náhledy
Nový závodní vůz Abarth 124 Rally má šestnáctiventilový čtyřválec 1,8 litru z Alfy Romeo a jeho výkon se blíží 300 koňským silám.
Autor: Tomáš Picka
Nový závodní vůz Abarth 124 Rally má šestnáctiventilový čtyřválec 1,8 litru z Alfy Romeo a jeho výkon se blíží 300 koňským silám.
Autor: Tomáš Picka
Nový závodní vůz Abarth 124 Rally má šestnáctiventilový čtyřválec 1,8 litru z Alfy Romeo a jeho výkon se blíží 300 koňským silám.
Autor: Tomáš Picka
Nový závodní vůz Abarth 124 Rally má šestnáctiventilový čtyřválec 1,8 litru z Alfy Romeo a jeho výkon se blíží 300 koňským silám.
Autor: Tomáš Picka
Rallyeový jezdec Martin Rada (vpravo) a jeho navigátor Jaroslav Jugas s novým závodním vozem Abarth 124 Rally
Autor: Tomáš Picka
Nový závodní vůz Abarth 124 Rally má šestnáctiventilový čtyřválec 1,8 litru z Alfy Romeo a jeho výkon se blíží 300 koňským silám.
Autor: Tomáš Picka
Nový závodní vůz Abarth 124 Rally má šestnáctiventilový čtyřválec 1,8 litru z Alfy Romeo a jeho výkon se blíží 300 koňským silám.
Autor: Tomáš Picka
Nový závodní vůz Abarth 124 Rally má šestnáctiventilový čtyřválec 1,8 litru z Alfy Romeo a jeho výkon se blíží 300 koňským silám.
Autor: Tomáš Picka
Nový závodní vůz Abarth 124 Rally má šestnáctiventilový čtyřválec 1,8 litru z Alfy Romeo a jeho výkon se blíží 300 koňským silám.
Autor: Tomáš Picka
Vnitřek nového závodního vozu Abarth 124 Rally
Autor: Tomáš Picka
Rallyeový jezdec Martin Rada za volantem svého nového závodního vozu Abarth 124 Rally
Autor: Tomáš Picka