Chceme pro vás bezpečné a kvalitní diskuse, proto mohou diskutovat pouze přihlášení uživatelé.
M65a70r59t37i31n 52Z68l80á63m69a50l
A proč takhle nejančili, když se zaváděl Green deal a další rekulační Bruseloviny.....
T82o78m85á94š 51H60o98l28i56č
Lebo GD neplatí a kríza WV nieje kvôli GD.
A74n54t74o97n87í40n 93S51t62e62d34i92n45a
Němečtí odboráři bojují zapálenými loučemi ? To by me zajímalo, jestli u toho taky bubnují na pochodové bubínky a hrají na píšťaly.
K10a52r85e31l 70H89á66j17e49k
No jo ... starého psa novým kouskům nenaučíš ...
J28a86k51u89b 55Z68e40m66á32n53e24k
Odborář řve o peníze, nestará se kde na to vzít a když to nejde utáhnout, řve, že to nesmí skončit. Majitele bude do podnikání nutit násilím?
Neskutečné.
R37o33m21a94n 61H49o90r57k27ý
Tak jistě, další stupeň je znárodnění a dosazení národního správce. Oni si to ještě (na 3/4 území) zatím nevyzkoušeli a zkušennosti méněcenných Východňárů je nezajímají.
M27a11r45e56k 46K77r43o19u29p88a
Německo případně EU si svazuje ruce přílišnou regulací všeho. Navíc odborové svazy tlačí na co nejvyšší mzdy za co nejméně práce. Toto jednou musí/muselo prasknout. Proč myslíte, že globální společnosti přesouvali své výroby na vychod? Dříve Ukrajina, Rusko, nyní Srbsko nebo dokonce sever Afriky.
T18o60m49á34š 36H87o55l96i83č
Aby mohli mať desiatky miliárd zisku a zamestnancom naďalej platiť almužnu?
I35v21a94n 39F79u77č17í76k
Odboráři půjdou bojovat s VW, ovšem skutečný problém je s politikou jejich vlády a bruselské byrokracie. Automobilky prostě nedokážou plnit emisní požadavky a mají na vybranou - buď vyrábět to, co zákazníci nechtějí, nebo platit obrovské pokuty. Obojí je likvidační a protesty u vedení společnosti nebudou k ničemu.
D40a89v69i31d 98L19i89z31a26k
Budou místo volkswagen vyrábět kampfwagen. Tam emise nehrají roli .
J50i94ř53í 77H35a31v47á43č45e63k
Volkswagen plní plány Green dealu a bude mít první zcela bezemisni fabriky, gratulujeme
V87l97a84d17i15s52l16a32v 15B32u70r64y78š38e11k
Kdyby dělali dobrá 1,9 TDI 66 kW, mohli se mít dobře.
D12a28v58i66d 18Z50a59h12r19a46d59n53í16č98e88k
Tady někdo zaspal, bratři němečtí. Tohle bude bolet a nejen vás.
M57i95r44o23s29l77a55v 82H63i78l91l86e83b98r55a85n26d24t
Ano, zdá se, že sankce proti Rusku bolí hlavně Evropu. Automobilky ztrátou Ruska ztratily obrovský trh. To zákonitě musí bolet. A jak by to nestačilo, je k tomu přidán tlak politických "ekologů", GD... Takže pácháme si pěknou ekonomickou sebevraždu.
M76i32l12o87š 75U36r22b38a94n
Odboráři měli zbrojit, když se jim zbláznila vláda, teď už je pozdě
K75a69r55e98l 10H32á26j73e73k
Oni jsou ti, kdo tu vládu svými hlasy ustanovili ...
P30e64t19r 32H56e45n93d86r25i63c74h
Před 10 lety si mysleli, že kolaps evropského automobilového průmyslu nehrozí, no už se to děje. A je to jen začátek. Automobilky se drolit jedna po druhé a levná čínská konkurence je dorazí. Jenže co pak? Odpověď je jasná. Evropa bude ve větší a větší krizi a pokud nedojde k zásadní změně (odstranění té šílené evropské byrokracie, umělého znásilňování automobilového trhu a všichni víme, že k tomu nedojde), na problém je zaděláno. Do toho miliony nepracujících migrantů, Rus za humny... Aby se člověk pomalu stěhovat.
P13a62v60e43l 38K39o75l85a69c29e17k
Chyby se hledají všude kolem. Spíš Evropané, i Češi málo makají a berou velké sociální dávky (včetně důchodů)
F11r90a81n79t22i18š79e91k 63P66r35i80n64c
Tohle jsou důsledky neuváženého greendealu.
Problém je ten, že česká ekonomila je hodně svázána a závisla na ekonomice německé. Takže po covidu, válce na Ukrajině, teď bude další problém. Tenhle jsem předvídal a psal tu o něm, mnozí zde jen reagovali, abych nestrašil. No a už je ten problém v Německu
T60o15m53á75š 66H92o87l20i58č
Aha a prečo teda WV padajú predadje v Čine voči elektroautám domacich značiek?GD stým nič nemá.
Obraz zmaru Volkswagenu. Tisíce elektroaut smutně čekají na kupce
„Pacient Autoland Deutschland je nejen nemocný, má vysokou horečku,“ píše německý Bild. A jako důkaz diagnózy ukazuje snímky překladiště automobilů poblíž městského přístavu v Essenu.
Všechny naštval, a tak raději odešel. Šéf Stellantisu Tavares okamžitě skončil
Mezinárodní automobilový koncern Stellantis mění výkonného ředitele, zatímco se potýká s poklesem prodejů zejména ve Spojených státech. Z funkce po několika letech odstoupil Carlos Tavares, oznámila...
{NADPIS}
{POPISEK}
Novému Karoqu u vedení koncernu VW svítí červená. Škoda o něj ještě zabojuje
Vývoj modelové skladby značky Škoda se odvíjí od řady faktorů. Kromě legislativy, ziskovosti a zájmu zákazníků ale do ní promlouvá i strategie mateřského koncernu. Ten již ovlivnil (ne)existenci řady...
Krizi autoprůmyslu chce řešit Von der Leyenová osobně. Česko lobbuje v Bruselu
Podle českého ministra průmyslu Lukáše Vlčka je důležité, aby automobilový průmysl měl primárně prostředky na inovace a zvyšování konkurenceschopnosti. Odčerpávat automobilkám peníze na pokuty za to,...
{NADPIS}
{POPISEK}
KOMENTÁŘ: Česko není vrakovištěm Evropy, konečně to někdo spočítal
Mantra o tom, že jsme automobilový skanzen Evropy, padá. Naopak, průměrné auto, které se pohybuje po českých silnicích, je mnohem mladší, na úrovni vyspělé Evropy. Jestli je to halasné zdůrazňování...
Kšeft za stamiliony. Toyota dodá státním úřadům v ČR přes pět set elektroaut
Automobilka Toyota dodá státním úřadům v příštích dvou letech celkem až 515 elektromobilů bZ4X za stovky milionů korun. Uspěla ve třech tendrech na elektrické vozy pod záštitou ministerstva financí....
Konec zlatého snu. Čínské mise tradičních automobilek berou bídné konce
Trvala desetiletí a byla to po čertech výnosná praxe. Velkým výrobcům automobilů garantovala neklesající zisky. Jenže časy se mění a výroba vozů zahraničních značek, určených pro kdysi nenasytný...
Dacia od Porsche měla před 30 lety motorizovat Čínu. S kachnou od Chrysleru
V roce 1994 oslovila čínská ústřední vláda 20 velkých západních automobilek, aby pro tamní automobilový trh navrhly čínské lidové auto, které muselo být levné, ale přitom dostatečně velké, aby uvezlo...
Elektromobilita prochází porodními bolestmi, ale výhod se dočkáme, říká expert
Automobilky čekají těžké časy. Po počátečním nadšení, jak budou všichni přecházet na elektromobily, přišlo ochladnutí zájmu. V Evropě místo dosavadního růstu nastal meziroční pokles. „Díky dotacím...