Diskuze

Piëch vs. Porsche 1:0. Zašmodrchané ovládnutí Porsche Volkswagenem

Největší evropská automobilka Volkswagen vlastní ode dneška, tedy od středy 1. srpna, 50,1 procenta akcií značky Porsche. Dlouholeté drama dvou rodin, které si už dvě generace jdou tvrdě po krku, má nečekanou pointu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

čurila plenkovič

4. 8. 2012 19:30
článek OK

jenom nevím při posledních výrobcích koncernu VW, třeba motorů, je-li dobře, že vyhrál VW a ne Porsche

0 0
možnosti

Darth.V

3. 8. 2012 12:01
Piëch

nadaný a schopný , ovšem zachoval se jako politický intrikán aby získal ekonomickou výhodu. Nic co by bylo hodno obdivu , naopak !  Ale jinak velmi kvalitní a poutavý článek !!

0 0
možnosti

Vedle

24. 8. 2012 8:16
Re: Piëch

Jako vždy, nakonec rozhodly styky a úplatky.

0 0
možnosti

cool68

3. 8. 2012 6:48
Super článek

Tak jsem si pěkně při ranní kávě početl o historii WW a Porsche.Moc podařený článek a doufám,že jich tady na Idnes bude víc...R^

0 0
možnosti

al.mucha

1. 8. 2012 17:39
Při čtení článku by jeden naprosto zapomněl,

že je na idnesu.

0 0
možnosti

Le Miserable

1. 8. 2012 22:45
Re: Při čtení článku by jeden naprosto zapomněl,

Přesně takR^

0 0
možnosti

Své dukáty věnuji na chudé psy

1. 8. 2012 15:43
Super článek,

kéž by byl předzvěstí nového trendu na idnes R^

0 0
možnosti

marvrc

1. 8. 2012 15:08
dobrý článek, ale pár věcem nerozumím ....

... prosím o vysvětlení, pokud někdo ví - díky :-)

a) podle článku se porsche dostalo do problémů půjčkami na převzetí VW, které neproběhlo - v tom případě tedy peníze nepoužili a mohli je vrátit ? ... asi mi něco uniklo ?

b) piech byl u VW jako manažer nebo měl i nějaký podíl - pokud podíl neměl, tak převzetí porsche znamenalo i ztrátu jeho vlastního majetku - nebo jaká byla vlastně jeho obchodní motivace ?

0 0
možnosti

Své dukáty věnuji na chudé psy

1. 8. 2012 15:41
Re: dobrý článek, ale pár věcem nerozumím ....

k a) tipl bych, že Porsche začalo nakupovat akcie, ale kvůli "VW-Gesetz" se mu nepodařilo společnost ovládnout, takže marný výdej?

0 0
možnosti

Richard Hardon

1. 8. 2012 14:30
Wou, pekny clanek...dobre resersovany...

Diky!

0 0
možnosti

Doktor JÁTRO

1. 8. 2012 12:58
R.I.P

Porsche.....zachvíli s vámi bude konec.....stejně jako se škodou,sice prosperuje výborně,což je dobře,ale moc ze ŠKODY už ve ŠKODÁCH nevidím....což je hodně špatně

Zastavením projektu motoru 790/16 (1,6 OHC české konstrukce)na počátku 90 let to začalo,a tím že už je tam ze škody možná jen karoserie a logo to skončilo.....na těch autech to jde pozorovat výborně,na favoritu je tak 80% českého,na felicii už tak 60%,na fabii možná tak 30% a pořád méně

Kvalitní český motor 1,3/1,4 OHV nahradil absolutní SHIT 1,2 HTP nebo koncernové

PS: Stejný vývoj očekávám i u porsche,pomalu a plíživě tam zachvíli bude vše koncernové,jen čekám kdy se tam objeví motor 1,2TSiRv

0 0
možnosti

Lovec lebek

1. 8. 2012 19:41
Re: R.I.P

Co bylo na Favoritu českého???? Přečti si něco o jeho vývoji. Bez západních firem by to auto nikdy nevzniklo.

0 0
možnosti

oldfashioned Kokodák v1a

1. 8. 2012 12:51
kéž by všechny články na ýDnes byly tak kvalitní...

R^

0 0
možnosti

edavision

1. 8. 2012 12:32
Velmi pěkný článek!

Zajímavé téma v čtivé podobě, v rámci idnes.cz skutečně po dlouhé době kvalitní článek, který se nebojí jít trochu více do hloubky, pochvala:-) Petr

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...