Diskuse
Takhle jezdí zničené tlumiče. Při jejich výměně se často chybuje
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S89l24á92v14e41k 82B47e36r43a35n
No to je bomba zjištění že na rozbitých tlumičích to jede hůř než na novejch. To by nikoho nenapadlo.Článek naprosto o hovně. Idnes zase řádí.
J44i21ř49í 49S34c74h93w16a10c77h
Sávku, ty máš asi nudný život, furt číst články o tom, že auta se vyrábí, auta bourají, řidiči bourají, auta se prodávají, nebo se neprodávají, lodě plují a pirati je přepadávají, vojáci střílejí a civilisti umírají, filmy se filmují, herci tam hrají, a diváci na ně koukají, sportovci sportují atd. atd. Média jsou pro tebe holt těžká nuda.... nezávidím ti....
J70a63n 38K45r65p45e48c
no to s tou vymenou tlumicu je hovadina. podle mne schvalne spatne napsana aby to lidi vystrasilo - tak blby by redaktor rubriky auto snad byt nemohl. uz vidim kterak vesnicky stajmistr pepa vyrizuje pozadavek na montaz tlumice pod zatizenim. ale jen na jednom kole, ten co je nejhorsi, aby se usetrily penizky na pivko.
J47a23n 17F91r26o16l85í87k
Výměna po 60 tis.? To platí asi jen pro Fóbie a Ochcávky. Levný kchár pro dělný francouzský lid Citroen Saxo po 160 tis. km a v zatáčkách na hrbech sedí jako přišitý (s pneu Michelin ne Barum)
V78i35t 83K67o66s59t43r60i24z
To je nadpis hodny zaka pomocne skoly (omlouvam se, pokud jsem se trefil). Odkdy jezdi tlumice?
K19a58r19e94l 88H20o48r18á45k
64% řidičů neví, že nějaké tlumiče ve voze má a 96% řidičů neví k čemu tlumiče slouží. 98% řidičů neumí zvládat krizové situace ani s funkčními tlumiči.
F62r61a55n48t20i48š43e28k 36L12e23b36e17d35a
sorry, ale najíždět šedesátkou na retardéry je nejhrubší prasárna, takový auto bude mít v háji brzy celý podvozek, ne jen tlumiče. Timhle mě nikdo nepřesvědčí abych jezdil do předražených autorizovaných servisů, u kterých nikdy nemáte jistotu ani v tom že byl díl vyměněn za nový
J53i58r13i 67H82r80z25i13n61a
Tady nejde o retardéry, ale o ukázku chování auta, pokud byste na podobnou překážku najel omylem, nebo nuceně.
A91l77e45š 71M32a59r30c35o81l
No jo, Rapidy se neprodávají, tak honem rychle nahnat všechny do servisů na výměnu tlumičů, ať se to manko někde smázne :)
P91e52t55r 42V43o70d38i69č11k71a
??? Co to je za ptakovinu o meneni tlumicu pod zatezi? V zadu ok, s tim nemam problem, ale jak chteji vpredu vytahnout tlumic z McPhersona bez sundani kola a stahnuti pruziny? To bych chtel fakt videt. To by nezvladl ani Copperfield.
J55i33n71d30ř40i69c89h 50Š19k66o59p45e89k
Copperfield ani Chuck Norris nikoli, ale značkový servis bez problémů
A58d98a62m 70V73a76r20m68u16ž76a
Po poslední zkušenosti s originálním servisem Škoda už nikdy víc do orig. servisu ...
Auto nestartovalo - hmm, to je startér, neopravujeme, nový ... ne, díky, dejte nám ho, nechám si ho opravit .. vymontování startéru - 500 Kč ... nový asi 4 tisíce to mohly být, oprava 500 Kč ... a nakonec to nebyl jen startér, ale hlavně zničená hlava ...
V41l44a64d79i20m24í41r 38F23i79b52i56g37e30r
Dnes se už skoro nic neopravuje a výrobci dílů mají tendenci to vyrobit tak aby to nešlo rozdělat a opravit a tím vlastně nutí opravu kus za kus.
Ono dost záleží na konkrétním servisu může být originál servis v pohodě ale pak taky může být jiný takový servis s fušery
P57a15v11e41l 18Z20a67j32í55č61e96k
časté přetěžování tlumičů ja myslel že auto se má používat a né stát u baráku
J42i80n10d64ř91i90c13h 49Š56k40o84p75e89k
každou jízdou se tlumiče nemusí přetěžovat. Autor má na mysli, kdy se auto naloží, pardon přeloží tak moc, že sedí na dorazech
J79i35n77d37ř45i65c47h 12Š71k42o23p67e74k
Slušná masáž. Tlumiče jsou důležité, ale argumenetovat 55 %, když nové nemají 100 %, ale třeba jen 70 %.........
Před 40 lety představil Ford Scorpio. Aby ho pak odrovnal příšerným designem
Před 40 lety, v květnu 1985, byla představena první generace automobilu Ford Scorpio, který se v roce 1986 stal evropským automobilem roku. Automobil vyšší střední třídy s pohonem zadních kol se...
V německé statistice poruchovosti aut zklamala Toyota. Škodovky potěšily
Německý autoklub ADAC představil loňské statistiky poruchovosti. A je to opět zajímavé čtení. Elektromobily jsou méně náchylné k poruchám než auta se spalovacími motory. Největším potížistou jsou...
{NADPIS}

{POPISEK}
Samá Čína. Barcelonský autosalon ukazuje ambice značek tlačících se do Evropy
Barcelonský autosalon možná nepatří do světové extraligy motoristických přehlídek, v dobách dnešního absolutního úpadku evropských autoveletrhů ovšem patří aktuální ročník probíhající od 10. do 18....
Do elektroaut nutí firmy banky, českým spíš chybí Fabia Combi, říká expert
Leasingová společnost Drivalia spravuje v Česku flotilu zhruba třiceti tisíc firemních aut. Těch elektrických je z nich přibližně patnáct set, čínských aut je ještě méně. „Podíl obou však poroste. Do...
{NADPIS}

{POPISEK}
Titovy limuzíny. Jugoslávský vůdce přesedlal ze sovětských monster na ameriky
Pár kilometrů jižně od Lublaně sídlí Slovinské technické muzeum. V jedné u hal návštěvníci najdou skvost: sbírku aut, která využíval šéf socialistické Jugoslávie Josip Broz Tito. Procházet se mezi...
Tipo je zpátky, i s fajnovým dieselem. Fiat má díky němu nejlevnější nafťák
Fiat vrací po roce do nabídky model Tipo. Daní za dobrou cenu je to, že se do nabídky dostává v jediné konfiguraci jako sedan s turbodieselem. Za cenu 429 900 Kč je nejlevnějším dieselem na trhu.
Elektroautoškola: řídit baterkáč zvládne každý, je to v podstatě automat
S elektricky poháněnými vozidly se budeme setkávat stále častěji a stále častěji za jejich volanty nebudou sedat hlavně technologičtí nadšenci a takzvaní „early adopters“, ale běžní řidiči, kteří...
První jízda se sportequipe. Luxus a prostor z Itálie je vzpomínkou na ferrari
Vrcholem galaxie italské skupiny DR Automobiles je velké rodinné SUV Sportequipe 8. Luxusně působící sedmimístný plug-in hybrid s pohonem předních kol přidává k technice čínského Chery více stylu. Je...
Nissan v nesnázích. Automobilka má stomiliardovou ztrátu, zruší 20 tisíc míst
Japonská automobilka Nissan Motor ve snaze zlepšit hospodaření zruší dalších 11 000 pracovních míst. Celkem půjde už o 20 000 míst, protože firma o zrušení 9 000 pozic informovala už dřív. Počet...