Akumulátory mají celkovou kapacitu 24,2 kWh a jsou společně s celou řadou elektronických systémů uloženy v podlaze vozu.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen e-Golf
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Nebýt znaků na karoserii a chybějícího výfuku na zádi, elektrický golf od normálních modelů nerozeznáte.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen e-Golf
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Model e-Golf pohání elektromotor o výkonu 85 kW a točivém momentu 270 Nm.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Elektrický golf se začne na našem trhu brzy prodávat za cenu zhruba 900 000 korun.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen e-Golf
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
S elektrickým golfem jsme jezdili na zhruba 40kilometrové trase skrz Berlín.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Displej palubního počítače mezi budíky rychloměru a "otáčkoměru" ukazuje řidiči i konkrétní hodnoty okamžité spotřeby energie.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen e-Golf
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen e-Golf
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen e-Golf
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Elektrický golf se rozjíždí neslyšně, žádné typické hvízdání elektromotoru nebo pískání měničů.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen e-Golf
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen e-Golf
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Elektrický golf totiž mění směr s nebývalou ochotou a lehkostí. A to i přes vysokou pohotovostní hmotnost 1 510 kilogramů. Je to dáno uložením baterií v podlaze a nízko položeným těžištěm v kombinaci s malým zatížením přední nápravy.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen e-Golf
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Motorový prostor je nezvykle prázdný.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen e-Golf
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen e-Golf
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen e-Golf
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen e-Golf
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen e-Golf
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen e-Golf
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen e-Golf
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Elektrický golf se již začíná prodávat, déle si počkáme na hybridní model GTE.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Golf GTE kombinuje klasický spalovací motor 1.4 TSI s výkonem 110 kW a elektromotor o výkonu 75 kW.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTE
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTE
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTE
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTE
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTE
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Golf GTE by měl stát asi 700 000 korun.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Ladění podvozku GTE je příjemnější a víc odpovídá běžnému Golfu.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTE
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTE
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen Golf GTE
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Golf GTE je plug-in hybrid a jeho baterie lze nabíjet doma
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen Golf 2 CityStromer
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen Golf 3 CityStromer
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen T2 Elektro
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen Polo Formel E
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Volkswagen Öko Polo
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz