Diskuze
Automobilky žádají Unii kvůli krizi po koronaviru o odklad regulace
Děkujeme za pochopení.
L94e46o79p23o38l24d 25H66o90r60á76k
Jděte s těmi ekofanatickými nápady do háje. Automotive je snad jediný funkční a smysluplný průmysl v Evropě. Teď se ukáže, jak na něm je závislá celá ekonomika. Nechte je vyrábět auta, která jsou technicky a ekonomicky smysluplné. Elektroauta bez dotací nemají kupce a se stávajícím dojezdem ani smysl. O celkovém ekologickém dopadu také dost pochybuji.
V67l14a35d37i81m48í13r 10R15e90t12t60i42n20g48e72r
Automobilkám není co závidět. Každý kdo má nějaké technické povědomí, tak ví, že příslušné nařízení o emisích mohl vydat jen někdo kdo se vyhýbal matematice, fyzice a volil vzdělání, kde se dalo okecávat (já si myslím, já se domnívám - typicky zbytné obory jako gender studies a podobné ptákoviny). Tím se automobilky ocitly v kleštích, levné spalovací motory a relativně levná auta příslušné normy nemohou splnit. Elektromobily jsou drahé a neefektivní auta, které nikdo nechce. Když existují auta levná, vymyslel se způsob jak je zrušit, když je není možné v demokratickém systému zakázat. Prostě je budeme pokutama zatěžovat tak dlouho až budou stejně drahé jako elektromobily. Automobilky na to přistoupily, protože jim nic jiného nezbývalo s tím, že si půjčily hodně peněz na vývoj elektromobilů a vývoj zaplatí zákazníci co kupují vozy se spalovacími motory. Soukromníky odepsaly už dávno, protože ti kupovali malá auta, jenže ta se nevyplatí vyrábět a v drtivé většině se přesunuli na trh ojetin. Sázka byla na firemní flotily. Jenže koronavirus srazil světovou ekonomiku na kolena a firmy budou rády, když to přežijou. Poslední o čem budou přemýšlet, nakupovat nová drahá auta. Spíš budou přemýšlet zda li neprodají ta co mají, aby získaly nějaký cash flow. A stále nad sebou mají ten bič, hodně investováno do elektromobility, ale nikdo nebude chtít ani auta se spalovacím motorem, natož elektromobil.
V36l50a45d43i20s22l42a50v 15B47u10r67y88š12e22k
podklady pro vydání emisních norem předložili absolventi matemematicko fyzikálních fakult, kteří se matematice nevyhýbali, tam problém nebude a svět přechází na elektromobilitu, takže normy mají utlumit výrobu aut se spalovacími motory a přesně toto zadání absolventi matematickofyzikálních fakult dostali, co teď zbývá automobilkám je jejich věc, dostali normy a dál už to bude záviset na nich a pokud lidi přestanou kupovat auta, tak možná ani tolik automobilek kolik je teď už ani nebude potřeba, je potřeba se na věc dívat racionálně a s nadhledem
P83e91t22r 49H66a66r90i26p77r58a91s62a37d 91H84a47j12i88č
Auto je věc zbytná. Zdraví a ekologie jsou důležitější, než nesmyslné požadavky automobilek, které zaspaly dobu a neumí vyrábět ekologicky čistější vozy. To co automobilky teď předvádí, je asi tak na úrovni žebráka, který stojí někde na ulici a natahuje ruku. Dokonce horší. Je to určitá forma vydírání. Pokud nechtějí nebo neomějí jít do elektromobility, nechť produkují hybridy. Ty jsou schopné parametry Euro6 plnit dobře.
J50a87k25u54b 27F66e55i71f83a31r
Zbytná věc jak pro koho. Pokud bydlíte v centru města, kde i pracujete a všechno mát u nosu, pak se jistě bez auta dokážete obejít. Spousta lidí však toto nemá, musí dojíždět za prací a vlastě za vším, jelikož infrastruktura na vesnicích je leckdy horší než za druhé války.
A v neposlední řadě je autoprůmysl a jeho supply chain zcela zásadní zaměstnavatel....
L48u44k21á12š 78H28o68f29m69a80n
Tohle bych povazoval za naprosto samozrejmy a melo to byt prijato uz davno.
V realu na to ale nikdy nedojde, protoze v Bruselu a rade zapadnich statu rozhodujou levicovi extremisti.
V77l48a23d96i38m73í54r 93R94e81t68t81i38n23g80e59r
Tak jsem zvědav zda li je Brusel pružnější.Průmysl ČSSR pohřbila Moskva, pokud bude Brusel na svých požadavcích trvat, pohřbí průmysl ČR.
V58l72a25d27i42s17l44a52v 90B85u41r48y95š66e34k
Bruselu je ten váš průmysl na háku, pochybuju, že budou kvůli němu něco měnit, by ze sebe udělali šašky
J11i43r50i 66F72i87n81k
Nevím v čem mají automobilky problém, prodej elektromobilů stoupá, prodej aut se spalovacím motorem klesá, takže flotilové emise by měly být splněny.
Jinak nevím co je za organizaci onen svaz automobilového průmyslu V4, když V4 nemá jedinou vlastní automobilku, jde o montovny zahraničních vlastníků..
P89a93v74e74l 85B33ř75e52z38i71n46a
V roce 2019 podíl elektromobilů na prodejích v Evropě 3,6 % včetně plug-in hybridů, v ČR je podíl pod 0,5 %. To asi flotilové průměry nezachrání.
E98m55i85l 13N81o64v69á13k
Jak říkal Ronald Reagan: "Pokud se to hýbe, zdaň to. Když se to stále hýbe, reguluj to. A když se to přestane hýbat, dotuj to." - teď nastává fáze č. 3.
O69d15s52t41r16a97n38ě56n66ý 48U86ž55i18v70a76t82e31l
P52e66t31r 20M76a47r56e69č12e96k
Rudozelení bruselští fanatici na to nepřistoupí. Likvidace evropského automobilového odvětví je součástí unijního plánu na vybudování nového společenského řádu.
J20i48r97i 60F85i95n68k
Trochu se Vám posunula alobalová čepička, narovnejte si ji..
P28a75v47e61l 67B76ř56e75z18i14n51a
Teď by se přímo nabízelo vykašlat se na nedosažitelné regulace flotilových emisí a nechat automobilky vyrábět auta podle poptávky zákazníků. Jenže se to nestane, eurobyrokrati s ekofanatiky budou pokračovat v likvidaci automobilového průmyslu v Evropě "v zájmu civilizace".
J25i37r37i 78F13i81n39k
O "nedosažitelných" emisních limitech tady čtu už 10 let a automobilky je vždycky splnily.
A oni ekofanatici jsou ve skutečnosti volení poslanci parlamentu, protože nevládní zájmové organizace skutečně žádnou rozhodovací pravomoc nemají..
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...