Diskuze

Musíme být odvážní, říká tvůrce tabletu na kolech, nového VW golf

Velmi často používá slovo odvážný, v souvislosti s designem to může znít nadneseně. Klaus Bischoff to ovšem umí skvěle vysvětlit. Bez odvážných kroků, často proti proudu, by on a jeho nejnovější automobilové dítě Volkswagen Golf osmé generace nebyli tam, kde jsou. Bischoff poskytl iDNES.cz exkluzivní rozhovor.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Golf generace IV. Co dodat. Mám pro takové to osobní a pracovní poletování jednoho z posledních kombíků téhle generace a nedám ho z ruky, pokud to jen půjde. Poskytuje přesně to, co člověk chce od auta. Jednoduchý, vztaženo k dnešním jezdícím playstation, spolehlivý, dobře ovladatelný. Kamarád, který se mi o něj stará, se pohybuje kolem aut už skoro 20 let a říká, že tyhle čtyřkové Golfy byly jedny z nejpovedenějších modelů aut. Občas je mají na firmě s nájezdy, které dnešní vozítka nedají ani ve snu.

0 0
možnosti

Dotykové displeje jsou podle mého názoru stejnou slepou uličkou, jako byly digitální tachometry a další budíky. Digitálně zobrazené číslo musí řidič přečíst a to zabere více času, než pohled na ručičku, u které má řidič v mozku tzv. zkratky - 50 je na tom místě budíku, 90 zas tam, takže už jen podle pozice ručičky řidič přečte rychlost rychleji. Rozdíl jsou sice jen zlomky sekund, ale na silnici je i tohle mnohdy až moc.

Stejně tak na display musí řidič číst, protože je tam pokaždé něco jinak, a potom se musí prstem trefit, což na okresní silnici typu tankodrom jde dost blbě. Za to u mechanického přepínače řidič ví, kde je, a zvládne ho přepnout i poslepu.

2 0
možnosti

Dotykový displeje jsou nesmysl, ale u digitálních zobrazení nesouhlasím. Naopak mnohem rychleji a hlavně pohodlněji vyhodnotím velké císlo, ať na hodinách, tachometru nebo jinde

0 0
možnosti

Mobil to ne, ale ovládat půlku auta dotykovým displejem to jo... Rv V tomto má nepřekonatelný interiér Audi A3.

0 0
možnosti