náhledy
Depo závodních strojů vypadalo dřív spíš jako utečenecký tábor. Většina týmů si vystačila jen s menšími skříňovými dodávkami, jezdcům stačil během dne stan. Těm, kteří nespali v hotelu, i v noci.
Autor: Archiv Automotoklubu Masarykův okruh
Smolař Grand Prix 1970 Silvio Grasetti. Ital se celý závodní víkend vyhýbal novinářům, kteří se snažili zjistit cokoliv o budoucnosti jeho angažmá u Jawy.
Autor: Archiv Automotoklubu Masarykův okruh
Stoupající hvězda Bohumila Staši tentokrát pohořela na technice. Staša odjezdil v obou kubaturách, kde startoval, jen pár ostrých kol. V závodě třistapadesátek musel do boxů už po prvním kole, nakonec v osmém odstoupil.
Autor: Archiv Automotoklubu Masarykův okruh
Giacomo Agostini byl opět bezkonkurenční, druhý Renzo Pasolini na Benelli ho nemohl ohrozit. Na fotografii čeká na start třídy do 350 ccm, který byl kvůli incidentu Grasettiho odložen.
Autor: Archiv Automotoklubu Masarykův okruh
Na reprodukci z dobového tisku je vidět spoušť, kterou po sobě zanechal Silvio Grasetti. Jawa měla proraženou nádrž, teoreticky ji ale bylo možné vyměnit. Grasetti ale do závodu nenastoupil.
Autor: Archiv Automotoklubu Masarykův okruh
Renzo Pasolini měl pověst skvělého technického jezdce a byl jediným, kdo za daných okolností mohl ohrozit Agostiniho. Nakonec dojel na svém Benelli druhý, stejně jako v kubatuře do 250 ccm.
Autor: Archiv Automotoklubu Masarykův okruh
František Šťastný v roce 1970 jel závod jako soukromník, Jawa jej vyřadila z továrního týmu. Tomu odpovídalo i umístění. V závodu se Šťastný pohyboval až kolem patnáctého místa. V průběhu sezony si snažil domluvit angažmá u Yamahy, bohužel neúspěšně.
Autor: Archiv Automotoklubu Masarykův okruh