náhledy
Lidé na brněnském hlavním nádraží, kam se 15. prosince 2019 po půlnoci vrátily po roční výluce všechny vlaky.
Autor: ČTK
Na brněnské hlavní nádraží se 15. prosince 2019 po půlnoci vrátily po roční výluce všechny vlaky, které dosud musely jezdit na dolní či jiná brněnská nádraží.
Autor: ČTK
Lidé v hale na brněnském hlavním nádraží, kam se 15. prosince 2019 po půlnoci vrátily po roční výluce všechny vlaky. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) opravovala kromě sdělovacího a zabezpečovacího zařízení na nádraží také mosty přes ulice Křídlovická a Hybešova a kolejiště v jižní části stanice. Opravena byla také dvorana odjezdové haly a nájemce nádraží pokračuje v úpravách pracemi, které už nebrání pohybu cestujících.
Autor: ČTK
Lidé v hale na brněnském hlavním nádraží, kam se 15. prosince 2019 po půlnoci vrátily po roční výluce všechny vlaky. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) opravovala kromě sdělovacího a zabezpečovacího zařízení na nádraží také mosty přes ulice Křídlovická a Hybešova a kolejiště v jižní části stanice. Opravena byla také dvorana odjezdové haly a nájemce nádraží pokračuje v úpravách pracemi, které už nebrání pohybu cestujících.
Autor: ČTK
Oprava brněnského hlavního nádraží se zpožďuje. Na komplikace v hale dělníci narazili hned v okamžiku, kdy u pokladen odkryli část mramorového obložení. Pod ním totiž objevili původní kámen z doby první republiky, se kterým nikdo nepočítal.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Dlouhou výluku, kdy na brněnském hlavním nádraží zastavuje jen minimum vlaků, provozovatel nádražní budovy využil k rekonstrukci odjezdové haly.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Dlouhou výluku, kdy na brněnském hlavním nádraží zastavuje jen minimum vlaků, provozovatel nádražní budovy využil k rekonstrukci odjezdové haly.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Už do konce října má být na hlavním vlakovém nádraží v Brně hotová oprava prvního nástupiště, práce však komplikují chybějící koleje.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA