Diskuze
Šéf koncernu Volkswagen uklidňuje Škodu. Má největší potenciál růstu
Děkujeme za pochopení.
M48i10r69o89s94l61a35v 63Š37u34r34g16o77t
Hlavním "problémem" pro VW je, že je Škodovka, díky šťastné ruce při dosavadním výběru designérů, čím dál lepší a například Superb je hezčí než Passat, Kodiaq a Karoq jsou hezčí než krátký a dlouhý VW Tiguan a Škoda Kamiq je určitě lepší než VW T Roc...
Nejhorší věc, která by se mohla odehrát v aktuální koncernové politice, je udušení kvalitního produktu namísto zkvalitnění toho, který zaostává. Tedy ořezat Škodu namísto zkvalitnění designu vozů VW.
Je obrovská škoda odchodu Josefa Kabaně, který dal Škodovce opravdu originální a moc hezké tvary. A nakonec i ona drsně zkritizovaná "čtyřoká" Octávia vypadá v běžném provozu o mnoho lépe, než základní Octavia III.
Jenže mám dost velké obavy o budoucí směřování designu Škodovek. Oliver Stefani přišel do Škodovky právě od VW, kde pracoval v době, kdy vznikly aktuální fádní až nudné vozy... a například "úprava" krásného Kabaňova návrhu plně elektrické Škodovky, Vision E, v aktuální Vision iV je strašná.... jeden z detailů Vision iV je dokonce shodný s novým VW Golf 8. generace - jedná se o vodorovné "fousy" na spodních krajích předního nárazníku. Plastové černé lišty na spodních okrajích dveří konceptu Vision iV pak mají některé levné malé modely konkurenčích značek už v této době v sérii a vidím je na ulici...
Takže se ani nemusí naplnit vize o stržení Škodovky na úroveň Dacie... Bude stačit nechat "pracovat" Olivera Stefaniho...
O35d42s73t19r66a24n88ě57n33ý 64U70ž57i34v36a50t71e53l
L30u82b32o33š 31M87o72t58l
Kdyby chtěli Škodovce opravdu ublížit a technologicky ji ponížit na nějakou rumunskou úroveň, tak to by asi nejen odbory musely poslat na pány ředitele ve VW nového Gabčíka a Kubiše.
Z druhé strany přesměrování na východní trhy, jakkoliv to zní neambiciózně, asi nemusí být taková prohra, vzhledem k tomu, že na Západě je stále více šílenců (například skoro celé Dánsko, že ano), kteří do budoucnosti chtějí zakazovat auta a dělat podobné věci. Během let budou chtít na východních trzích to, co normální západní svět chtěl doposud, a možná tam se bude odehrávat většina života a ekonomiky bez frustrace a neustále horšího omezování lidí.
V45l33a71d37i61m83í22r 98R15e74t38t26i75n50g55e73r
Já s myšlenkou VW souhlasím. Koneckonců není to nic jiného než prosazuje prezident Zeman. Naše tradiční odbytiště a silná stránka byl vždy východ. A to platí i pro Škodu Auto. A tam je i trh budoucnosti Čína, Rusko.
P83e54t13r 53Č11e59r31m90á26k
Rozumná slova. Koncern zamýšlenou úpravu směřování značek nedělá proto aby na tom byl hůř ale právě naopak. Nikdo nechce dělat ze škodu dacii, to je zas akorát odborářské strašení a zkratkovitost novinářů. Současná situace kdy seat škoda i vw cílí na v podstatě stejnou skupinu zákazníků a cenově se prakticky srovnali naráží na své limity, změnou se otevře značkám nový prostor pro růst. A škoda má největší potenciál růstu - seat se zaměří více sportovněji což není zcela masová záležitost, vw naopak vyrábí masově už dnes - cca 5x větší produkce než škoda, ale škoda by zacílením na lowcostovější klientelu mohla zaujmout a růst
P77a80v70e25l 60S70o83b24o26t28k63a
Přeszun výroby do Ruska, Rumunska a do ostatních levnějších zemí Škodě jednoznačně prospěje.
Firma musí snižovat náklady, a ne živit odboráře
P46e16t33r 23J34e44d97l11o37v41s57k92ý
velký potenciál růstu... zásobovat třetí svět levnými vozítky.. super vyhlídka
J39o82s92e97f 85U42l67m88a37n
Velká kvanta vozů, spousta práce a minimální marže...asi tak
M33a24r98t70i57n 57K89r25a72l
Hlavně se nenechat zruinovat přechodnou elektrománií.
V49l33a29d45i23s14l97a35v 68B24u83r31y50š38e51k
dělat dál diesely a platit pokuty za emise, je to prej výhodnější, to by mojhla být cesta, jak přechodnou elektrománii překlenout a jak na tom vydělat, až se limity zruší, hlavně se tím nenechat zrujnovat
D67a91v47i49d 79M92a24l84í17k
Tak to se marketingové oddělení škodovky pěkně zapotí , protože tolik marmelády co bude potřeba k prezentaci nových "nákladově" osekaných modelů jsme ještě neviděli :)
P41e67t88r 62Č80e82r47m47á24k
Bez obav, na to jsou zvyklí a jsou v tom velmi dobří, to už udělá od začátku působení pod vw
M73a15r41t92i15n 80B90a40ž43a12n69t
Za cenu Dacie ji možná příště zařadím do výběru. Pro rejpaly, není to otázka peněz, ale užitné hodnoty v poměru s cenou.
V39á45c64l44a68v 86H14a22m81á48č52e60k
v tom případě je to otázka peněz
P30r25e44m52y55s36l 77K29y11s86e48l51a71k
Docela se divím, že Škodárna posouvá své modely pořád výš. Mně dnes vadí na předražených autech zbytečnosti na úkor funkcionality. Autu stačí bezpečnost, el.okna a klima. Sklápěcí zrcátka a osvětlené prahy jsou zbytečnost. A pokud je auto s chudší výbavou, tak je zase moc oškubané. Myslím, že Škoda měla zůstat u levnějších aut, ale funkčních.
V94á66c83l44a25v 48H10a25m41á76č43e62k
Škodovka pořád vyrábí i levnější funkční auta.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Pronájem bytu 1+1 36 m2
Křižíkova, Praha 8 - Karlín
14 500 Kč/měsíc