Diskuze
První jízda: z multivanu je osobák, na benzin a na malých kolech jede nejlíp
Děkujeme za pochopení.
M75i84k10u82l76á40š 26K10a97l47i30n64a
Jediné hybrid od Toyoty který se nabíjí motorem. Jinak to nepotřebuji.
Vždy si říkám, jak krásná auta a s jakými technologiemi jsme mohli mít, bez ekosilenstvi.
O54n91d40ř33e21j 84F81r92a11n57c
Nechápu, co je za problém uvádět velikost kufru pro všechny kombinace řad sedadel u sedmimístných aut. Téměř ve všech recenzích tady chybí buď informace při třech řadách nebo jako teď ještě hůře pro dvě, což bude asi nejběžnější varianta.
J62u42l27i98u24s 93P31u57f28l80e43r
Každý nový Multivan je horší a blbější. To že ho navoní a zdraží, tak se úspěch jistě dostaví a vytáhne je to z toho marasmu, do kterého je ten jejich šílený klaun ve vedení dostal. Do Q3 dávají 3l motor v dýzlu a do Multivanu dají něco benzínového čemu se bojím říct motor. To je na cenu za inteligenci.
P31e79t63r 78P46o55s64p32í35š36i59l
Nechápu smysl plug-in hybridu u takového auta. Vždyť takové auto se nepoužívá na cesty kolem komína, kde by to dávalo smysl. Na dlouhé cesty je to jen váha navíc, se kterou si bude muset poradit ta oturbená 1,4.
J48i41r36i 11G76a76z33d80a
ale pouziva , mozna i o to vice, kor kdyz mate vice deti. Pres tyden kolme komin a pak nejaka delsi cesta. ja bych hybrid bral hned.
T78o71m51á92š 49L44e87k39n62e50r
S těmi motory je to bída. A důvodem je samozřejmě princip nastavení, omezení a nařízení norem. Něco normovaně změříme a ono to nějak vyjde a tomu podřídíme všechno. Přitom se domnívám, že elektro v autě by mohlo fungovat jinak. Pokud by auto mělo pořádný spalovací motor doplněný elektromotorem a menší baterií, nebylo by to na škodu. Ale režim by musel být výhradně do 15 - 20 km/h na elektro, poté rychleji na benzín. A efekt? Při popojíždění v kolonách nulové emise, při plynulé jízdě optimální běh motoru s výkonem (včetně dobíjení elektro). Ale dle normovaného měření by čísla patrně nevycházely...
M63a65r66t37i59n 95R96e11i73s54e82r
VW zblbnul. Už ten motor. Prodává velké krávy s benzíňákem. Sice zčásti za to může EU, ale když to může prodávat s naftou konkurence, může i VW. U větších aut není ani světlo v tunelu nahradit rozumně naftou. A hybrid- jsem zvědav na cenu těch baterek.
J41i90r58i 14F97i23n37k
EU s tím nemá nic společného, dieselem má naopak emise CO2 nižší, ale pro většinu evropských spotřebitelů je už diesel v osobáku nepřijatelný.
P31e57t58r 35P16a95l76a58c30k48y
Koncern se dobrovolně vzdal legendární osobní dodávky a zbyl mu prakticky jen plnotučný užitkáč Crafter (společně s TGE od MANu). PSA, Ford a MB si teď budou mnout ruce ...
O29d41s43t98r49a39n50ě19n80ý 13U75ž15i79v75a59t35e94l
O60n44d44ř45e73j 11V41a92š10a37t58a
Pro pasažéry v první řadě je to posun k lepšímu. Ostatní už je bohužel spíše k horšímu. Druhá řada - ochuzené sedačky, nemají dvě opěrky, nejdou otočit proti směru jízdy. Pokud si připlatíte a chcete otočné, pak jen v šestimístné verzi. Třetí řada se nepovedla vůbec. Je příliš úzká. Ruku na venkovní straně není kam položit. Chybí prolisy na boku, které tam byly. Celý koncept posunu sedadel ve druhé a třetí řadě dostal řádně na prdel tím, že celý interiér je oproti krátkému Multivanu T6/6.1 užší, kratší a některé sedačky nemají vlastní pás. Tj. prakticky nemá smysl nic nikam posunovat. V 6/7-místné verzi není ani kam. A při vyjmutí jedné řady zase narazíte na problém, že všechny sedačky nemají samostatný pás. Střešní okno nemá žádné zatmění, kompletně chybí roletky a záclonky. Třetí řada nejde položit na délku. Tj. v tom autě nepůjde spát kvůli sedačkám ani chybějícímu zatemnění. Krátká verze má i kratší kufr než v krátkém Multivanu T6/6.1. Tj. krátkou verzi brát spíše pro pět lidí a ty dvě sedačky tam dát spíše nouzově. Pro provoz ve třech řadách a zachování alespoň částečného komfortu pro cestující ve druhé a třetí řadě, bych doporučil určitě vzít dlouhou verzi.
Celkově VW docela zabil zajímavý koncept, který zvenku a v první řadě řidiče vypadá jako posun správným směrem. Chybějící TDI a 4x4 motorizace je další hřebíček do rakve. Vychvalovaný hybrid funguje max 50 km, pak jedete na motoru ze sekačky 1.4 TSI, který není vhodný pro takovéto auto. V kombinaci s 2.0l motorem by to dávalo větší smysl. Protože se tímhle autem se jezdí dálky.
Osobně jsem chtěl prodat Multivan T6 a vyměnit za nový. Za tohle ovšem nee.
Doufejme, že VW v sobě najde nějakou sebereflexi a příští roky opraví, co se dá.
O91d60s17t93r26a19n60ě25n76ý 82U75ž79i11v45a97t84e13l
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování
Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...
Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku
Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...
Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko
Zajistěte svému miminku to nejlepší hned od začátku s BEBELO® Milk 2, které je pečlivě vyvinuté pro harmonický růst a vývoj vašeho dítěte. Mléko...