Diskuze
Vozit v autě rezervu už možná nebude povinné
Děkujeme za pochopení.
míša
Re: A co kardan
Jestli myslíš kardanovou hřídel u oktávek do r. v. 1971, tak nevím, jak bys bez ní jel. A u nové jsem si jí ještě nevšil...
Dan
Negativum
Jedine negativum cele te akce je ze automobilky samozrejme nebudou chtit davat rezervu do novych aut, v lepsim pripade bude rezerva za priplatek, v horsim na to v kufru nebude misto. Tak ci onak ja si kvalitni rezervu budu vzdycky vozit, na rozdil od kazdy rok nove lekarnicky, tohle k necemu opravdu je (zkuste si pichnout v Rakousku v nedeli vecer a zadat o odtazeni asistecni sluzbou z nejakeho prdelakova do otevreneho pneuservisu:-)
Alg
Re: Negativum
Myslím, že spíše půjde o poptávku zákazníků. Zákazníci, kteří si kupují auta, která již dnes nemají rezervu preferují spíše volání asistence. Je jim jedno, kolik to stojí. Ten zbytek bude rezervu tolik chtít, že si automobilky nedovolí na ní minimálně neudělat místo.
dochud
Už vidím, jak na ty lepící sady
zavedou dobu upotřebitelnosti, podobně jako lékárničky
WIFI
o co
O co, že vypadne povinnost vozit rezervu, ale mít v autě hever a klíč na kola zůstane
snowhill
!!!!!
Do díry pod kufrem místo rezervy tak lze nyní konečně umístit malý pytel s pískem na posyp v zimě - konečně něco rozumného
icmek
píchnout
není nic pravidelnýho. je to čirá náhoda. moje auto mínus rezerva dokonce snad i líp pojede, o spotřebě nemluvě. třeba velký SUV už rezervy ani nemaj (nevim jak to řešej s plněnim platného zákona), maj dojezdový kola, protože takový kolo by blondýna na fleku asi nevyměnila, nějakej 21" třeba. tohle pocejtí hlavně malý auta. třeba moje - pohotovostní hmotnost 1030 kg. rezerva, malá dunlopka, váží odhadem těch 15 kilo. kdybych teď vyndal rezervu, veškerej bordel z kufru, všecky stromečky ze zrcátka, cédéčka z přihrádky a kdybych ještě vyluxoval.. auto pojede jako drak :D
chekov
Re: píchnout
a co teprve, když nenastoupíš, to bude o pěkných pár kilo lehčí....
packa1
?
"I tak se dá jet třeba 200 kilometrů k nejbližšímu dealerovi nebo do jakéhokoliv pneuservisu"
Nedele vecer, vsechny servisy zavreny. Co pak,
Rezerva je rezerva. Nahodim ji a jedu jako by se nic nestalo.
WIFI
Re: ?
nj, ale to není "IN". Správnej řidič po píchnutí kola buď dojede k dealerovi nebo rovnou zavolá odahovku. Normální řidič, si kolo vymění, nechá v místním pneuservisu zalepit a za ušetřený prachy (oproti In řidiči) bude chlastat celej měsíc
Eso Rimmer
Lobby asistenčních firem a výrobců gum si prosadila své
Pokud dostanete defekt a nemáte rezervu tak
a) Při malém defektu použijete tu "lepící sadu", čímž pneumatiku znehodnotíte a můžete ji vyhodit a koupit novou, přičemž špatný byl třeba jenom ventilek
b) Při větším defektu vám "lepící sada" nepomůže a budete volat asistenční službbu (pokud jste blízko domova, tak kamaráda)
c) Koupíte si "supr" nepoškoditelné pneumatiky, které stojí 3krát víc
Tak jako tak lobby vydělá a my proděláme.
cassul
Re: Lobby asistenčních firem a výrobců gum si prosadila své
... nepoškoditelné pneumatiky, které stojí 3krát víc ... Tak to by bylo hodně levné.
Venca
Pan Hanzelka
ještě asi nikdy neviděl ulomený ventilek v místě zeslabeni v disku (důsledek častých návštěv v myčce). Potom uteče vzduch tak rychle, že než to zjistíte a zastavíte, tak máte z pneumatiky trhanec. A teď něco dělejte s opravářskou sadou... Rezerva v kufru je jistota, ať si ekoteroristi říkají co chtějí!
M
Re: Pan Hanzelka
Mate pravdu. Ovsem jde o to, ze na ten zakon se nedivam negativne. On totiz vozit rezervu nezakazuje. Pouze nabizi dalsi moznosti. Coz v dnesni tendenci neustaleho zakazovani a omezovani kvituji.
Z-S
Pokud ma pan Hanzelka takovou starost
o emise CO2, mel by se podivat do Rakouska proc tam zrusili povinne denni sviceni!
Alek
Re: Pokud ma pan Hanzelka takovou starost
narust emisi kvuli sviceni je tam nimimalni ze ho zjistis tak maximalne v laboratori, protoze nikdy se ti nepovede jet uplne stejnym stylem, takze v provozu to vubec nezjistis. Navic mnohem vetsi skody delaji stare plechovky co se tu prohani, auta jako Fabie kombík osazené 1.2 HTP, které v kopci musíš dřít abys vůbec vyjel a u kterých jsou emise rázem na dvojnásobku atd....
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!