náhledy
Staša na začátku závodí s Paulem Smartem o čtvrté místo. Agostini odstupuje v půlce závodu, brzy po něm i Grasetti. Staša překonává Smarta a stahuje vedoucího Saarinena. Na něj už ale nestačí.
Autor: Archiv Automotoklubu Masarykův okruh
To je ona, Stašova třistapadesátka ČZ. V sobotu Staša zadřel oba motory, které továrna na závod měla. Přes noc tedy ze Strakonic do Brna přivezli úplně nový motor, ten byl ale nevyzkoušený a syrový.
Autor: Archiv Automotoklubu Masarykův okruh
Bezpečnostní výbava českých jezdců na rozdíl od vybavení zahraničních jezdců uvázla někde v polovině šedesátých let. Zatímco ve světě začínají letět barevné kombinézy s našitými logy sponzorů, Staša stále jezdí v černé kůži a „kokosu“.
Autor: Archiv Automotoklubu Masarykův okruh
Někteří jezdci začínají používat integrální helmy s hledím. Novináři jim říkají „astronautské“. Má ji samozřejmě Agostini, ale třeba i Barry Sheene. Ochrana brady mu dělá dost problém, nemůže na startu kouřit. Tak si do helmy vyřízne otvor, který před startem přelepí páskou.
Autor: Archiv Automotoklubu Masarykův okruh
Posádka Griffiths a Hornby najela v závodu sajdkár v Libušině údolí do diváků. Ti stáli v zakázané zóně, řada z nich navíc byla přiopilá. „I u nás na Brands Hatch jsou takoví, co se vypraví na závody s lahvinkou. Ale do spádové rychlé zatáčky by se nepostavil ani jeden z nich,“ glosoval to Hornby. Naštěstí vše skončilo jen odřeninami a pohmožděninami.
Autor: Archiv Automotoklubu Masarykův okruh