Diskuze
Na dojížděných zimních gumách v létě zastavíte až o 20 metrů dál
Děkujeme za pochopení.
P92e72t34r 12M49a34t93o58u36l65e80k
Zase zavádějící titulek V textu je jasně vysvětleno, že brzdná dráha na dojížděných zimních gumách je delší v případě vody na silnici, ale v případě silnice suché, je dojížděná zimní guma srovnatelná, ne-li lepší. Přeci jen je její směs měkčí, takže lépe drží.
T48o29m27á60š 90L76í41p73a
Hm.. kdo si da caj, kafe nebo neco ostrejsiho? Tusiljsem to, vypalim do zitra jeste jeden sud. U me naval a v pneuprezuvkarne si kluci daj dvacet..:)
F25i58l81i71p 71T22ř75e98b98a
Slovní úloha z matematiky:
Mám auto za 20 tisíc. Příští rok technickou ještě zvládne, dál ví bůh.
(U nás) Nestandartní gumy stojí každá 1300 kč.
Nádrž benzínu za 1500 mi vydrží cca 14 dní - měsíc.
A teď babo raď....
F97i84l78i12p 41T96ř29e49b79a
Asi mám mezery ve vzdělání, ale neříká ta univerzální poučka, že letní gumy se chovají lépe, než zimní, za všech podmínek, kromě břečky, ledu, a extrémního mrazu? A test vychází zcela opačně?
F37r86a84n64t28i62š43e30k 22N54á50v74a17r15a
Ty čínské pneu co v testu propadli jsou jednoznačně kvalitnější než ty Continentálky.
Redaktoři pletou hrušky s jablkama.
Pneu v testu prezentují jako zimní, přičemž Continentálky mají jednoznačně letní vzorek, zatímto ty "nekvalitní" zimní činské pneumatiky mají zimní vzorek.
Pak je jasné že testy na vodě dopadli tak jak dopadli.
Fyzikálně je na zimu lepší ta čínská pneu, protože v testech měla větší valivý odpor.
L52i30b11o21r 36G49o35n44d60e50k
Pokud dojíždím zimáky, je mi asi jedno, že zastavím o 20 metrů dál.
F78r17a31n96t20i21š65e37k 46N37á73v26a53r18a
v testech míchají hrušky s jablkama.
L78u55d86ě53k 18K33o77n72o59p20á95č
V článku je zásadní nesmysl. Zimní guma je zimní i v létě a tak musí mít tomu odpovídající hloubku vzorku. Zákon nezná letní a zimní hloubku, ale rozděluje to podle typu pneumatiky. Takže dojíždění je hloupost a v případě nehody to může být pro řidiče velký problém!
M17a23r39t85i68n 76V45o97j85á20č41e45k
ne není to nesmysl v zimě jezdíte s 4mm a v létě jen s 1,6 minimum
J19o10s88e22f 37P79e41t35r76á92s42e80k
Pro loudaly kteří si myslí že si můžou jezdit pomalu jak chtějí jen vkládám odst2 §8 zákona:(2) Řidič nesmí
a) snížit náhle rychlost jízdy nebo náhle zastavit, pokud to nevyžaduje bezpečnost provozu na pozemních komunikacích,
b) omezovat plynulost provozu na pozemních komunikacích, zejména bezdůvodně pomalou jízdou a pomalým předjížděním.
O sjetých zimních gumách tam není ani slovo, v dnešním provozu je to obravdu o nervy dojet takovýho retarda...
J62a80n 35P36o72k23o28r96n35ý
Add a) i b) je postaveno na subjektivním vyhodnocením situace. Co se jednomiu může zdát OK, jinému životu nebezpečné. Je opravdu o nervy potkat mistra světa, co si myslí že okolo jsou jen retardi.
M89a96r81t78i68n 69H90a75v39l42í76k
Dřív sem jezdil celou zimu na letňákách a taky sem dojel. Věděl sem na čem jedu a podle toho jsem se zařídil s rychlostí. Pak nařídili zimní.
Dned dojíždím zimní v létě a podle toho jezdím. Tak jsem zvědavý, za jak dlouho nařídí letní v létě.
Ale kdyby lidi nejezdili jak ho....., tak by žádné takové nařízení nebylo potřeba.
J42a45n 85P64o94k94o96r41n34ý
"tak by žádné takové nařízení nebylo potřeba".... Ale bylo. Prachy jsou mooooc velká inspirace
S43t13a74n42i75s15l43a49v 72J83a67n23d15e55r21a
Jsou to všechno reklamní kecy Barumky a spol dalších výrobců a dovozců pneumatik.
Dobrý řidič nepotřebuje brzdit vůbec. Tak třeba já, nevím kdy jsem naposledy potřeboval brzdit a to spíše jen přibrzdit, než doopravdy brzdit. Jezdím s rozumem, dodržuji vzdálenost a problém mám s kotouči, které občas zreziví. Tak brzdím pravidelně i když brzdit nepotřebuji, když jedu ze svahu, zařadím nižší kvalt, přidám plyn a současně při tom brzdím, aby se mi brzdové kotouče obrousily.
Kecy o tom, že se nedá dojezdit zimní pneu v létě jsou jen reklamní žvásty obchodníků a majitelů pneuservisů. Pokud tedy nemáme bát národem závodníků.
Něco jiného je řidič lepič, který má potřebu jezdit autům před sebou na kufru. Tak ten potřebuje brzdy dobré a stejně mu to hodně často nepomůže.
.
Nestačí jen dobře brzdit, třeba začít brzdit včas.
G28a19b53r67i87e65l 94H44o25r98t44e76n
"Dobrý řidič nepotřebuje brzdit vůbec" - to je tak kolosální kravina, že by si to zasloužilo vytesat, ideálně do vašeho pozadí. Vážený pane dobrý řidiči, potřebu prudce zabrzdit nemusíte zažít nikdy, většina řidičů ale takovou situaci zažije a neexistuje nic, čím byste tomu mohl předejít, pokud chcete jezdit autem. Auto v protisměru, čerstvá pneumatika na cestě, opilý chodec či cyklista, požár v autě, smyk auta před vámi, nemehlo na motorce, cokoliv můžete prakticky kdykoliv zažít.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Prodej byty 3+kk, 60 m2 - Ústí nad Labem - Bukov
Bratří Čapků, Ústí nad Labem - Bukov
3 290 000 Kč