Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Brno přišlo s receptem na kolony, řidiči prostojí tři pracovní týdny ročně

Každý řidič, který v Brně jezdí autem do práce, strávil loni podle portálu data.brno.cz 124 hodin v dopravních zácpách, což je v přepočtu tři pracovní týdny. Územní plán proto počítá s 35 kilometry nových tramvajových tratí i změnou trasy městského okruhu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chapu nove nadrazi v Brne... ale nechapu proc se chce Brno zbavovat nadrazi "stareho"...

Rekl bych, ze z pohledu hromadne dopravy neni nadrazi v centru vubec spatne prinejmensim pro vlaky svazejici lidi do prace a z prace.

0 0
možnosti

Jo, pribylo aut, tak postavime vice silnic. A pokud to nebude stacit, tak vice krizovatek tunelu a dalsi...

Hele to muzete stavet, pak za par let zase prestavovat, ale s vetsi kupni silou obyvatel roste pocet aut, takze problem zacp nikdy nevyresite.

0 0
možnosti

Čtu to tak trochu s lítostí. Je mi 50, a než to bude dostavěné, už asi nebudu mít řidičák :-(

0 0
možnosti

Samé plácání o fantasmagoriích, které nikdy nebudou.

0 0
možnosti

Takže klasika, věci, které by nejvíc pomohly (a to i místním) - viz bod 3 a různá ta propojení např. Sadová - Lesná nebo Medlánky - Komín blokují místní. A myslí si, že jim někdo postaví supermarket a vybavenost třeba na Sadové kde? Na těch pár metrů mezi natěsnané novodobé králíkárny za 6 mega?

0 0
možnosti

Já bydlel v Brně 31 let. Dodnes pracuji v Brně. Už 25 let bydlím na lontě. Cesta vlakem mne trvá stejně jako kolegovi z Bystrca. Brno je bohužel drahé bydlení a silný provoz. Proto jsem se odstěhoval. Ale pár drobností by pomohlo. Například vlaková zastávka u Hornbachu - Bauhausu. To samé u Globusu. Pamatuji, kolik desítek let trvalo otevřít zastávku Lesná.

0 0
možnosti

Problém je, že dneska už je draho i na tom lontě, takže ušetřit by znamenalo bydlet někde v Břeclavi nebo Boskovicích... Bohužel

0 0
možnosti

Kdyby se ty studie o brněnské dopravě položily A4 na výšku a kladeny za sebou, tak to dosáhne až na Měsíc.

0 0
možnosti

Já bych doporučoval zapracovat na rozvoji cyklostezek. Spousta lidí by ráda nechala auto doma, pokud by bylo možné se dostat bezpečně a rychle na kole tam, kam potřebují.

2 5
možnosti

Co myslíte, kolik procent z těch, kteří teď jedou autem a dnes na kole nejezdí, by začalo jezdit, kdyby měli vyhrazený pruh?

Budu velký optimista a řeknu 10 %. Ovšem jen když je poměrně teplo a neprší. Což je nejvýše polovina dní v roce. Kolika aut se to týká? Jen osobních, a lidí, kteří s ním jedou soukromě např. do práce. Dejme tomu že ve městě tito dělají 2/3 provozu. Takže průměrně by z provozu ubylo 3.3 % osobních aut, za cenu omezení jízdních pruhů pro auta a zvýšených problémů v dopravě (problém cyklisté x motoristi je dostatečně znám a má již i dost obětí).

Takže čistě technicky se to nevyplatí. Můžeme to jen násilím prosazovat v rámci nějaké ekopolitiky.

2 0
možnosti

P94e97t36r 63B84á35č73a

10. 6. 2020 13:24

A co je teda ten recept? Ze za dvacet let tady mozna vystavi vice mastnych tyci a tim budu jezdit? ;-D To si ted amuzete nechat zdat, ani kdybyste mi za to platili.

Proc proboha musime mit neustale ve vedeni tady v JMK a primo v Brne neschopy neschopny a je uplne jedno co je tam za stranu, spise je to porad horsi a horsi.

0 1
možnosti

No...nové nádraží v Brně bude fungovat někdy v roce 2040. A to ještě ne zcela. A tohle není vtip - četl jsem článek, že první kopnutí by mělo proběhnout někdy za třináct let..

Doufám, že to už mě pak dopravní špičky v Brně trápit nebudou:-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Muž na rozlučce se svobodou shodil turistu z hradeb, dostal 10,5 roku vězení

11. dubna 2024  10:02,  aktualizováno  11:38

Krajský soud v Brně dnes potrestal Slováka Daniela Madarásze 10,5 lety vězení za to, že loni v září...

Pikantní obrat a pomoc od rivala. Vsetín zvažuje možnost hrát baráž ve Zlíně

10. dubna 2024  18:51

Zimní stadion Luďka Čajky ve žlutozeleném hávu? Štípněte se, to vážně není sen. Hokejový Vsetín...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nehodu autobusů se 76 zraněnými způsobil zesnulý řidič. Jel příliš rychle

15. dubna 2024  14:16

Policisté uzavřeli tragický případ srážky autobusů, při níž se loni v létě na dálnici D2 u Brna...

Hasiči odstřelili trhavinou vysoký strom, výjimečný postup uzavřel silnici

12. dubna 2024  16:32

Místo běžného řezání pilou odstřel pomocí trhaviny. Výjimečný postup při likvidaci velkého...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Jeden zákaz nestačil. V Brně na vyšrafovaná místa přidali betonové zátarasy

10. dubna 2024  17:04

Vyšrafované bílé pruhy zakazují parkování aut v křižovatkách v ulicích okolo Nejvyššího soudu v...

Divočina v Děčíně na úvod i v závěru. Ústí dál válcuje Pardubice

17. dubna 2024  21:12,  aktualizováno  23:36

Ústečtí basketbalisté potvrdili roli favorita i ve druhém utkání čtvrtfinále ligového play off a v...

Úspěšná prostějovská série skončila s Vyškovem. Chyběla odvaha, hlesl kouč

17. dubna 2024  20:44

Třetí skalp silného soupeře v řadě fotbalisté Prostějova nezískali. Ve 23. kole druhé nejvyšší...

Druhá liga: Dukla i Vyškov vyhrály a dál je mezi nimi dvoubodový odstup

17. dubna 2024  19:53

Fotbalisté vedoucí Dukly i druhého Vyškova ve 23. kole druhé ligy zvítězili a nadále je na špici...

Do Brna se po odmlce vrátí duhový průvod, pořadatelé věří ve větší toleranci

17. dubna 2024  17:03

Po dlouhých čtrnácti letech vrátí festival Brno Pride Week do ulic města duhový průvod. Předchozí...

Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?

Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...