Diskuze
Malý stěhovák pro rodinu. Měřili jsme, který kombík je ten nejlepší
Děkujeme za pochopení.
P47e32t41r 42S75c24h25e74j56b34a78l
mam S-MAX....3 sedacky vedle sebe, vsude mista habadej
https://www.uamk.cz/bezpecnost/13-besip/1931-tri-detske-sedacky-vedle-sebe
M66a28r91t81i80n 92V87o60j25á61č30e47k
Ano rodinny stehovak si predstavuju aspon jako mondeo v kombi tam se mw vejde vsechno ,ale smax bude na rade jako dalsi cca do roka a do dne
M88i21l43a89n 91G98á61l
Stěhovák pro rodinu je podle mě třeba BMW 530d touring a ne tyhle chrastítka...
R54o87b83e51r92t 47Š85r63á22m92e85k
Mám Kia Ceed SW 1,6 Crdi z roku 2017. Firma ho vzala na dva roky na operák a následně byla možnost odkoupit tak jsem si ho nechal. Obecně to byla asi poslední šance na auto bez addblue, start stopu, dvouhmoty a podobně. V rámci záruky se měnily zadní tlumiče a následně znovu tlumiče vzadu, tentokrát i s pružinami, to už ale v jiné specifikaci. Jinak bez poruch, výkon i prostor v pohodě.
Jediné co mi celkem vadí jsou ceny servisních prohlídek a taky úroveň servisních partnerů v mém okolí.
Nový Ceed vypadá ještě o kousek lépe, ale ceny těch nových modelů začínají stoupat poněkud mimo možnosti běžných lidí podle mě. A taky se obávám o výdrž všech těch elektronických, povinných udělátek
A38n83t43o90n20í11n 65S38e53b80e60r62a
Ja mel kombika a ted mam liftback a za me je lepsi liftback. Ten prostor navic nad zadnim platem v kombiku jsem nikdy v podstate nevyuzil, ale ten pristup do kufru po otevreni patych dveri se zadnim oknem v liftbacku je naprosto impozantni. Vuyzitelnost a pristup do kufru, v tom jednoznacne vede liftback. Kombi uz nikdy vice.
P93a36v55e36l 88R91e44z69n14i54c21e22k
To vazne delali porovnani kombiku z nizsi stredni tridy a nazvali je stehovaky pro rodinu?
Zlate Volvo XC70
J17i39ř87í 55S11c96h12m68i44d18t
ještě bych do výběru přidal Hyundai i30 family, Ford fokus, Toyota corolla touring a nevynechal bych ani Fiat tipo kombi
P27a63v96e10l 41R33e62z55n79i92c35e89k
Porad vsechno nizsi stredni trida. A vse realne mensi nez "pitoma" oktavka. Uprimne NIC z toho neni stehovak pro rodinu. Ty je treba hledat o tridu vys, pripadne v kategorii MPV
P46e20t95r 71S77c32h81w83a72r30z
Mám Ceed SW a pro 4člennou rodinu je to natěsno.. Mám 183 cm a za mnou moc místa vzadu není.. Dcery autosedačka se tam nevtěsná.. zatím malého vajíčko ano, ale za 2 roky už budem muset do většího.. škoda.. je to dobré auto a co se píše v článku sedí.
P12e71t77r 82C51h83u58d92o59b28a
Tak já mám ještě o 9 cm víc, se Ceedem SW jezdím asi rok a ještě nikdo, kdo seděl za mnou na zadním sedadle, si na nedostatek místa nestěžoval. Ale jednalo se o dospělé osoby a větší děti, co už nepotřebují autosedačku.
P37e72t90r 90T12á46b50o98r40s29k15ý
V životě každého auta jsou dva šťastné okamžiky, kdy jde domů a kdy jde z domu. A při koupě předchozího auta toho byla naprostým potvrzením. Jinak bych nezavrhoval ještě P308 SW.
A úplně nechápu volbu silnější nafty. Protože zrovna Renault má velice dobré benziny.
J27i25ř50í 44B14e34c34h46y62n34s54k42ý
A v benzínu má navíc Megane Grandtour podstatně větší kufr, ve verzi kombi 521 l. U nafty je to jen 449 l.
T46o96m69á54š 79P13o94s44p41ě40c95h
Astru jsem koupil novou v 9/2016 v základu, jen tempomat a barva navíc, celkem 7000 (2+5), dali mi tam i zadní pípáky (řekl jsem si o nějaký bonus), celkem vyšla na 346000. Motor 1.4 atmosféra, 74 kW. Je to rodinné auto, žádný rychlík, ale ani louda, najezdím 15-18 ročně, spotřeba 6,5 v létě, v zimě 7,2 (měřím skutečně natankovaný benzín), motor raději točím než v nízkých otáčkách. Řídí se mi příjemně, za 4,5 roku žádné problémy, blíží se 69000 najetých km, výfuk i brzdy stále OK. Jsem spokojený, myslim si, že dnes to není o značkách, ale spíše o chování řidiče k autu, popřípadě smůla na špatný kus.
J19i47ř14í 79S75c84h40m83i42d11t
tak hlavně je to o motorizaci, tam už rozdíly jsou a občas i na podvozku. to sice není na první pohled vidět, ale je to tam, z povrchního pohledu od volantu už takové rozdíly nejsou
O54n84d56r37a 47T46ů59m33a
Když tak vidím ty ceny a výkony, to už je lepší si zainvestovat o trochu víc a jít třeba do Subaru Levorg nebo starší Outback či Legacy. Ten rozdíl v komfortu, jízdních vlastnostech a ve finále i objemu, za ty peníze rozhodně stojí.
J56i96ř92í 82B39e54c92h41y91n69s94k44ý
Náhodou, Megane je moc pěknej..
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...