

Zatím jsme si elektromobil Xiaomi SU7 mohli prohlédnout na veletrzích pouze zvenku. V úterý 21. ledna se v rámci představení telefonů Redmi Note 14 dva exempláře zastavily na několik hodin v Praze. Prozkoumali jsme je.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Obě vozidla na nádvoří pražského Fóra Karlín byly modely SU7 Max, lišily se lakem a barvami interiéru. V modrém byl světlý, v béžovém tmavý. Většinu fotek máme z modrého kusu, do kterého mířily reflektory ze světelné rampy o něco příznivěji.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Interiér působí výborně ...
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
... trochu sportovně, s příjemnou dávkou mírného luxusu.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Mohutná střední konzole ukrývá ve spodním patře poličku, v horním držáky na nápoje, bezdrátovou nabíječku pro telefon, a řadu mechanických ovládacích prvků.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Provedení je i z blízka velmi povedené.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Telefon je během nabíjení aktivně chlazen vzduchem z klimatizace, takže by se nemusel přehřívat.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Mechanická tlačítka jsou i pod velikým displejem a nabízí přímé ovládání základních funkcí.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Centrální ovladač můžete i nakonfigurovat, sloužit může i pro NFC autorizaci telefonem.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Pracoviště řidiče je – alespoň v rámci statické zkoušky, s vozidlem jsme neujeli ani metr – ergonomicky povedené, nikde nic netlačí. Držák na telefon je doplněn „na přání“, v sériovém autě jej nenajdete.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Linie jsou jednoduché, plasty měkké. Potěší minimum odrazných ploch ...
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
... a celkově útulné provedení.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Volant má mechanická tlačítka o otočné válečky pro hlasitost a listování v menu. Před volantem je displej, který ale u vypnutého vozu zobrazuje pouze jeho siluetu. Nechybí ani head-up displej.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Zajímavým detailem jsou dva „budíky“ nad centrálním tabletem...
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
... jejichž obsah si můžete nakonfigurovat, pro každý zvlášť. Na výběr jsou aktuálně hodiny, rychlost, ujeté kilometry, znázornění přetížení při sportovní jízdě a kompas.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
...a vypadá to fakt dobře, výrobce má s kvalitou malých displejů dost zkušeností ze smartphonů.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Grafika infotainmentu je překvapivě responzivní, pohyb modelem auta bychom nazvali „60 fps“ ... plynulé a hladké. Podle natočení se dostanete k různým ovládacím prvkům, nechybí otevírání kufru a předního úložného prostoru.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Infotainment běží na firemním operačním systému HyperOS a působí přehledně, i když nám průzkum trochu komplikovalo čínské rozhraní.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Ale třeba nastavení zvuku bychom nejspíše snadno odhadli i podle piktogramů.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Menu týkající se nabíjení
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Kliknutím na některé hodnoty na displeji se dostaneme k podrobnostem a dalším menu. Bílá plocha by měla být zde nenačtená mapa.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
V rámci HyperOS je k dispozici spousta aplikací, které si do vozidla můžete doinstalovat.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Mírným překvapením je WPS Office, takže s připojenou bezdrátovou klávesnicí můžete na velikém displeji auta i pracovat.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Přehledné menu klimatizace ...
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
... a pohodlí v kabině
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Interiér ve světlém provedení...
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
... a tmavá varianta. Ve skutečnosti je tmavší než na fotce, ale tisíce lumenů z reflektoru obraz trochu posunulo.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Střecha je samozřejmě kompletně prosklená.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Na zadních sedadlech je dost prostoru na nohy, dlouhánům ale může dojít místo na hlavu ... i když já se pohodlně vešel.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Tři zadní místa k sezení, z toho dvě plnohodnotná, nechybí isofixy na dětskou sedačku.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Další pohledy do kabiny
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Další pohledy do kabiny
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Další pohledy do kabiny
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Karoserie má spíše sportovní tvary, podle výrobce má auto koeficient aerodynamického odporu pouhých 0,195. Odstávající kapota není chyba výroby, ale poškození zámku putovního kusu.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Pod víkem je solidní úložný prostor.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
105 litrů pro povinnou výbavu, kabely a podobně.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Najdete zde i hrdou destičku s parametry.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
A víčko nádržky kapaliny do ostřikovačů. Více údržby od řidiče auto nechce.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Solidní objem 517 litrů má zadní kufr.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Při sportovní jízdě může řidič zvednout spojler.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Automobil je vybaven velkým množstvím kamer a senzorů, nabízí řadu asistenčních systémů a autonomní řízení druhé úrovně.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Zda a kdy se SU7 dostane na český trh, není jasné.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Xiaomi SU7 Max v Praze
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz