Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Inženýři ve Wolfsburgu použili blok z osvědčené benzinové „patnáctistovky“, ke kterému přidali novou hlavu, klikovou hřídel či písty.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTI
Autor: František Dvořák, iDNES.cz