Diskuse k článku

Být největší automobilkou se nevyplácí. Asi proto to každý počítá jinak

Jeden by si řekl, že to musí být jednoduché: počítadlo u brány, excelové tabulky, výkazy, všechno to přece musí jasně ukázat, kolik aut je vyrobeno. Jenže - možná i proto, aby v tom zmatek opravdu byl - se zas chtějí chlubit titulem největší automobilky světa hned dvě firmy. Navíc se ukazuje, že být první zavání průšvihem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E87r94i97k 77S82a66n79e21t31r31i98k 4928300590294

Kto vyrába Renault kamióny?

+2/0
1.2.2019 15:26

J57a38n 66M31a25c95h69á50č 3937186683192

Tak ať to udělaji podle toho,kolik hektarů má ta která fabrika.A bude pokoj.... ;-)

0/0
31.1.2019 16:01
Foto

M31i79l84a79n 19K48e67b23l77ů63š37e90k 1978809198493

★ Koncerny bych zakázal, tak když jedna značka koupí tu druhou, tak by měla automaticky přejít pod značku jednu, čili když VW koupil škodovku, tak název škoda měl zaniknout a je to prostě VW.....stejně je to všechno jedno a to samé ty auta.

0/−9
31.1.2019 12:01

R50i47c51h94a76r78d 92T23o90m28e74č40e27k 7546145696231

To by toho v Česku moc neprodali, Češi rádi tu naši Škodovku :-) z koncernu VW.

0/0
31.1.2019 20:13

M57a58r40t45i50n 88M54i61k45u51l93e10n74k33a 1444862306107

každy řeší jen škodovku,ale co třeba Porsche, Bentley, Lamborghini, Bugatti MAN, Scania ...

+3/0
1.2.2019 4:06

T55o65m73a41s 51R86u70s88i90n 7728373941337

Hodina statistiky a vytvareni reportu

0/0
31.1.2019 11:10

J58a67k76u49b 31W78a13g10n57e96r 6426403373979

takže aby byl renault atd první tak se musí spojit deses značek? a vw to samé? a toyota je první sama max s lexusem? tak je asi jasné kdo je první ne?

+2/0
31.1.2019 10:49

M22i25r94o39s53l96a53v 58K13u49c25e17r52a 6738617973802

Pokud ty značky vlastníte, tak v čem vidíte problém?

+6/0
31.1.2019 11:00

P34e50t27r 45S42k96o82p23a17l 1262104962687

Renault nenabizi tezke nakladni vozy??? Od kdy

+1/0
31.1.2019 10:24

T40o11m24á88š 57C72h94r43a83s96t78n98ý 2641364331243

Od te doby co je prodal Volvo AB ;-D

0/0
31.1.2019 12:47

A35n38t48o58n26í18n 89K19a62t79z28e21r 8262453806530

No budou se tak dlouho spojovat až se znovu rozpojí!!

+1/−1
31.1.2019 9:50

R60i43c19h24a91r63d 25T87o13m47e49č52e48k 7456775696581

Nerozpojí, slučování kapitalistů už dlouho pokračuje až jednou bude jen jeden výrobce na světě .......a už jsme v komunizmu.

0/0
31.1.2019 20:15

P98e81t86r 61S47i52k31o21r14a 1355777540824

Je to proste. Renault Trucks byl odprodan pred nekolika lety znacce Volvo Group, i kdyz firma a vyvojove centrum zustalo ve Francii s automobilkou Renault uz nema nic spolecneho.

0/0
31.1.2019 9:29

T26o47m26á35š 47C30h27r19a31s70t23n59ý 2551774681463

Jenze Nissan a Renault stale drzi podil v Volvo AB...

+1/0
31.1.2019 10:03

H70y26n12e57k 62Z27d62e92n91ě23k 4902879131874

No, on Renault neprodává nákladní auta?

0/0
31.1.2019 9:14

T37o47m43á29š 30C11h35r23a96s57t52n48ý 2761214731113

Je to slozitejsi, ale ano, Aliance Renault-Nissan-Mitsubishi vlastni korporaci Volvo AG, ktere vyrabi nakladni automobily Renault, Volvo, UD (Nissan), ci Mack (a par dalsich znacek v Asii)

0/0
31.1.2019 9:24

M90a73r62t73i43n 19K74a95r30á98s84e32k 9428343388388

No volvo trucks patri pod Volvo AB (ktera opravdu nepatri pod renault/nissan)...

0/0
31.1.2019 11:51

T16o42m42á74š 26C36h57r66a20s57t29n54ý 2141234491513

Tak si projdete vlastnickou strukturu kdo vlastni podily ve Volvo AB.

0/0
31.1.2019 17:00

M29a89r31t27i35n 38K53a28r71á46s97e31k 9268133798718

Spousta fondu, a pak čínská automobilka geely. Jestli má nějaký minoritní podíl Renault je úplně nerelevantní

0/0
31.1.2019 21:22
Foto

P28e24t42r 43Š77r97a84i64e26r 9943622852887

Tak ty průšvihy nepřišly rozhodně proto, že firmy byly na špici. Podváděly anebo jim něco uniklo během vývoje, protože si byly moc sebejisté, to ano. Pokud někomu vadí, že je "pod drobnohledem", nemá v takové branži co pohledávat ...;-)

+1/0
31.1.2019 9:10

T30o90m16á58š 42C12h52r13a21s12t76n87ý 2231134791373

Renault Trucks nakladaky vyrabi, stejne tak Mitsubishi-Fuso napriklad..

+4/0
31.1.2019 9:00

A35l49a17n 76G56r35ä89t80z15b73a31c15h 2667100395747

Nechápu tvrzení "Aliance Renault-Nissan-Mitsubishi, která těžké nákladní vozy nenabízí". Renault přece kamiony dělá. Je to nějak oddělené? Vysvětlí někdo?

+4/0
31.1.2019 8:45

T67o39m50á54š 91C71h82r10a36s68t16n21ý 2641544631933

Novinar nebyl sto otevrit aspon Wikipedii?

+1/0
31.1.2019 9:01

J15á36n 89K54o55t18ú41č 2936114358526

Asi nerobí "ťažké" kamióny...

+1/0
31.1.2019 9:04

T68o80m47á45š 20C71h12r30a83s61t34n45ý 2621654171503

Heavy Duty kamiony samozrejme vyrabi...

Renault Trucks, UD Trucks (Nissan), Volvo Trucks a Mack Trucks

+1/0
31.1.2019 9:21

J86á28n 77K26o59t19ú37č 2986394198846

Už som to našiel: Renault Trucks patrí pod Volvo, nie do asociácie Renault-Nissan-Mitsubishi. Tá síce drží malý podiel, ale to nestačí na to, aby si počítala vyrobené Renault kamióny za svoje. Nie je to súčasť firmy.

+1/0
31.1.2019 11:37

A29l59a96n 55G52r66ä28t24z28b88a32c95h 2497620345797

Aha, díky.

0/0
31.1.2019 13:53

P41e79t90r 36S88p47a67t54z74i33e19r92e59r 7534472165104

Ty počty vyrobených aut jsou opravdu strašné.Lidi už tak zlenivěli a stávají se otroky aut....respektive se už stali...ničí si tím své okolí..ať už výrobou nebo provozem...navíc tomu ještě tleskají...z toho vychází, že člověk je tvor opravdu sebedestruktivní..a to pro něco tak pošetilého jako jsou zisky a prachy...to s inteligentním tvorem zvaný homo sapiens moc co dělat nemá. Autama zamořujeme své okolí a automobilky se chlubí jak vyrábí nové každou minutu. No nevidím na tom vůbec nic logického. Jo kdyby na jedno vyrobené se automaticky likvidovalo jedno staré, aby bylo vše v rovnováze..pak budiž. Ale to co se děje dneska je prachsprostý nesmysl.

+15/−16
31.1.2019 6:30

O86n81d69ř85e15j 80N77o44v51á87k 9607634329379

lidi strasne zleniveli ... tech mobilu, co se vyrobi ... a kolik jich konci na skladkach a v suplicich ....a tech bot ... tech se vyrobi jeste vice .... lidi klidne muzou chodit bosi .... jak tim trpi ta ekologie ....

+7/−2
31.1.2019 7:12

P62e35t38r 94S28p47a81t94z80i91e52r80e29r 7574352645744

napsal jsem to schválně přehnaně..jinak samozřejmě je to součástí pokroku a člověk si vždy ulevoval od práce....jen ten pokrok by se neměl překlopit do fáze kdy nad tím člověk přestává mít kontrolu..což se nyní děje a místo pomoci od práci za tím vidí jen zisky.

+6/−2
31.1.2019 7:21

J51a26r94o61m79í64r 92K35r97á22l 4910469594169

O tom to není. Nemusíte chodit bos, nebo pěšky. Jen je dobré se nestat otrokem toho "pokroku". Nevidím nejmenší důvod měnit auto, pokud vyhovuje, funguje a projde STK.

+3/0
31.1.2019 7:58
Foto

J89i51ř94í 55K66r30á57t28k68ý 3280902104

No právě, pokud vyhovuje, to je ten klíčový parametr, stará ojetina vyhovuje málokomu.

+1/−1
31.1.2019 8:19

J76a43r34o61m30í18r 86K22r19á47l 4370749824699

Pokud dobře jezdí ? Anebo mne doveze nové auto do Hradce rychleji ? Dráž, to ano.

+1/−1
31.1.2019 8:29

M45i68r30o34s88l58a31v 85K61u38c34e11r67a 6438267323562

U staré ojetiny nevite, kdy vas "zradi". S autem starým 12-15 let a 300 tisic km bych si treba netroufl jet do Francie na trip.

+2/−1
31.1.2019 9:57

M76a70r79e86k 58J10a46n91e83č58k46a 1967516243291

Za to novka to je vždy jistota ;-D Každé auto se může podělat, Murphyho zákony platí vždy a všude :-) Sousedovic nový vůz značky BMW nedal cestu ani do Francie, ale jeho starý vůz značky Ford to jezdil vždy bez problémů. Takže bych opravdu nepaušalizoval. Pokud je ojetina v dezolátní stavu, tak je velký předpoklad, že delší jízdu nedá, ale o to větší rozčarování to pak je u zcela nového vozu ;-)

+4/0
31.1.2019 12:06

J72a95r84o87m97í43r 38K42r78á90l 4810959374289

Na trip možná ne, ale byl jsem v Norsku s Passatem 15 let starým, najeto 250 tisíc a dojel jsem v pohodě, zatímco švagra v novém Golfu jsem tam musel odtáhnout na laně do servisu. Holt dnes ta nová auta tolik nevydrží.

+1/0
1.2.2019 6:22

J49i53n95d85ř89i60c14h 13Š82k85o68p82e42k 4155981830875

Objektivně by stará ojetině neměla vyhovovat proč ?

+1/0
31.1.2019 8:33

T20o23m14á38š 70C58h37r34a23s48t38n10ý 2941764141193

Protoze vypousti vrazedne CO2 a ne ekologicke NOx :-)

+2/0
31.1.2019 9:26

J72a44r15o50m20í60r 62K24r68á23l 4970299244119

Protože sousedi nečumí ? ;-)

+1/0
1.2.2019 6:24
Foto

J32i42ř93í 13K70r81á32t88k77ý 3930672614

"...na jedno vyrobené se automaticky likvidovalo jedno staré...", to by ovšem znamenalo, že počet aut by byl konečný a lidé, co dnes auto nemají, by už neměli šanci si ho nikdy pořídit a to nepočítám, že lidí stále přibývá. Ať chcete nebo ne, auto je prostě technologie, která kromě pohodlí zvyšuje produktivitu a je hlavním motorem technologického pokroku posledních 100 let. Takové výhody se žádná civilazace dobrovolně nevzdá.

+7/0
31.1.2019 8:16

P76e22t75r 12S87p18a63t73z69i69e92r43e77r 7584592885684

i za cenu sebedestrukce? opravu je člověk tak hloupý, že raději zničí sám sebe než by trochu ulevil a snížil své nároky?

+2/−4
31.1.2019 8:28

J57i59n18d19ř22i25c95h 15Š91k15o31p85e82k 4655201810575

Ano, je hloupý. Vem si, co vše děláme jen proto, abychom podporovali např.čínskou nekvalitní produkci dováženou do Evropy

+3/−1
31.1.2019 8:35

M83a50r48e66k 35J89a64n50e40č61k48a 1607346223311

Dnešní člověk je především líný a právě technologický pokrok mu čím dál větší lenost (pohodlí) umožňuje. Toho se vzdá málokdo.

0/0
31.1.2019 12:12

P42e29t29r 44M59a52l64i96š78k95a 6941125421863

Sebedestruktivní je hlavně počet lidí na Zemi. Od to ho se odvíjí zbytek.

+1/0
31.1.2019 18:54

J85i14ř82í 60J30a74n19o50t12a 2329685523

kdo ví jak to s těmi prodeji a prvenstvím vlastně je, to bude zase jedna veliká bublina, co časem bouchne a budeme se divit

+1/0
31.1.2019 6:09

S68t80a62n56i54s66l92a98v 53S62e46d75l32á15k 1285539687

Tak tomu se říká "logika".

Toyota má hodně publikovaných svolávacích akcí, ovšem je to až paranoidní stavění spolehlivosti a snahy o neohrožení posádek na první místo s odstupem od všeho ostatního. Viz třeba svolávání aut kvůli airbagům z poslední doby.

Koncern VW má tendenci řešit podobné věci v rámci pravidelných prohlídek nebo vůbec ne odsouváním. Neodkládej nic na zítra, co můžeš odložit na pozítří. Dieselgate nevznikla kvůli tomu, že VW byl první, ale proto, že lhal ve snaze dostat naftové smraďochy do celého světa. I dnes mají novináři tendenci tvrdit, že z výfuku těchto aut jde čistší vzduch než do nich, ale já je nějak nepotkávám. I nová auta smrdí, jak podebraná pata.

Celé to není o nevýhodnosti být první, ale o tom, že lhát a podvádět se nemá, protože lež má krátké nohy.

+25/−2
31.1.2019 4:44

K69a39r86e32l 62N54e57d65o98p14i47l 7228916279964

Podváděli s emisemi všichni, jak se postupne ukázalo. Pouze VW bylo trestáno takto monstrózně. Proč? Protože obchodní válka USA vs Německo. Viz série afér kolem Deutsche Bank (75% hodně prifoukle).

+10/−3
31.1.2019 6:57

J74i17ř83í 82E43r32b51e38n 1193424426337

No, buďme spravedliví - koncern VW skutečně obelhal americké a kanadské úřady (ve snaze zajistit si tam prodej nafťáků i v osobních vozech), protože tamní zkušební předpisy jsou nastavené trochu jinak než evropské.

Evropské předpisy naopak neporušil, protože ty tehdy stanovovaly metodiku zjišťování emisí poměrně benevolentně a naopak provozní režim motoru během zkoušky byl dán velmi striktně, šlo to tedy snadno očůrat - rozdílný režim řídicí jednotky v laboratorním a v silničním provozu není protizákonný.

+6/0
31.1.2019 7:08

K66r16y38š24t55o64f 80M42a92l81o29c15h 2365144908557

Nemáte pravdu. Co jsem se před pár lety bavil s technikem z STK, tak už v té době byl zákaz upravit řídící jednotku tak, aby poznala, že je na měření emisí a upravila podle toho spalování (tehdy se to obcházelo tak, že řidiči jednotka poznala, že není na měření a podle toho se upravila)

+2/0
31.1.2019 7:24

K62r54y86š61t45o49f 10M25a31l44o19c46h 2285114778887

Opravdu si myslíte, že VW byl/je jediný, kdo s emisema prováděl?

+2/0
31.1.2019 7:21

Najdete na iDNES.cz