náhledy
Žáci brněnského gymnázia ve Vídeňské ulici zkoušejí metodu takzvaných explorií, při níž se sami učí o tom, co je zajímá a co zrovna chtějí poznávat. Učitel v tomto modelu působí spíš jako průvodce.
Autor: Markéta Lankašová, MF DNES
Žáci brněnského gymnázia ve Vídeňské ulici zkoušejí metodu takzvaných explorií, při níž se sami učí o tom, co je zajímá a co zrovna chtějí poznávat. Učitel v tomto modelu působí spíš jako průvodce.
Autor: Markéta Lankašová, MF DNES
Žáci brněnského gymnázia ve Vídeňské ulici zkoušejí metodu takzvaných explorií, při níž se sami učí o tom, co je zajímá a co zrovna chtějí poznávat. Učitel v tomto modelu působí spíš jako průvodce.
Autor: Markéta Lankašová, MF DNES
Žáci brněnského gymnázia ve Vídeňské ulici zkoušejí metodu takzvaných explorií, při níž se sami učí o tom, co je zajímá a co zrovna chtějí poznávat. Učitel v tomto modelu působí spíš jako průvodce.
Autor: Markéta Lankašová, MF DNES
Žáci brněnského gymnázia ve Vídeňské ulici zkoušejí metodu takzvaných explorií, při níž se sami učí o tom, co je zajímá a co zrovna chtějí poznávat. Učitel v tomto modelu působí spíš jako průvodce.
Autor: Markéta Lankašová, MF DNES
Žáci brněnského gymnázia ve Vídeňské ulici zkoušejí metodu takzvaných explorií, při níž se sami učí o tom, co je zajímá a co zrovna chtějí poznávat. Učitel v tomto modelu působí spíš jako průvodce.
Autor: Markéta Lankašová, MF DNES
Žáci brněnského gymnázia ve Vídeňské ulici zkoušejí metodu takzvaných explorií, při níž se sami učí o tom, co je zajímá a co zrovna chtějí poznávat. Učitel v tomto modelu působí spíš jako průvodce.
Autor: Markéta Lankašová, MF DNES
Žáci brněnského gymnázia ve Vídeňské ulici zkoušejí metodu takzvaných explorií, při níž se sami učí o tom, co je zajímá a co zrovna chtějí poznávat. Učitel v tomto modelu působí spíš jako průvodce.
Autor: Markéta Lankašová, MF DNES
Žáci brněnského gymnázia ve Vídeňské ulici zkoušejí metodu takzvaných explorií, při níž se sami učí o tom, co je zajímá a co zrovna chtějí poznávat. Učitel v tomto modelu působí spíš jako průvodce.
Autor: Markéta Lankašová, MF DNES