ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Dnes bodují vína s příběhem, oblepování medailemi může ublížit, říká expert

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
V prodeji bodují hlavně vína s příběhem. Naopak oblepování etiket medailemi může být ošidné. „Zákazník kupuje očima. V obchodě si vytváří první dojem a emoci z tvaru lahve a etikety, vybírá srdcem,“ upozorňuje marketingový expert.

Nesuď podle obalu, říká se. Ale vinaři vědí, že tohle rčení v jejich oboru neplatí. Naopak zabírají netypické názvy i etikety vymalované jako umělecké dílo. Například znojemský Znovín označuje samolepkou ještěrky zelené vína, která jsou vyráběna z hroznů z tratí, jež jsou současně i teritoriem tohoto vzácného plaza.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se