Sobota 7. prosince 2019, svátek má Ambrož, Benjamin
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 7. prosince 2019 Ambrož, Benjamin
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

D15a60n34i56e17l 77N40o67s13k86a 9490988745706

Načapali jsme ho..... Tak nám za to otevřeli kapotu i nás pustili dovnitř.

+11/0
doporučit
10.11.2019 6:11

P48e39t51r 33P42o62l14á74k 1557675826778

Auto, ktere neoslni vubec nicim...

+14/−5
doporučit
10.11.2019 9:15

J11i21ř93í 16V79e68l36í19š56e68k 8739914900803

Posel elektromobility je nějaký opožděný. Až se tahle parodie začne prodávat, nebude v ničem lepší než je v současnosti Tesla model 3. Možná bude víc drncat, jak je to u koncernu zvykem. ;-D

Opakuje se historie, stejné to bylo s commonrailovými motory. Všichni už je měli, jen VW je pořád považoval za zbytečnost. A pak když už se konečně odhodlal, vyrobil paskvil. Jejich elektromobil bude v praxi nabíjet pomaleji než Tesly, dojede méně než Tesly, vybaven bude méně než Tesly, určitě si na to stoupnu do fronty.

Volkswagen byl léta zvyklý vydělávat spíše na servisu než na prodeji. Co teď bude dělat? Elektromobily se prakticky neservisují, buď tedy pomocí "kazítek" tuto éru zahájí, nebo bude muset pořizovací cenu držet tak vysoko, aby vůbec něco vydělal.

Takhle se to, milý Volkswagene, rozhodně nedělá. Máš zpoždění 10 let.

Hyundai Ioniq, elektrický sedan velikosti Oktávky, má menší spotřebu než elektrické Citigo. Audi E-Tron žere tak, že při cenách elektřiny v Německu jede dráž než na naftu. Nečekám od ID3 nějaký zlom, ještě nějaký čas mi vydrží Nissan Leaf a pak to bude nejspíš Hyundai Ioniq nebo rovnou Tesla model 3. Ale VW rozhodně ne.

+10/−3
doporučit
10.11.2019 8:11

J37a31r68d63a 83F35i44c91e73k 1256459283642

"Volkswagen ID.3 už má své místo v encyklopediích motorismu jisté, je poslem nové doby, německá značka se totiž odhodlala zavést s ním lidovou elektromobilitu – auto do zásuvky pro všechny."

Tak to se jim se základní cenou pod 30 tisíc eur (780 tisíc korun) rozhodně podaří (v článku pro jistotu není uvedena). Ani není třeba ji srovnávat s cenami "obyčejných" aut, fakt lidovka.

+7/−1
doporučit
10.11.2019 8:26

A14l74o59i91s 51J77i16n65d46r60a 9320274237895

Hlavně to musí mit tablet a malý kufr. Jinak si to nekoupím.

+5/0
doporučit
10.11.2019 8:05

M27i12l74a47n 59K51r15a40w44i21e70c 7427474847368

Ta cena ehm... Tak to je opravdu lidové vozitko

+6/−1
doporučit
10.11.2019 8:35

J94o57z86e24f 64K61o58s64t26e94l84a35n44s75k97ý 8515502939186

Tento elektromobil je odsúdený na úspech. Je totiž stavané a vyrobené presne na mieru nemeckým zákazníkom. A tým je úplne, ale úplne ukradnuté, čo v diskusiách v našich končinách píšu "experti", čo by nedokázali založiť a prevádzkovať /provozovat/ ani stánok s hotdogmi... :-)

Áno, cena nie je úplne najnižšia, dojazd rovnako nie je suprový, interiér má od prémiovosti ďaleko, ale ako hovorí jedno čínsko príslovie: Aj tá najdlhšia cesta sa začína prvým krokom.

Čím je toto auto výnimočné, je skutočnosť, že je to PRVÝ čistokrvný nemecký elektromobil vyrobené nemeckou firmou priamo v Nemecku,ktorý má pre bežných ľudí zaujímavý (v nemeckých reáliách) pomer ceny a úžitkových vlastností.

Nemci sú šetrílkovia, a tak si vedia spočítať, čo im elektromobil prinesie - podstatne nižšie náklady na "palivo" (viac ako polovica Nemcov býva v rodinných domoch, kde nie je problém nabíjať si auto doma), na servis a PODSTATNE vyššiu predajnú cenu pri neskoršom predaji oproti spaľovákom. Plus veľká časť Nemcov naozaj uvažuje o obnoviteľných zdrojoch a elektromobiloch komplexne (od jej výroby, uskladnenie až po využitie v domácnostiach a autách), takže aj to bude zohrávať - aspoň na začiatku určitú rolu.

Neskôr, keď cena elektromobilov ešte viac klesne a vyrovná sa spaľovákom, tak to bude už len a len čisto ekonomická záležitosť.Len hlupák, čo nevie napočítať do 5 alebo fanatik do nafty by benzínu si o pár rokov bude kupovať spaľovák, ktorého celkové náklady na prevádzku (provoz) za 3-4 roky+ zostatková cena budú podstatne vyššie ako u elektromobilov.

Musím sa vždy v duchu smiať, keď čítam na miestnych fórach, akí sú tí Nemci b1bí, že veria bludom okolo zelenej energie. Lenže ekonomiku Európy a jej inovačné schopnosti ťahajú tí "b1bí" Nemci, a nie diskutéri na fórach iDnes a podobne...

U tohto auta vidím jediný problém: že ho (aspoň na začiatku) nebudú stíhať vyrábať v požadovaných množstvách.

+10/−6
doporučit
10.11.2019 12:56

P41e27t36r 65T92o23m34e68k 1626872590141

Dá se uhasit, když začne hořet?

+7/−3
doporučit
10.11.2019 10:52

M91a78r69e87k 72B18a61r60t40o61š 2854783616347

Už teraz sa teším na príspevky tých troch ľudí, ktorí si to auto kúpia, ako sa im zlepšil i sexuálny život. Ďaľší piati, ktorý na to auto síce nemajú, ale akuautám fandia, budú robiť reklamu na kapučíno z kávomatu. A zo zvyšných 97% príspevkov bude o prenosovej sústave, (ne)dojazde, cene, (ne)ekológii...

+5/−1
doporučit
10.11.2019 2:16

F17r39a41n92t70i76š33e15k 66M10i39c64h73a89l95i97c69a 8156228125156

Ekonomická cesta do pekel je otevřena...

+9/−6
doporučit
10.11.2019 4:07
Foto

M64a56r12t89i88n 88G62a55ž55á48k 1735417854835

Proč ale Posel elektromobily nevypadá jako Volkswagen, ale jako C4......? Myslím že v ČR s tímhle díru do světa neudělají

+4/0
doporučit
10.11.2019 0:30

P91e74t90r 21M35i97c35h78a40l 2320984281652

To bude průšvih, až elektrobublina praskne.

+5/−2
doporučit
11.11.2019 0:17

V62l69a56d72i76m55í69r 59R36e51t14t81i23n77g58e28r 7355974781896

VW udělal dva velké úspěchy. Poprvé, kdy auta se spalovacím motorem byla tak drahá, že Němci na ně neměli (podobně jako dnes na elektromobily). Nicméně vyrobil VW Brouk, který byl tak levný a současně moderní, že si jej mohla koupit masa obyvatel a motorizovat poválečné Německo. Druhý maštryjk byl v 70.letech, kdy země združené v organizaci OAPEC (předchůdce OPEC) uvalily na Německo ropné embargo a cena benzinu se 4x zvýšila za litr. Tehdá nabídl znova malý, levný kompaktní vůz s malou spotřebou, který se stal hitem VW Golf I. Jenže ted na to jde nějak obráceně, místo levného a dostupného vozu nabízí 2x tak dražší vůz s horšími jízdními parametry než předtím u běžně vyráběných vozu. Já v tom moc logiky ve třetím případě nevidím.

+3/0
doporučit
10.11.2019 23:31

P96a30v16e58l 78C23h76a36m33r33á13d 4707330359915

Nové auta jsou dnes nepoužitelné, ať, už mutace hybrid nebo TSI motory a elektromobily jsou zatím v plenkách. Takže, zatím budu pečovat o své dvě starší atmosféry 2.0 a 1.4. Počkám, až bude baterie o velikosti 2 beden na rohlíky, dojezd 600 km s klimatizací i topením, výkonem 250 kW (to asi problém nebude viz. Tesla) a nabíjením maximálně 20 minut. Pak jsou spalovací motory mrtvá záležitost.

+3/0
doporučit
10.11.2019 21:20

P98a81v71e28l 70M35o57r49a70v19e96c 1574495164527

Jako já jsem si koupil Model 3 LR, protože mám rád sedany a fakt jezdím hodně a těch 500km se me hodí, ale ID.3 se mi jinak velmi líbí a být to i sedan tak bych o něm uvažoval.

+3/0
doporučit
10.11.2019 14:46

A42v53i 18B30a44b55i21c 8762593985288

S cenou do 300 000 bude atraktivním vozem na našem trhu.

+3/−1
doporučit
10.11.2019 18:10

J45i35n32d80ř79i55c31h 77Š75k56o17p36e52k 4425571590965

Fotka č. 7... Kopyto zaparkovalo...

nebo je Golf tak velký, že mu nestačí běžné parkovací stání ?;-D

+2/0
doporučit
11.11.2019 8:18

P61e31t73r 69N83e90c79h94a49n88i79c80k31ý 7323716988350

Spalováka si můžu kupovat ojetiny doaleluja a zdaleka se nedostanu i s palivem a servisem na cenu téhle baterky

+2/0
doporučit
10.11.2019 21:14

M10i34r67o89s62l75a78v 72Š59u45r15g11o75t 6729848580592

Jak bude topit v kabine, az bude minus deset a o kolik se topenim zkrati dojezd...

Podobne v lete s klimatizaci, i kdyz klima nepotrebuje tolik energie, jalo topeni...,

+2/0
doporučit
10.11.2019 20:12

M55i85c38h44a53e55l 37J41i90r75s49a 7560539835179

Tak snad jim ten zázrak neshoří dřív než vyjedou.

+3/−4
doporučit
10.11.2019 17:19

I10g51n17á88c 68M43r85k51v10i20č47k84a 2778282759135

Trapné poklonkování novinářů ve prospěch VW... Tohle auto je propadák. Je to mrňyvé a konkurentů to má jak máku

+3/−5
doporučit
10.11.2019 11:32

M30i31c75h45a42l 64J81a54r96o36š 7984860352315

Já jsem asi 5 let koketoval s koupí e-mobilu a čekal buď na dotaci nebo nějaký průlom v ceně a užitkovosti.

Nic takového nenastalo. Letos jsem si koupil auto na benzín a víceméně přestávám tohle nekonečné divadlo o pseudo-ekologii sledovat.

+1/0
doporučit
11.11.2019 14:13

O28n74d38ř15e58j 68L83o26š25o72t13h 2842284955670

Mně se to auto celkem líbí a za 500 tis. bych jeho koupi i zvážil, za tu cenu by se to časem vyrovnalo spalováku za 300 tisíc.

Nabijel bych doma, jističe na to mám dostatečné. Nicméně 500 tisíc je cena hodně vzdálená realitě, když v základu stojí skoro 800 tisíc s nejnižím dojezdem.

Proto nevím, jakou revoluci má tohle auto přinést, když stojí stejně, jako elektromobily ostatních značek.

+1/0
doporučit
11.11.2019 11:51

P76a18v64e86l 54K27o80l17o50c 1516286960197

Důležitou informací je, že polovina Němců bydlí v rodinných domcích, kde mohou přes noc nabíjet. Kolik procent je to u nás? Jak se bude nabíjet na sídlištích? Až bude uspokojivá odpověď na druhou z otázek, dostane akuauto šanci...

+1/0
doporučit
10.11.2019 23:07

Premium

Sprcha pro osm lidí: jak to vypadalo na Epsteinově ranči na dělání dětí

Kdyby zdi mohly mluvit. Přinášíme exkluzivně snímky přepychového ranče, kam americký finančník Jeffrey Epstein svážel...

Premium

Je sexting nevinná hra nebo nevěra? Pánové jsou tolerantnější než dámy

Generace našich rodičů tohle řešit nemusela. Měli poměrně jasno a věděli, co je a není zahýbání. Moderní technologie...

Premium

Den, kdy přepadli Mekku. V roce 1979 se zrodil moderní islámský středověk

Před 40 lety se stalo „11. září“ islámu. Aby saúdský král mohl pobít ozbrojence okupující posvátnou mešitu v Mekce,...

Najdete na iDNES.cz