Diskuze
Revoluční zámek pro auta se obejde bez kliky
Děkujeme za pochopení.
F58r77a81n75t58i89š21e23k 76H13r98a48b80a50l
Krtkujeme ... žhavíme ... Karas! Nic nejíst!
V34i67k60t67o93r 13J98o56h50á24n88e52k
Některé prvky vypadají zajímavě, ale co považuji za pořádnou koninu je ten volant. To jako když se chtějí řidiči prostřídat, tak aby si nemuseli přesedat, tak raději budou riskovat svoji bezpečnost řízením na opačné straně? Ono levostranné řízení na silnicích s provozem vpravo (a naopak) má svůj smysl. A ergonomie musí být tím pádem nutně také kompromisní, ne náhodou se dělají palubní desky a středové sloupky nesymetrické.
Takže vyjma některých zajímavých detailů je to jakožto celek dalším z příkladů vítězství "designu" nad funcionalitou (ten design je v uvozovkáchj právě proto, že skutečný design v pravém smyslu toho slova spojuje kvalitu vizuální s kvalitou funkční)
J17a26r22o77s85l37a90v 12D60r28o74b11n35ý
Kiekert je podle mě velmi známý, platí cca 15000 hrubého. A proto generuje 45% zisků skupiny
P68a64v17e69l 73N77o57v39á34k
Když tam ty lidi za ty peníze dělají nevidím na tom nic špatného...
P23a58v42e98l 61S22o12b36o66t85k15a
To znám, to mám na pračce!!
A někdy, když se ho dotknete, tak funguje.
A někdy, když se ho dotknete, tak ne a ne a ne.
Takže tu legraci mít takový senzor u auta si moc dobře dovedu představit
J66a67n 43S44e48d80l50á20k
chtěl jsem napsat že mi tam překáží ten volant ale vypínací takže pohoda
P82a12v62e44l 85Z75a78j98í33č60e87k
Az nato ze v usa je to bezne dneska ke koupeni v ruznych modifikacich....
J64i67ř52í 44K59o66c68u90r59e73k
Hezké, tak designer má problém udělat design kliky, protože by mu klika rušila hladné křivky. Mno tak to je paráda. Obzvlášť v době, kdy čím víc křivek tím víc design. Jak to dělali deisgnéři slavných aut v dobách, kdy klika být musela a přesto ty kliky nevypadají, že by jakýmkoliv způsobem narušovaly vzhled vozu.
R75o40m28a77n 62Š55í26m75a
Čím víc pí....vin, tím větší návštěvnost servisů. A o to dnes jde....
J57a31n 93D11l89o36u44h20ý
Pekne utopisticke video, ktere nema s realnou budoucnosti naprosto nic spolecneho Auto bez klik je pekna vychytavka, delaji to i tuneri avsak pro bezne pouziti, to moc prakticke nebude. Ono staci takove dnesni obyc auto s centralem, ktery prestane fungovat tak nejak napul (dvere nejsou ani zamcene, ani odemcene). Pak vam je klicek od dveri naprd, jelikoz to stejne nejde otevrit (zaseknuty zamek). Dvakrat jsem toto resil u sveho auta a potreti jsem vyradil central z provozu. Ano jde to opravit novou jednotkou centralu, ale s tim souvisi i preprogramovani ridici jednotky atd: vopruz
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...