Diskuze
Lekce moderního myšlení. ID.4 vysvětluje, jak skončí automobilismus
Děkujeme za pochopení.
J83a77r25o34s23l41a56v 92Č19e82r51v38e91n70k10a
Lekce moderního myšlení? Nemyslete, od "myšlení" je tu EU!
J63a57r94o42m40í94r 46S45v64o75b98o71d66a
Zlaté auto land-rover "pan Mopadži" opravili to afričani kladívkem a šroubovákem. Dneska by byla Afrika v pytli, kdyby tam měla jezdit takováto auta. typu ID4. 99,99% lidí by na to neměla. To co tam jezdí nezachrání US s EU se svými elektro iluzemi ani dohromady. Ještě že TAM je svět ještě normální. Miluji Afriku!
Z39d97e34n64ě36k 54M61o78r66á61v30e61k
Pan Mopadži by v Africe nebyl, kdyby si ho tam nedovezli Evropani, kteří se bez něj neobešli. Nebo snad znáte nějakou věhlasnou africkou automobilovou značku? Já ne. Když budou v Africe potřeba elektromobily, tak ten, kdo je bude potřebovat, si je tam zase doveze.
R86u77d49o56l92f 41K65o45l95b
Já ujedu denně do práce a zpět 120km. Auto bych si klidně koupil, ale tak za půlku ceny a musím to spočítat tak, že to max. za 8 let vyhodím. Jinak energetický mix ČR je 49% uhlí, pak 37% jádro a nevýznamný zbytek obnovitelných zdrojů, takže je na stole pořád stejná otázka: spálit uhlí nebo naftu/benzín abych jezdil autem ??? No a karavan s tím stejně neutáhnu... Takže to starý naftový Santa Fe z roku 2008 budu opravovat tak dlouho, dokud to půjde... To je realita.
Z87d38e80n30ě88k 41M79o68r47á41v84e36k
Když započtete do elektromobilu spalování uhlí, započtěte do spalováku taky těžbu, přepravu a zpracování ropy a pak její rozvoz na benzínky a provoz těch benzínek. Ohledně CO2 je spalovák asi 2-3x horší než elektromobil. Ovšem CO2 je potravou rostlin, pro člověka v nízkých koncentracích téměř neškodný a nejspíš vůbec nemůže za globální oteplování. Horší jsou saze a NOx, které vám spalovák vypouští přímo pod nos.
Elektromobil karavan samozřejmě utáhne, ale tam už bude problém s dobou nabíjení. Spotřeba stoupne stejně jako u spalováku a budete muset nabíjet častěji. V tu chvíli už bude doba nabíjení vadit Pokud při běžném ježdění máte čas jízdy a přestávky v poměru 6:1, tak můžete jezdit s elektromobilem bez vážných omezení. Ovšem s tím karavanem by se vám to mohlo posunout k 3:1 a to už by asi nikdo nepřekousl.
A16l53e52š 13F36r43ý54b31a
Lekce moderního myšlení - vyměnit obyvatelstvo za nějaké hloupější, naivní, důvěřivé.
D83a89v42i21d 78P18r67i94e17č82k67o
Však to se přece děje - příliv novoevropanu z Afriky.
L15a30d16i51s69l52a43v 47K22u80d20l29a30c45e34k
Mam takovou drobnou otazecku. Jak dlouha je zivotnost baterie a kolikpak ta mrska stoji? Ja jen aby z toho krasneho vozu nebyl za 5 let drahy srot s baterkou co vydrzi z garaze za vrata a potrebou nakupu nove baterky za cenu pulky noveho auta.
Z79d34e95n53ě65k 96M21o24r21á96v95e69k
Typická záruka na baterii elektromobilu je 8 let nebo 160 tisíc km s garancí zůstatkové kapacity 70%. V reálu je to pak tak, že první roky klesá kapacita rychleji a pak se to zpomalí a většina má pak kapacitu něco kolem 90% dlouhodobě. Zatím nejsou náznaky, že by se baterie měla měnit v průběhu životnosti vozu, pokud je s baterií problém, projeví se nejspíš v záruce a tak se vymění bezplatně. Samozřejmě dost záleží na výrobci baterie, ale už i čínské firmy produkují kvalitní baterie a používá je například Tesla při výrobě v Šanghaji (konkrétně CATL, ty už jsou bez kobaltu).
No a kromě originál servisu se už objevují firmy, které v nefunkční baterii najdou vadný článek a baterii díky tomu zprovozní. Opotřebená baterie se pak dá prodat jako úložiště k solárním článkům, kde nevadí poměr kapacity a hmotnosti.
S79t73a83n61i63s73l78a15v 98K12o82z59d92e95r42k49a
Další těžký krumpl, kde prim hrají likátka a obrázky a který se hodí do města a nejbližšího okolí, případně na okresky, protože jak zrychlíte na dálničních 130 - 140 km/h, dojezd se vám zcvrkne jak varlata při setkání s divokým lvem v otevřené savaně a budete co 150 - 200km na nabíjecí stanici. Ale nekup to, když to stojí jen o čtvrt mega víc, než srovnatelný model se spalovacím motorem benzín, co po dálnici dojede na jednu nádrž minimálně 4x dál...
J73o70s22e74f 53V37a43l98a
tak maximalni rychlost 160 je urcite budoucnost 1. omezeni rychlosti do Nemecka dorazi taky 2. pokud jedu po nemecke dalnici 140, tak mijim Tesly S. ktere v ramci ekonomickeho jizdniho modu se drzi na limitu 120. Ani si nepamatuji, ze by mne nejaka Tesla S nekdy predjela . Takze budoucnost je : zrak fixovany na ukazatel zbyvajici energie v baterii.......:-))
J63a26r70o93s16l94a53v73a 82M91a66r48e95č57k64o56v66á
Děkuji, ale nechci nic co mi kdokoliv vnucuje s jakkoliv krásným úmyslem! Zvlášť když je to eurobolševik! Těsně před zákazem prodeje spalováků si nějaký pořídím a budu ho udržovat při životě co to jen půjde.
P29e79t32r 22B92e72d10n77á73ř
Bohužel soudruzi z EU Vám pak nejspíš budou zakazovat, kam se spalováken jet a nejspíš brutálně napálí daň na PHM .
O46d36s82t93r97a51n39ě84n96ý 46U12ž84i97v14a57t19e75l
M10i39r92e52k 25G15a65j18e33r
To bude ideální pro Českou republiku se silnicema, jejichž šířka se odvíjí od šířky koňských povozů, které tu jezdily před 100 lety. Nadále nebude potřeba nové silnice, jen nakreslí více pruhů pro nová užší autonomní autíčka.
J57a20r86d69a 53F69i25c42e57k
"budeme se muset naučit přemýšlet a mluvit úplně jinak" Jo především se majitelé těchto hraček budou muset naučit "vystoupit a nastoupit" vždycky když se softwaru zlíbí, obzvlášť aktualizace přinesou určitě spousty radovánek.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Stavební pozemek Mrchojedy, okr. Domažlice
Meclov, okres Domažlice
3 090 000 Kč