Diskuse k článku

VW a Ford vytvoří alianci, společnou dodávku představí v roce 2022

Německá automobilka Volkswagen se dohodla s americkým konkurentem Ford Motor na vytvoření globální aliance, v jejímž rámci budou společně vyvíjet lehké užitkové vozy. Firmy o tom informovaly na autosalonu v Detroitu. Dodaly, že zkoumají rovněž možnost společného vývoje elektromobilů a samořízených vozů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J21i61ř50í 58V34e83l29í14š39e80k 8389924490523

Spojit nevýhody VW a Fordu, to je ta správná cesta, jak zlikvidovat spalovací motory. Problém je, že postavit elektromobil také ani jeden z nich pořádně neumí (elektrický Focus je naprosto nezajímavé auto, elektrický Golf je sice o něco zajímavější, ale zdaleka ne tak zajímavý jako konkurence). Tak asi začneme nakupovat Nissany, Hyundaie, Tesly... A bude nám lépe. Hyundai Kona ujede 480 km na nabití, je to komfortní a pohodlné auto, tak si holt musíme zvyknout, že nevyhodíme 700k za Oktávku, ale 1.2M za Konu a půl milionu postupně ušetříme na palivu a na šíleně drahé údržbě. Vyjde to na stejno, jen ta pořizovací cena ja opticky větší.

0/0
16.1.2019 7:34

M57a32r75t18i73n 64K22a76r70á98s62e51k 9638943688888

No reknem si uprimne, pokud bych si mel koupit konu za 1,2 mega, tak asi zacnu jezdit autobusem. Ono za octavku 700k neda prakticky nikdo, firmy nejdrazsi specifikace nekupuji extra casto, navic maji slusne slevy, a fyzicke osoby taky jen malokdy uvali za octavii takovy ranec. Navic octavia je oproti kone nesrovnatelne vetsi auto... Ja treba letos chci koupit nove auto, a zatimco co do prostoru a uzitnych vlastnosti v zasade vyhovi v pohode i Fiat Tipo za 300 000, tak v elektru je problem jako prase - Ioniq by asi vyhove prostorem, ale dojezd je spatny a cena mega, Kona by vyhovela dojezdem, ale je to pidiauto, kam se proste nevejdem navic cena 1,2 mega. Leaf by asi vyhovel prostorem a v nove verzi i dojezdem, ale zas ma nesmyslne chademo, a celkove je nedotazeny a cena opet 1,2 mega, Golf za mega by vyhovel prostorem, ale dojezd je spatny, tesly jsou financne mimo (nejlevnejsi za mega a pul).... takze jak jsem planoval ze pristi auto co koupim bude elektro, tak to zatim musim posunou na "prespristi"....

0/0
16.1.2019 10:15

R14o69b80e73r38t 80F33ü89r33s22t 9184915514392

Tak hlavně, aby mototry VW byly mimo debatu... Kamarád má flotilu 6 VW, 4x T6 a 2xT5 a jeho problémy s těmi auty bych nepřál nikomu.... Motory největší problém, 2 nejnovější T6 mají výměnu motorů v garanci, ani zdaleka neměly 100 tis. km.... Naštěstí mám T4.... ;-)

+1/0
15.1.2019 23:44

H11o36n95z37a 35R46a45š39í73k 7180327984835

Jak s tím kamarád jezdí? Od startu brzda plyn až do omezovače? Dojede na místo, dupne na brzdu a vypne motor?

0/0
16.1.2019 6:09

J78i59ř70í 41V64e18l69í91š34e32k 8689774280503

Takhle se dá s elektromobilem jezdit úplně normálně :-).

0/0
16.1.2019 7:43

H51o28n50z52a 14R84a29š68í60k 7250667674435

Za cenu spousty jinych ustupku. Mate taky neco k tematu?

0/0
16.1.2019 7:56

J51i67ř39í 17V65e16l81í49š20e72k 8509754360423

Tak znovu pro pomalejší: Elektromobil netrpí těmi problémy, kterými trpí spalovací motory zejména od VW. To je docela informace k tématu a zamyšlení. Hodně lidí jezdí právě tak, jak to spalovacím motorům škodí.

0/0
16.1.2019 8:52

H68o19n11z72a 68R56a28š94í86k 7550677784945

Tuna baterii, ktere snizuji mnozstvi nakladu, ktere lze prevezt, zivotnost baterii, ktere se po jiste dobe stavaji nebezpecnym odpadem, velice omezeny dojezd, vyssi kupni cena...

+3/0
16.1.2019 9:03

M97a59r90t20i26n 96N50e36b50e65s92k60ý 7226210687122

Možná by pomohlo naučit lidi se svými vozy zacházet.

0/0
17.1.2019 14:22

J17a76n 12T37a57r85a98b51a 4236936979859

Nooo, první aliance s Fordem nedopadla úplně dobře, napřed prznil Sharan/Galaxy svými řešeními (6M převodovka, přední zavěšení, část elektroinstalace) Ford, pak tomu dal na frak VW motorem PD. Když se rozešli, prospělo to oběma. Aliance VW s Mercedesem (Sprinter/Crafter) dopadla o něco lépe, ale zbořených pětiválců MB v Crafterech nebylo zrovna málo (nemohl za to motor, ale Mercedesem nesmyslně montovaný příliš krátký stálý převod), což vedlo ke konci aliance a vlastním vývoji oddělených modelů.

A už do toho v leze VW zas.... asi nepoučitelný. Přitom nový Crafter zvládl dobře, potřebuje jenom inovovat pravěký Transporter z roku 2002, aby Mercedes neměl tak propastný náskok,ale na to VW prachy má.

+4/−1
15.1.2019 20:40

M32a72r51t61i96n 36N86e50b59e81s40k59ý 7386900427682

K projektu trojčat Galaxy - Sharan - Alhambra jen jedno:

Ford naštěstí dával alespoň do benzínových dvoulitrů svůj osvědčený a téměř nesmrtelný DOHC, který , pokud mu nepraskla hlava snad jezdí ještě teď.

Na rozdíl od VW a SEATu s motory 2,0 VW.

Jinak to bylo čistokrevné VW s nápisy od Forda.

0/0
17.1.2019 14:21

Najdete na iDNES.cz