náhledy
Tento robot kontroluje velikost odporu otáčení koleček u panelu samočinné klimatizace a zároveň promáčkne všechna tlačítka.
Autor: Valeo
Na lince jsou jen tři lidé. Jeden z nich dává hotové výrobky do krabice. Celkem jich rukama operátorů projde 12 500 ks denně.
Autor: Valeo
V Rakovníku vyrábějí panel pro mercedesy s pohonem předních kol.
Autor: Valeo
Montáž panelu s ovladači stahování oken pro vozy Mercedes-Benz je plně automatizovaná.
Autor: Valeo
Před zabalením se panel klimatizace, v tomto případě pro značku Ford, pohledem zkontroluje.
Autor: Valeo
Také montáž panelů klimatizace je plně automatizovaná.
Autor: Valeo
Interiérové panely se ukládají do speciálních přepravek.
Autor: Valeo
Ještě před zabalením se každý kus interiérového panelu vizuálně zkontroluje.
Autor: Valeo
V Rakovníku se montují interiérové ovládací panely.
Autor: Valeo
Tzv. Driving Monitor kamery sledují oči řidiče a podle jejich pohybu poznají, zda není unavený.
Autor: Valeo
Ukázka toho, co vlastně vidí čelní kamera a jak zaznamenává objekty.
Autor: Valeo
Jedním z nejdůležitějších senzorů v autě je čelní kamera. I ta se v Rakovníku vyrábí.
Autor: Valeo
Kvalita senzorů se samozřejmě kontroluje.
Autor: Valeo
Výroba ultrazvukových senzorů je plně automatická.
Autor: Valeo
Výroba ultrazvukových senzorů je plně automatická.
Autor: Valeo
Výroba ultrazvukových senzorů je plně automatická.
Autor: Valeo
Výroba ultrazvukových senzorů je plně automatická.
Autor: Valeo
Každý senzor se musí na 15 hodin do pece, kde se nejprve zchladí na -40°C a následně ohřeje na 120 °C. A to dvakrát.
Autor: Valeo
V Rakovníku se bude ročně vyrábět až 15 milionu ultrazvukových senzorů.
Autor: Valeo
Senzory se od sebe liší jen barvou a softwarem odpovídající konkrétnímu vozu. Ten se do něj nahrává na výrobní lince.
Autor: Valeo
Před vstupem do výrobní haly jsme se museli „vybít“, tedy zbavit statické elektřiny.
Autor: Valeo
Kvůli statické elektřině jsme museli mít na podrážce speciální pásky.
Autor: Valeo
Valeo Rakovník
Autor: Valeo