Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Chceme pro vás bezpečné a kvalitní diskuse, proto mohou diskutovat pouze přihlášení uživatelé.

Využijte nejrychlejší přístup do diskuse pomocí přihlášení přes Bankovní identitu.

Přihlásit / Registrovat

MZ

A proč takhle nejančili, když se zaváděl Green deal a další rekulační Bruseloviny.....

AS

Němečtí odboráři bojují zapálenými loučemi ? To by me zajímalo, jestli u toho taky bubnují na pochodové bubínky a hrají na píšťaly.

JZ

Odborář řve o peníze, nestará se kde na to vzít a když to nejde utáhnout, řve, že to nesmí skončit. Majitele bude do podnikání nutit násilím?

Neskutečné.

RH

R37o33m21a94n 61H49o90r57k27ý

20. 11. 2024 14:47

Tak jistě, další stupeň je znárodnění a dosazení národního správce. Oni si to ještě (na 3/4 území) zatím nevyzkoušeli a zkušennosti méněcenných Východňárů je nezajímají.

MK

Německo případně EU si svazuje ruce přílišnou regulací všeho. Navíc odborové svazy tlačí na co nejvyšší mzdy za co nejméně práce. Toto jednou musí/muselo prasknout. Proč myslíte, že globální společnosti přesouvali své výroby na vychod? Dříve Ukrajina, Rusko, nyní Srbsko nebo dokonce sever Afriky.

TH

Aby mohli mať desiatky miliárd zisku a zamestnancom naďalej platiť almužnu?

IF

I35v21a94n 39F79u77č17í76k

20. 11. 2024 13:55

Odboráři půjdou bojovat s VW, ovšem skutečný problém je s politikou jejich vlády a bruselské byrokracie. Automobilky prostě nedokážou plnit emisní požadavky a mají na vybranou - buď vyrábět to, co zákazníci nechtějí, nebo platit obrovské pokuty. Obojí je likvidační a protesty u vedení společnosti nebudou k ničemu.

DL

D40a89v69i31d 98L19i89z31a26k

20. 11. 2024 15:11

Budou místo volkswagen vyrábět kampfwagen. Tam emise nehrají roli .

JH

Volkswagen plní plány Green dealu a bude mít první zcela bezemisni fabriky, gratulujeme

MH

Ano, zdá se, že sankce proti Rusku bolí hlavně Evropu. Automobilky ztrátou Ruska ztratily obrovský trh. To zákonitě musí bolet. A jak by to nestačilo, je k tomu přidán tlak politických "ekologů", GD... Takže pácháme si pěknou ekonomickou sebevraždu.

MU

M76i32l12o87š 75U36r22b38a94n

20. 11. 2024 14:14

Odboráři měli zbrojit, když se jim zbláznila vláda, teď už je pozdě

PH

Před 10 lety si mysleli, že kolaps evropského automobilového průmyslu nehrozí, no už se to děje. A je to jen začátek. Automobilky se drolit jedna po druhé a levná čínská konkurence je dorazí. Jenže co pak? Odpověď je jasná. Evropa bude ve větší a větší krizi a pokud nedojde k zásadní změně (odstranění té šílené evropské byrokracie, umělého znásilňování automobilového trhu a všichni víme, že k tomu nedojde), na problém je zaděláno. Do toho miliony nepracujících migrantů, Rus za humny... Aby se člověk pomalu stěhovat.

PK

Chyby se hledají všude kolem. Spíš Evropané, i Češi málo makají a berou velké sociální dávky (včetně důchodů)

FP

Tohle jsou důsledky neuváženého greendealu.

Problém je ten, že česká ekonomila je hodně svázána a závisla na ekonomice německé. Takže po covidu, válce na Ukrajině, teď bude další problém. Tenhle jsem předvídal a psal tu o něm, mnozí zde jen reagovali, abych nestrašil. No a už je ten problém v Německu

TH

Aha a prečo teda WV padajú predadje v Čine voči elektroautám domacich značiek?GD stým nič nemá.

  • Nejčtenější

Obraz zmaru Volkswagenu. Tisíce elektroaut smutně čekají na kupce

„Pacient Autoland Deutschland je nejen nemocný, má vysokou horečku,“ píše německý Bild. A jako důkaz diagnózy ukazuje snímky překladiště automobilů poblíž městského přístavu v Essenu.

3. prosince 2024,  aktualizováno  11:27

Všechny naštval, a tak raději odešel. Šéf Stellantisu Tavares okamžitě skončil

Mezinárodní automobilový koncern Stellantis mění výkonného ředitele, zatímco se potýká s poklesem prodejů zejména ve Spojených státech. Z funkce po několika letech odstoupil Carlos Tavares, oznámila...

2. prosince 2024

Novému Karoqu u vedení koncernu VW svítí červená. Škoda o něj ještě zabojuje

Vývoj modelové skladby značky Škoda se odvíjí od řady faktorů. Kromě legislativy, ziskovosti a zájmu zákazníků ale do ní promlouvá i strategie mateřského koncernu. Ten již ovlivnil (ne)existenci řady...

2. prosince 2024

Krizi autoprůmyslu chce řešit Von der Leyenová osobně. Česko lobbuje v Bruselu

Podle českého ministra průmyslu Lukáše Vlčka je důležité, aby automobilový průmysl měl primárně prostředky na inovace a zvyšování konkurenceschopnosti. Odčerpávat automobilkám peníze na pokuty za to,...

30. listopadu 2024

KOMENTÁŘ: Česko není vrakovištěm Evropy, konečně to někdo spočítal

Premium

Mantra o tom, že jsme automobilový skanzen Evropy, padá. Naopak, průměrné auto, které se pohybuje po českých silnicích, je mnohem mladší, na úrovni vyspělé Evropy. Jestli je to halasné zdůrazňování...

1. prosince 2024

Kšeft za stamiliony. Toyota dodá státním úřadům v ČR přes pět set elektroaut

Automobilka Toyota dodá státním úřadům v příštích dvou letech celkem až 515 elektromobilů bZ4X za stovky milionů korun. Uspěla ve třech tendrech na elektrické vozy pod záštitou ministerstva financí....

5. prosince 2024  12:12

Konec zlatého snu. Čínské mise tradičních automobilek berou bídné konce

Trvala desetiletí a byla to po čertech výnosná praxe. Velkým výrobcům automobilů garantovala neklesající zisky. Jenže časy se mění a výroba vozů zahraničních značek, určených pro kdysi nenasytný...

5. prosince 2024

Dacia od Porsche měla před 30 lety motorizovat Čínu. S kachnou od Chrysleru

V roce 1994 oslovila čínská ústřední vláda 20 velkých západních automobilek, aby pro tamní automobilový trh navrhly čínské lidové auto, které muselo být levné, ale přitom dostatečně velké, aby uvezlo...

5. prosince 2024

Elektromobilita prochází porodními bolestmi, ale výhod se dočkáme, říká expert

Premium

Automobilky čekají těžké časy. Po počátečním nadšení, jak budou všichni přecházet na elektromobily, přišlo ochladnutí zájmu. V Evropě místo dosavadního růstu nastal meziroční pokles. „Díky dotacím...

4. prosince 2024