Diskuze

Brno chystá tramvajové tratě za miliardy, může vyfouknout peníze Praze

Koleje až k bohunické nemocnici a do kampusu, přeložka trati z ulice Dornych do Plotní, návrat spojení ze Stránské skály do Líšně nebo také nové propojení „šaliny“ číslo 5 ze Štefánikovy čtvrti s trasou devítky na Halasově náměstí a trať na Kamechy. To jsou projekty za miliardy, které chystá město Brno.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Konečně se po letech stagnace - kdy za veleúspěch bylo považováno prodloužení linky v Kr.Poli o 1 zastávku - začíná něco dělat.

Rejpnutí si: podívejte se kdo je na radnici a kdo konečně něco rozjíždí.:-P;-)

0 0
možnosti

Kraj není schopen pohnout s D 43- ta je rozestavěná 75 let. Pozor na zelené hlavy a Bystrc.

0 1
možnosti

já jen nechápu, jak může mít Praha nárok na nějaké dotace z EU, jako vysoce ziskové město. Já měl pocit, že spadá do kategorie měst jako Berlín, Londýn a pod., které nemají na téměř nic nárok ...

2 0
možnosti

Ta Stránská skála , nevím zda bude využívána? Ale jinak teda ať se trasy protáhnou tam kde se předpokládá další výstavba obytných domů. Raději teď než v době až tam ty činžáky postaví. Pak už nemusí být peníze.

2 0
možnosti

J88a37n 21Š13e27d47ý

7. 6. 2017 12:37

na Kamechy? tam snad už šalina jezdí, ne?

0 9
možnosti

I64v76a51n 92H20o31l87a25s

7. 6. 2017 15:28

Ne. Další dotaz na podobně jednoduchou otázku?

7 0
možnosti

Jaké vyfouknutí peněz ? Laskavě si srovnejte si co se od roku 1989 realizovalo za infrastrukturální projekty pro MHD v Brně a co v Praze...

7 2
možnosti

I57v86a34n 98H11o67l42a43s

7. 6. 2017 10:56

Ta formulace je v tomto případě zcelav pořádku - jde totiž o peníze, které má podle původního klíče (stanoveného EU) přidělené Praha, ale pokud je nedokáže využít, tak po nich Brno (či kdokoliv jiný s připravenými projekty) může sáhnout.

2 0
možnosti

Brno toho chystá a plánuje tolik, že musí platit cestovatele aby objížděli svět, a koukali na cizí stadiony. Shodou okolností je snaha realizovat jen věci, z kterých se bude dobře hrabat do kapes.

Nedávné změny s blokovým čištěním, kde se nikdo již nezatěžuje dávat značky do bočních uliček jsou například velmi zajímavé: příjmy firem zabezpečujících odtah se výrazně zlepšily.

5 3
možnosti

Jo, za chvíli bude jenom rozpis, vyvěšený na druhé straně jezírka. Mříž k jezírku ponese ceduli "Dávaj majzla, krokóši!"

0 0
možnosti

O přeložce na Plotní se mluví už nejméně 10 let. Dokud neuvidím bagr na stavbě, tak neuvěřím.

5 1
možnosti

ono plotni je na etapy, v tech prvnich se nejak musely odstranit objekty co zavazely a ted zacne snad konecne ta trat, ale i tak, to krizeni u zvonarky melo byt mimourovnove, penize by se jiste nasly

2 0
možnosti

já chcu metro! a brno bez holana...

7 2
možnosti

Metro netřeba, SJKD v železniční podobě stačí. A Holana aby vzal čert.

1 0
možnosti

nevim, jestli toto ma pod palcem mesto nebo RSD, ale nemelo by byt jasnou prioritou spolu s plotni a trati do kampusu take zabovreska, kde se ma trat saliny dostat do tej skaly? to by mel byt jeden z top projektu, aby se konecne vyresil nejhorsi spunt v brnenske doprave

5 0
možnosti

VMO spadá pod ŘSD, momentálně vázne na nutnosti nové EIA.

2 0
možnosti