- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč v ČR trvá vše tak dlouho? Pro porovnání: pět km obchvatu Drasenhofenu se má začít stavět příští rok na jaře a skončí ve druhém pololetí 2019 oproti čtyřkilometrovému obchvatu Mikulova, který bude(?) dle ŘSD zahájen 2019 a dokončen 2023.
Na integraci, inkluzi, transformaci soc. služeb, genderové nesmysly aj. nesmysly peníze jsou, ale že potřebujeme dálnice, to nikoho nezajímá.
Ne, že by dálnice nebyly potřeba. Toto by však byla dálnice z Brna do Vídně. Kapišto?
Měl by se jihomoravský kraj dohodnout s Rakušáky s Niederösterreichem a společně tu dálnici postatvit. Cajzli v Práglu však nikdy nepřipustí, aby se Brno jako za R-U stalo ještě bližším předměstím Vídně. Z Brna do Vídně za 1 hodinu, kdo je pro??
Já jako Cajzl z Praglu jsem pro ty hňupe, jenže posledních par let to tu kučírovali Moraváci (Topolánek, Nečas, Sobotka).
No a co rakušáci? My zas máme komunisty.
Proc se vsichni divite? Vzdyt to mate primo pred ocima a nechcete o tom slyset. Sto let ceskeho nacionalismu, prazskeho centralismu, komunismu se musi nekde ukazat. Dokonce i po komunistickem prevratu jsme nebyli schopni ze sebe strepat vychodoevropske nastaveni statu, tak se nedivte. Vse po zasluze damy a panove.
Na co dálnice? Stejně se za pár let obklopíme ploty, zátarasy a pravděpodobně i minovými poli. Je to přece přání většiny národa. Viz výsledek voleb. Pouze mi není jasné, zda za tím plotem budeme my či zbytek Evropy.
Cesko ma jine starosti,nez dalnice..Capi hnizdo je nuber one.
Děláme co můžeme. :-) Ale asi malo, navic na MD 4 roky makal zástupce ANO. I když zrovna Ťok tvrdil, že u Mikulova stačí normalni silnice ta co tam je, dalnici pry neni treba. I když na JM se nepostavi nic, ani dalnice na Vídeň, ani R43. Hasek mel jine starosti a funkce a straznik Šimek to zatim taky moc nevylepšil....
Jaromire
To si myslite,ze kdyby tam byl misto Toka zastupce jine pol strany,tak by byla dalnice hotova?
D43 z Brna na Svitavy může klidně počkat, prioritou je D35 a jakmile bude Olomouc napojena na Svitavy, da se přechodně místo D43 použít D1 a D35. Nemusíme mít dálnici kolek každé vesnice.
Ta dálnice do Vídně nebude dostavěna nikdy. Bohužel byla zvolena varianta přes Mikulov, což znamená v blízkosti Novomlýnských nádrží. To ekoteroristé budou donekonečna blokovat. Kdyby se zvolila dálnice kolem Břeclavi, tak stačí postavit obchvat, který Břeclav stejně potřebuje a napojit se na hotovou D2. Rakušákům to bylo jedno, ti svoji dálnici hlavně potřebovali dotáhnou někam na hranice.