náhledy
Továrna Nokian ve Vševovolžsku
Autor: Nokian
Nastřelování hrotů do zimních pneumatik, v severských zemích je jejich použití legální.
Autor: Nokian
Výstupní kontrolu každé pneumatiky provádí kromě stroje i zkušený pracovník
Autor: Nokian
Polotovary pneumatik připravené k vulkanizaci.
Autor: Nokian
Komplementační a tvarovací robot
Autor: Nokian
Vulkanizace pneumatik
Autor: Nokian
Komplementační a tvarovací robot
Autor: Nokian
Továrna Nokian ve Vševovolžsku
Autor: Nokian
Vulkanizační pec
Autor: Nokian
Sklad pneumatik. Ty tady leží v průměru tři týdny, další maximálně měsíc trvá, než se dostanou přes sklad v Mnichově nebo ve Frankfurtu na místo určení.
Autor: Nokian
Pryžový polotovar se skládá do pásů pro další zpracování.
Autor: Nokian
Vulkanizační lis
Autor: Nokian
Hotové pneumatiky přepravuje pás do skladu.
Autor: Nokian
Komplementační a tvarovací robot
Autor: Nokian
Komplementační a tvarovací robot
Autor: Nokian
Výroba ocelových vláken pro kord
Autor: Nokian
Vkládání textilie proti slepení pryžových částí při výrobě pneumatiky.
Autor: Nokian
Továrna Nokian ve Vševovolžsku
Autor: Nokian
Skládání pryžového polotovaru
Autor: Nokian
Laboratoř, kde se prověřují vzorky materiálů
Autor: Nokian
Letecký pohled na továrnu ve Vševoložsku
Autor: Nokian