Diskuze

Cesta k ježdění na elektřinu nebude lidová. Vysvětlí to Volkswagen ID.5

Volkswagen se momentálně čím dál víc vzdaluje kořenům, ze kterých vzešel. „Lidový vůz“ byste v jeho nabídce už hledali marně. Ale pokud se rozhodl prodávat elektromobily, tak cesta, kterou se vydaly nové modely ID.5 a ID.5 GTX, je nejspíš ta správná.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bude lidovější H vodík ? Kde je nějaký vzdělaný redaktor jenž přiblíží finanční rozdíl mezi elektromobilitou a vodíkem ?? Vodíku nevěřím , a vystačím si s CNG/ LNG . Nárůst spotřeby el.energie zákonitě přijít musí. A tím i ceny kwh , všeobecně !

0 0
možnosti

Já si počkám na zdejší elektroklauny, aby nám to vysvětlili, že to není pravda a přidají si idnes na seznam dezinformačních webů, hned za autoforum.cz, které jejich miláčky vůbec nešetří a ještě si drze dovolí ty články ozdrojovat ;-D

1 2
možnosti

J36a93n 73V12ě31r74n69ý

19. 5. 2022 14:07

Mě jako největší klauni přijdou lidé co jezdí každý víkend do Vladivostoku bez zastávky.

2 1
možnosti

Další vemeno pisálek, co v životě nevylezl z města a všem, kteří mají starší auta by je rád zabavil a sešrotoval.

A co takhle, aby místo toho jim na ty pekelně drahé filtry přispěl?

Co lidi na vesnicích? Co rodiny s dětmi s průměrnými a nižšími příjmy? Co lidé s dětmi na vesnici?

Četl ten hlupá, co to vlastně napsal?

Když si představím, že mladé rodině odeberou možnost mít auto, tak v této zemi nemá smysl dál žít.

2 2
možnosti
Foto

Zrovna za vykuchané filtry bych osobně fakt tvrdě trestal. Moderní diesely s vysokotlakým vstřikováním jsou koncipované tak, že se počítá, že se ty velice malé (a o to nebezpečnější) saze zachytí ve filtru, kde se pak vypálí. Provozovat moderní diesel bez filtru je vědomé poškozování jak vlastního zdraví, tak zdraví lidí okolí.

Řešení přitom existuje. Pokud se někdo bojí výdaje za DPF, může si koupit auto se zážehovým motorem. Pokud jde o ojetinu, dá se částicovému filtru vyhnout úplně, nová sice mají GPF, ale s tím nebývají problémy, protože zážehový motor má vyšší teplotu spalin, tedy regenerace jede průběžně a není třeba speciální režim vstřikování jako u dieselů při regeneraci.

Jinak na auta se starší normou EURO, co jsou stále technicky způsobilé, bych nesahal. Připravili bychom se tak o velice zajímavé youngtimery.

4 0
možnosti

M17a71r76t52i75n 66P28e42t94r

18. 5. 2022 10:24

A co hmotnost auta?

Porovnejte ji s klasickým spalovacím.

Jsem zvědav za jak dlouho budou e-auta platit dálniční a možná i jiné poplatky.

Resp. začnou pro ně platit normální podmínky.

4 0
možnosti

P81e57t71r 76D79r98a72p16a89l

18. 5. 2022 12:15

zrovna dálniční poplatek tedy osvobození od něj nedává pro eauta žádný smysl, dálnici opotřebovávají stejně )respektive vzhledm k hmotnosti více), než auta spalovací. A pro hybridy je to uplně na palici, protože po dálnici ten hybrid stejně jeden na PHM

4 0
možnosti

Euto je ekologicko technologicka "nesmysl".

Zdroj energie je nesmyslny, financovani z rozpoctu uplny ulet, v zasade neekologicky vyrobek ktery si vetsina lidi nemuze dovolit. Protoze kupovat auto na jizdu do samosky je kravina, dal to ale nedojede.

3 0
možnosti

Za 1,5 mega si lze dopřát jiný luxus, třeba Audi A6, případně Mercedes E, spalováky s dlouhým dojezdem.

5 1
možnosti

A stejne ekologicky zatezujici.

1 0
možnosti

Mooooc pěkné. Zakázat, nařídit, seštrotovat. Už začátek článku je roztomile levičácký.

Líbí se mi způsob adorace útoku na svobodnou mobilitu. Ano, sebrat lidem auta, nahnat je do hromadné dopravy. V další fázi podmínit používání hromadné dopravy nějakým certifikátem. A kdo bude dělat problémy, tomu jednoduše certifikát zneplatníme. Bude se adorovat i systém sociálního kreditu?

11 0
možnosti

J37a90n 36V69ě36r64n27ý

18. 5. 2022 9:11

Mooc pěkné. Už začátek komentáře je roztomile krátkozraký.

Líbí se mi způsob použití absurdních argumentů, oslích můstků, slaměných panáků. Ano, nic nezměnit, to je jediné správné řešení všech problémů. Bude se adorovat somálský kapitalismus?

1 3
možnosti

Takže si to shrneme. VW udělá nové auto, které je v době představení už zastaralé. Hyundai už přes rok prodává určitě hezčí auto (Ioniq5), které nabíjí dvakát tak rychleji (což je zásadní) a má i vyšší výkon a nižší spotřebu. Proč bych si měl koupit zrovna toto, obzvlášť když vím, jak se poslední dobou ti Němci sypou? Mám starší verzi Ioniqa a i dnes je to pořád auto z jiného vesmíru. Ioniq5 nebo KIA EV6 jsou přece daleko dál než tato novinka. Tak co je to za novinku?

6 0
možnosti

Co je to za blbou módu, dělat čumák jak u kamionu ? 8-o Tohle bych za "fešáka" rozhodně nepovažoval.

3 0
možnosti
Foto

Ekologicka cesta je uplne jinde, auta jsou nesmyslně velika a těžká, pocet sedadel omezit na max 5 a vahu pres 1000kg brutalne zdanit. Pak by stacily naftove motory do 100 koní a spotreba by byla kolem 3-4 litru na 100km. Baterie jsou ekologický nesmysl.

4 8
možnosti

T50o36m29á55š 85K48o18t

18. 5. 2022 8:03

A není 5 sedadel pořád moc, neomezit to jen na jedno? Rozhodně nedovolme lidem mít více dětí nebo dokonce vozit třeba i jiné děti než jen svoje, to je neekologické.

5 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Prodej bytu 3+kk, Krnov
Prodej bytu 3+kk, Krnov

Krnov - Pod Bezručovým vrchem, okres Bruntál
2 750 000 Kč