Diskuze
Unikátní motor 1,5 litru: výkon šestiválce, spotřeba 6 litrů
Děkujeme za pochopení.
--
Re: benzin
bude, právě proto že při nízkým zatížení to zvedne kompresi. vzpomínám si na ten saab, ten se mi líbil víc, nepřipadlo mi to komplikovanější
Antonin
HONDA
Francouzům gratuluji. Motor v období hokusů pokusů je jen jeden z mnoha kroků.
Ovšem pakli-že by se po první I. sériové verzi odstranili "fatální mouchy" a zbytek světového automobilového vývoje stagnoval, II., nebo snad III. verzi bych si rád pořídil.
Homer1
Re: HONDA
No, já myslím že spalovacím motorům ještě zdaleka neodzvonilo.
Veškeré alternativy pohonu jsou zatím drahé a těžké s malým dojezdem.
Tohle hlavně umožní, aby se tenhle motor nechal "naučit" na v podstatě jakékoli palivo. A to jen pomocí správného programu řídící jednotky nebo jen s minimálními úpravami. Možná zažijeme i koktejly paliv což umožní v motorech spálit i to, o čem bychom dnes ani nepomysleli že se to může k čemukkoli hodit.
zdeněk voska
technika
Francouzi a Italové byli a budou tahouni moderní techniky .Současná Francouzská technika je na špičkové světové úrovni a to jak v autech,tak i v jiné průmyslové výrobě.Jen se o tom v čechách nesmí psát,protože jsme v německé zóně a německá media nepovolí psát jakékoliv články o daleko modernějších věcech,než jsou němci schopni vyrobit.Takže nadále bude mediálně nejlepší zastaralý nemecký předražený šrot a vždy se bude hanit to ,co je modernější,dokonalejší,ale není to vyrobeno v německu.Němci jen účelně využívají své zkušenosti s demagogii získaných za dob druhé světové války.Prostoduché čechy formují i placení provokatéři ve zdejších diskuzích,kteří nemilosrdně potírají jakékoliv náznaky kritiky německých výrobků.
zdeněk
motor
Jo tohle je jiný kafe,než 1000x oprášený a upravený motor TDI.Němci jsou vývojem tak 10 let za světovým průměrem ale češi jejich výrobky berou jako světovou špičku.Inu stádo hloupých ovcí.
Homer1
Re: motor
Zdeněčku, ty jsi opravdu tak blbý nebo to na nás jen hraješ?
Warhead
inu
uvidime kdyby vylepsili design ala wankel tak si mozna placnem
DaM
Kdepak delaji ...
... francouzsti soudruzi porad chybu? Pred 10 lety uz byl na svete (a dodnes se seriove vyrabi) ctyrvalcovy bezinovy atmosfericky motor 2.0 s vykonem 240 koni. A nize diskutuji icmek bude urcite vedet o jakem motoru pisu :-)
regazzi
Re: Kdepak delaji ...
Jediná a zásadní chyba je v tom, že ti soudruzi nejedí ani rejži, ani wursty, ale žáby - vše ostatní je druhořadé. To je základ každé diskuze o autech v českých zemích.
icmek
unikátní motor 1.5 250 koní
před dvaceti lety 1.6 160 koní BEZ turba. unikátní pokrok... za dalších dvacet let přijde Renault s unikátním 4WS?
zdeněk
Re: unikátní motor 1.5 250 koní
prosím tě ty to nehul a neš napíšeš takovou kravinu ,tak si přečti text v jakým to je autě .Asi budeš mít taky rozklepaný mozek z těch škodovek.
icmek
capas
V-Tec při 4000rpm ztrácí sílu...tak to vykládej tam u vás v Lokálce. 4000 rpm jsi neměl ještě ani v půlce spektra otáčkoměru, to se pane Honda teprve rozjíždí, víme? koukni do techničáku - já třeba mám 1.3 16V (NE V-Tec!!!!) a max. výkon 61kw při 6800 rpm... tak mi tu vykládej jak ti honda ve čtyrech tisících zdechne, moulo.
saya
Re: capas
a kde lezi u te 1,3 maximum krouticiho momentu? rek bych, ze pri pojmu "zdechne pri 4000" je myslen prave ubytek kroutaku a ne koniku
icmek
v tomhle francouzům fandim
vypadá to dost dobře. nicméně V-Tec zůstane V-Tec.. to že japonci měli něco podobnýho před 20 lety a úspěšně to aplikujou dodnes o něčem svědčí. a to pěkně prosím bez alibistického přeplňování. 1.6 VTi 118 kw při cca 7500 rpm a spotřeba těch 6 litrů. (když to bylo nový a dobře zajetý, dneska už to žere víc, a né jenom benzín :)))) regazzi, poď nám k tomu něco říct...
regazzi
Re: v tomhle francouzům fandim
Tohle je bezpochyby pan motor, vo tom žádná. Máti tiše závidí, že tu svojí kozu nemůže točit do takovejch rpm
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...