Pro přispění do diskuse se prosím přihlaste.
Přihlásit seO36n70d98ř24e20j 91F28r64a56n23c
Musk ruší konkurenci svojí vlastní sítě nabíječek. Nic jiného v tom není třeba hledat.
Z25d16e23n58ě98k 11D42u39b29e81c23k34ý
Ty již instalované nabíječky se šrotovat nebudou. Dostane je k užívání nějaká firma. Asi tuším komu bude patřit.

J63a86k93u80b 16O16l54e73j19n76í82k
Omg vždyť to dává nejvíc smysl, málá domu jak vyšitá "nebudeš nabíjet v práci, hezky si přivez Teslu na charger"
I94g70o49r 58G74o75t88t10w74a19l29d
No my taky nevidíme do ekonomiky toho vládního nabíjení. Třeba to ve výsledku skutečně bude levnější. Všichni víme, jak státní organizace umí hospodařit a jak "výhodné" dlouhodobé kontrakty umí někdy uzavřít. Na první pohled to ale vypadá, že ti pánové upadli na hlavičku
M48a84r11t87i51n61a 23D81v47o73ř40á11k16o22v30á
Renovace budov se většinou zaplatí na úsporách samy a ty nabíječky mohl prostě zpoplatnit pro veřejnost, než je bourat.
T13o47m33a28s 86H59a51c67e62k
Nepíšou ze je bouraji. Jen vypinaji.
A40n80d47r24e44j 47M19a79s28a64r91y59k
ako je možne že za celu tuto oblast rozhodne jeden človek? ako može mat jeden človek dosah na uplne všetko? je to fakt trumpeta... hlavne ked už je nieco tak vybudovane vo velkom tak to len tak odstavit musi tiez stat peniaze... fugam že sa najde neaky bob lee swagger a ukončí to.
M37i39c18h64a69l 42F46r54a46n13c
pochybuji, že to rozhodl sám, jen to posvětil. Předpokládám, že k tomu měl nějaké studie.
Náklady / výnosy apod. A právě náklady asi byly vyšší než přínosy. A tuhle statistiku my nevíme, takže je tak nějak diskuse na toto téma lichá.
A88d63a36m 25P10r61a81ž10á91k
A kdyby je tam nechali, jen to případně zpoplatnili, tak by se stalo co konkrétně? Jaké by byly dopady těch zpoplatněných nabíječek na státní finance?
O19n55d28ř16e91j 91D85o71n73ě20k
Musk je chce převzít - o tom to celé je.

V58l66a56d27i32m75í18r 24T63y27l26š15a22r
"Znamená to, že vládní ani soukromě vlastněná bateriová vozidla zaměstnanců nebudou moct na těchto stanicích nabíjet. Pokud si nějaký environmentálně uvědomělý úředník pořídil kvůli cestám do práce elektromobil, bude mít prostě smůlu. A bude muset dobíjet u veřejné nabíječky."
Potřeboval bych k tomu upřesnění, kdo v případě použití takové stanice platí spotřebovanou elektřinu.
Pokud ten "enviromentálně uvědomělý úředník" své soukromé elektroauto dobíjí "na erár", toto opatření lze chápat.
T14o18m32á25š 71K82l70o71u43d87a
Tvrdit že se jedná o ekonomické opatření můžou tak akorát malým dětem. Nikdo jiný jim to nesežere.
Ekonomické by bylo dát stopku na nákup nových aut a stavbu nových nabíječek (a i to by bylo s otazníkem) a také zpoplatnění nabíjení pro auta zaměstnanců.
Tím by si na sebe nabíječky mohly vydělávat a již zakoupená nejvíc ušetří svým levným provozem.
Pokud mermomicí chtějí přejít zpět na fosilní paliva, tak ta auta je potřeba prodat, protože odstavit je nedává smysl.
Buď je musíte alespoň jednou za 4-6 měsíců nabít, nebo vám časem umře baterka. Tedy odstavit je bude stát další peníze buď průběžně, nebo až se za pár let zjistí, že jsou nepojízdná a potřebují nové baterky.
Je možné, že tohle ten retardovaný stařec neví, ale Elon to určitě ví velmi dobře.
T45o41m45a14s 49H91a46c28e82k
A kolik by ta přeměna volné nabíječky na placenou asi stála? Dle mne víc než celá instalace bezplatné. Než se to dořeší tak alespoň zamezil plýtvání státní energii.
I75v14o 42S12p78á10l17e97n52ý
Státní správa je součástí kritické infrastruktury. Nedává smysl ji převádět na elektromobilitu, která se za přírodní nebo válečné katastrofy nedá nabít. Ještě by k tomu mohla armáda přidat pár elektrobombardérů a elektrotanků. Dochází vůbec někomu, že si stát bude muset při obecném přechodu na elektromobilitu vybudovat vlastní dotovanou síť rafinérií a benzínek?
T36o62m60á48š 83K44l28o66u85d97a
To jsou dost diskutabilní tvrzení.
Vzhledem k tomu, že jsou EV spolehlivější a nepotřebují pravidelný servis a údržbu aby zůstala provozuschopná, tak můžou být naopak na kritickou infrastrukturu vhodnější.
A co se týče toho, že se nedá nabít při katastrofě nebo válce, tak příklad ze života říká, že je to přesně naopak.
Benzínky bylo to první co na Ukrajině na spoustě míst přestalo fungovat po začátku války, zatímco elektřina fungovala dál. Navíc elektřina se dá různými způsoby celkem snadno vyrábět lokálně. Benzín nebo naftu si lokálně nevyrobíte.
Bombardéry na elektřinu jsou zatím jen úsměvná blbost pro děti, ale ty tanky už se vyrábí.
Vite takový tank nejčastěji prozradí jeho hlučný spalovací motor, díky kterému ho také snadno najde naváděná střela. Vojáci už zjistili, že tichá a zvenčí studená elektrická vozidla mají na bojišti větší šanci zůstat neodhalená😉
M90i43r54e42k 78G37a90j59e47r
Mně připadá neuvěřitelné, do jakých mamutích rozměrů GSA narostla a jaké obrovské peníze stojí daňové poplatníky.
L83u78k54á20š 78Š44m95a76h70e15l
Není možné to posuzovat naší optikou. USA mají obyvatelstvo více než 30x ČR a rozlohu více než 100x ČR.
Servis kola nepodceňujte. A naučte se šlapat, abyste si neničili řetěz
Nejvyšší čas vyrazit na kolo. Předtím ovšem přibrzděte v servisu. Něco zvládnete i sami, servis brzd a řazení ale nechte na odbornících. U moderních kol se přehazovačka dokonce seřizuje mobilem....
Konstruktérka motorů rallyových škodovek: Evropě chybí asijský hlad po práci
S nakažlivým nadšením dvacet minut vypráví o ventilových pružinách, dokonale srozumitelně, poutavým zasvěceným vyprávěním zaujme i naprostého laika. Když pak obcházíme model rallyové fabie, všechno...
{NADPIS}

{POPISEK}
Škoda chystá elektromobil s indickou Mahindrou. Základem bude pohon VW
„Čína je také v čudu. Ruský sen zmizel v dáli a před námi jsou projekty Mahindra či Vietnam, úspěšně jsme prorazili na trh v Ománu,“ shrnuje bilanci mladoboleslavské značky v Asii magazín Škodovácký...
IFA vozila i sličné brigádnice, fungl nová kuřátka a hodně sajrajtu na pole
IFA W50, která vznikla v bezpočtu účelových verzích, byla nejpočetnějším užitkovým automobilem východoněmecké provenience. Vyráběla se od poloviny šedesátých let až do skonání NDR. Připomeňme si...
{NADPIS}

{POPISEK}
První třídou bez křídel. Autobusy Hyundai nabídnou nevídaný luxus
Trasa z Hanoje do Ho Či Minovo Města měří bezmála 1 700 kilometrů. Na jeden zátah ji za volantem osobáku zkrátka sami nedáte. Přesto můžete do cíle dorazit včas a fit. Když se svezete linkovým spacím...
Před 130 lety Benz ukázal světu první autobus. Patnáct kilometrů jel hodinu
Na celém světě se v současnosti prodá ročně přes milion nových autobusů. Podle odhadů číslo poroste. Mnohamiliardový byznys se narodil před 130 lety, kdy v Německu vyjel na trasu historicky první...
V Mostě naposledy. Sraz vytříbených bavoráků čeká stěhování, změní i název
Letošní BMW ///M Day na Autodromu Most byl velkolepý. Na devátý ročník srazu vytříbených bavoráků zavítal rekordní počet majitelů vozů BMW M a M Performance. Rekordní byla i tradiční spanilá jízda po...
Veteránská rallye startuje z Prahy, zavítá i do Německa. Pojďte na start
Čtrnáctý ročník tradiční veteránské Rallye Praha Revival opět startuje z metropole. V pátek 18. dubna vyrazí po půl druhé odpolední ze slavnostního startu na náměstí Jana Palacha před Rudolfinem v...
Šmírák nebo pomocník? Tesla aktivovala kabinový radar v Ypsilonech
Pokud disponujete novějším modelem Tesla, možná jej máte též. Co? Interiérový radar. Automobilka jej nechala osadit do kabin některých svých vozů. Aby ho teď, po třech letech vyčkávání, konečně...

Záchranář / Záchranářka pro VZ Tachov
Zdravotnická záchranná služba Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Plzeňský kraj