Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

První jízda: z multivanu je osobák, na benzin a na malých kolech jede nejlíp

Multivan je pojem, ve slovesnosti světa aut to znamená praktičnost, variabilitu, jízdní chování a komfort osobáku v autě formátu dodávky. Volkswagen se rozhodl novou generaci této odvozeniny legendárního užitkového transporteru ještě víc osamostatnit. Nově je to MPV s vším všudy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jediné hybrid od Toyoty který se nabíjí motorem. Jinak to nepotřebuji.

Vždy si říkám, jak krásná auta a s jakými technologiemi jsme mohli mít, bez ekosilenstvi.

1 0
možnosti

Nechápu, co je za problém uvádět velikost kufru pro všechny kombinace řad sedadel u sedmimístných aut. Téměř ve všech recenzích tady chybí buď informace při třech řadách nebo jako teď ještě hůře pro dvě, což bude asi nejběžnější varianta.

0 0
možnosti

A budou mít čipy?

0 1
možnosti

Každý nový Multivan je horší a blbější. To že ho navoní a zdraží, tak se úspěch jistě dostaví a vytáhne je to z toho marasmu, do kterého je ten jejich šílený klaun ve vedení dostal. Do Q3 dávají 3l motor v dýzlu a do Multivanu dají něco benzínového čemu se bojím říct motor. To je na cenu za inteligenci.

5 0
možnosti

Nechápu smysl plug-in hybridu u takového auta. Vždyť takové auto se nepoužívá na cesty kolem komína, kde by to dávalo smysl. Na dlouhé cesty je to jen váha navíc, se kterou si bude muset poradit ta oturbená 1,4.

2 0
možnosti

J48i41r36i 11G76a76z33d80a

15. 11. 2021 14:51

ale pouziva , mozna i o to vice, kor kdyz mate vice deti. Pres tyden kolme komin a pak nejaka delsi cesta. ja bych hybrid bral hned.

2 0
možnosti

S těmi motory je to bída. A důvodem je samozřejmě princip nastavení, omezení a nařízení norem. Něco normovaně změříme a ono to nějak vyjde a tomu podřídíme všechno. Přitom se domnívám, že elektro v autě by mohlo fungovat jinak. Pokud by auto mělo pořádný spalovací motor doplněný elektromotorem a menší baterií, nebylo by to na škodu. Ale režim by musel být výhradně do 15 - 20 km/h na elektro, poté rychleji na benzín. A efekt? Při popojíždění v kolonách nulové emise, při plynulé jízdě optimální běh motoru s výkonem (včetně dobíjení elektro). Ale dle normovaného měření by čísla patrně nevycházely...

0 0
možnosti

VW zblbnul. Už ten motor. Prodává velké krávy s benzíňákem. Sice zčásti za to může EU, ale když to může prodávat s naftou konkurence, může i VW. U větších aut není ani světlo v tunelu nahradit rozumně naftou. A hybrid- jsem zvědav na cenu těch baterek.

1 0
možnosti

J41i90r58i 14F97i23n37k

15. 11. 2021 12:12

EU s tím nemá nic společného, dieselem má naopak emise CO2 nižší, ale pro většinu evropských spotřebitelů je už diesel v osobáku nepřijatelný.

0 0
možnosti

Koncern se dobrovolně vzdal legendární osobní dodávky a zbyl mu prakticky jen plnotučný užitkáč Crafter (společně s TGE od MANu). PSA, Ford a MB si teď budou mnout ruce ...

2 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti

Pro pasažéry v první řadě je to posun k lepšímu. Ostatní už je bohužel spíše k horšímu. Druhá řada - ochuzené sedačky, nemají dvě opěrky, nejdou otočit proti směru jízdy. Pokud si připlatíte a chcete otočné, pak jen v šestimístné verzi. Třetí řada se nepovedla vůbec. Je příliš úzká. Ruku na venkovní straně není kam položit. Chybí prolisy na boku, které tam byly. Celý koncept posunu sedadel ve druhé a třetí řadě dostal řádně na prdel tím, že celý interiér je oproti krátkému Multivanu T6/6.1 užší, kratší a některé sedačky nemají vlastní pás. Tj. prakticky nemá smysl nic nikam posunovat. V 6/7-místné verzi není ani kam. A při vyjmutí jedné řady zase narazíte na problém, že všechny sedačky nemají samostatný pás. Střešní okno nemá žádné zatmění, kompletně chybí roletky a záclonky. Třetí řada nejde položit na délku. Tj. v tom autě nepůjde spát kvůli sedačkám ani chybějícímu zatemnění. Krátká verze má i kratší kufr než v krátkém Multivanu T6/6.1. Tj. krátkou verzi brát spíše pro pět lidí a ty dvě sedačky tam dát spíše nouzově. Pro provoz ve třech řadách a zachování alespoň částečného komfortu pro cestující ve druhé a třetí řadě, bych doporučil určitě vzít dlouhou verzi.

Celkově VW docela zabil zajímavý koncept, který zvenku a v první řadě řidiče vypadá jako posun správným směrem. Chybějící TDI a 4x4 motorizace je další hřebíček do rakve. Vychvalovaný hybrid funguje max 50 km, pak jedete na motoru ze sekačky 1.4 TSI, který není vhodný pro takovéto auto. V kombinaci s 2.0l motorem by to dávalo větší smysl. Protože se tímhle autem se jezdí dálky.

Osobně jsem chtěl prodat Multivan T6 a vyměnit za nový. Za tohle ovšem nee.

Doufejme, že VW v sobě najde nějakou sebereflexi a příští roky opraví, co se dá.

15 0
možnosti

M69a60r11e74k 57Š81e42b21e83k

15. 11. 2021 9:08

1.5 TSI do dodávky? Tož, gratuluji.

6 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování

18. dubna 2024

Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...

Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku

18. dubna 2024

Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...

Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko
Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko

Zajistěte svému miminku to nejlepší hned od začátku s BEBELO® Milk 2, které je pečlivě vyvinuté pro harmonický růst a vývoj vašeho dítěte. Mléko...