Bugatti Royale | foto: Bugatti

Auto jako investice, díl první: Zlaté vejce, nebo pukavec?

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Koupíte krásného veterána, pár let s ním budete jezdit na výlety a pak s tučným ziskem prodáte... Tak takhle investice do aut nefungují. Naopak, daleko spíš se dost nadřete, a stejně proděláte. Na co dát pozor, abyste nákupu veterána nelitovali?

Příběh Bugatti Royale je docela výstižný. Ukazuje „lesk a bídu“ investování do aut – a je jedno, jestli jsou to vozy za miliony dolarů, nebo jen za desetitisíce korun. Tato bugatka se vyráběla mezi lety 1928 a 1931. Fantaskní šestnáctiválcová opulence na kolech byla vrcholem luxusu. Kombinace hospodářské krize a gigantické ceny vozu ovšem zavinila, že vzniklo pouhých šest exemplářů.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se