Diskuze
VW se vešel do emisních limitů, šéf varuje před koncem výroby spalovacích aut
Děkujeme za pochopení.
M87i40r54o79s45l79a77v 64S75t12e43i70n26e87r
Osobní auta na elektriku nejsou nijak výhodnější z hlediska úspory fosilních paliv. Letadla, kamiony, námořní lodě, tanky a pod. spotřebují daleko více, ale tank na elektriku si nemohu představit.
Mobilitu budou ještě dlouho zajišťovat vozy typu Fabie kombi, výkony motorů budou kolem 100 HP. Všude lze počítat s rychlostními limity.
Spalováky jsou bezpečné před výpadky elektřiny, které se stanou pravidlem po zrušení JE, uhelek a plynových turbín. Vítr a slunce nefungují nepřetržitě.
P21a57v32e37l 66M36i68t39e28v
Tak to končí, když nevzdělanci volí nevzdělance.
P60e37t52e76r 75G67l93o64s
Tohoto panáčka mali dávno z vykopnúť na dlažbu.
D19u37š27a26n 16P58e97š86e38k
Hezký Euronewspeak:
"nesmysl" se nově řekne "extrémně ambiciózní"
G86u15s18t23a69v 26K83ř39í76ž
Je až komické, jak někteří dokáží do roztrhání těla zastávat určitý názor, avšak po zjištění reality nemají problém značně pozměnit postoje :)
Možná také přispělo rozhodnutí některých automobilek nevzdat se spalovacích motorů - např. BMW, Porsche. Ale rovněž taková Dacia se hodlá od elektromobility držet co možná nejdéle.
P20e60t13r 75T47y88č82k42a
Diess ovšem není ekofanatik, ale CEO obří firmy zodpovědný za její zisky. Je tedy logické, že na základě tvrdých dat je schopný svůj názor upravit.
D59a33n57i64e78l 85T70o55m88e64k
Zákony v EU jsou stále šíkenější a rychlost silně akceleruje.
Ve volbách s tím nenaděláme: Timmermans tu nikdy nezíská ani 0,1 % hlasů, ale zakáže spalovací motory a zruší tady svobodu projevu úplně bez problémů.
J98a11r94o16s66l76a31v 21L85i71š47k65a
Já třeba ano a slibuju že si elektroauto koupím až bude nabíječka u každé pumpy, u každého obchodu a na každém parkovišti. A ještě jednu podmínku bych měl, totiž aby v Bruselu prosadili normu Euro E1, která by před zákazem spalovacích motorů uzákonila, že se smí elektroauta nabíjet na maximum nanejvýš do 10 minut. To pak do elektroauta jdu rozhodně.
J76a39n 98T43a93r32a48b16a
95% dní najezdi 95% řidičů méně než je dojezd auta, tedy na cestě vůbec nabíjet nepotřebují. Takže je nabíječky u pump vůbec nebudou zajímat. Podstatné je mít kde dobít tam, kde auto stojí. Doma, ve firmě, apod.Ja například za 115000km s e-tronem mám poměr nabíjení doma/na cestě 96:4 z celkové spotřeby 28500kWh jsem mimo domov dobil pouze 1100kWh.
M73a20r90t41i10n 84M19a37c25e29k
V článku je dost nepřesností - např. Francouzi mají 57g CO2/ kWh a ne sedm, protože kromě jádra mají i plynové elektrárny. A u Poláků se pohybují okolo 700g a ne 1000g. Jak má potom člověk věři dalším informacím v článku?
Elektromobilita se uhlíkově začíná vyplácet i při výrazně vyších emisích z energetického mixu, než při nulových. Elektroauto pořebuje asi 0.2kWh/km, takže v Polsku jsme na provozních 140g/km, čímž se to zhruba vyrovná dieselu. Všechny ostatní země na tom ale jsou lépe. Ale uhlíková náročnost je samozřejmě jen jedno z kritérií, které je třeba brát v potaz.
S46t59a45n87d74a 97H31o68r68n49y34c13h
A co výroba baterky? Pěkných pár tun emisí navíc proti spalováku podobných parametrů. Rozloženo na třeba 100 tisíc km to hodí pěkných pár desítek gramů na km. Navíc těch 20kWh na 100km je spíše teorie. Jsou ztráty při rozvodu elektřiny, při nabíjení, samovybíjení akumulátoru při delším stání atd. V reálu se odhaduje, že to bude spíš 25kWh/100km.
J65a22r23o29s11l66a37v 89L47i13š93k43a
Nějak to nechápu, koncern splnil o pár desetin limit 120g/km a aby toho mohl dosáhnout přestává vyrábět auta která ty emise neměly vysoké. Třeba fabie 3 kombi v 1,4 dieselu, pokud se nepletu tak ty mají 55-58g/km... No nic, asi nová doba...
M46a90r29t35i34n 79M17a13c65e69k
To máte těžký, když si každý druhý chce vozit zadek v neforemném a nenasytném SUV.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Policie v pátek měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!