Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Dieselgate pokračuje naruby, automobilky uměle zvyšují emise

Zní to jako případ z Kocourkova. Poté, co jsou automobilky kritizovány, že uváděly u svých vozů příliš nízké a nerealistické hodnoty emisí, byly teď ze strany EU varovány, aby nečinily opak. Nová studie totiž přišla na to, že automobilky teď pro změnu hodnoty emisí uměle navyšují.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RF

Je samozřejmě jasné, že když si EU a zejména Němci, Rakušané a Skandinávci, tedy ta ekologicky nejpřísnější Evropa podle stupidního hesla "nejsme jako oni" uloží stále tvrdší a někdy až absurdní a likvidační omezení, aby šetřili naši planetu zatímco ostatní, zejména tzv. rozvojové (čti zaostalé) země včetně Číny, Indie ale i USA(!) na to kašlou jsme jim za blbečky. A ještě něco, protože největšími výrobci aut jsou Japonci, Němci, Korejci, ev. Francouzi hodí se tento jejich vlastní ekologický klacek použít proti nim a klást překážky jejich (podle Trumpa příliš vysokého) exportu třeba právě do USA.

2 0
možnosti
VB

no jestli se chtějí Číňani otrávit a mají nás za blbečky, že my ne, tak je to jejich věc, ale já se tady otrávit autama nechci

0 1
možnosti
PO

15 největších konteinerových lodí vyprodukuje tolik splodin jako 5 000 000 aut na celém světě!!!!!!! Je třeba tedy buzerovat do zblbnutí automobilky a hlavně nutit majitele k výměně aut za stále novější (neustálé šrotování a výroba vozidel je mnohem škodlivější, než provoz starších).

Přece neomezíme obrovské zisky nadnárodnch miliardářů. Je lepší buzerovat 5 000 000 jednotlivých vlastníků.

1 0
možnosti
JZ

J21a73n 55Z44í12m62a

3. 8. 2018 5:41

Je třeba definitivně přestat diskutovat s ekology.

3 0
možnosti

Pakárna. Dejte s tím už pokoj. Autíčko si stejně vyprdne to co bude muset při určitém zatížení. Normám na vzdory.

0 0
možnosti
JK

J34a28n 28K51u16d79e29r41a

1. 8. 2018 10:44

No logicky bych chápal, že diesel, co má třeba průměrnou spotřebu 6 l/100km bude mít méně CO2, než benzín s průměrnou spotřebou 8,5l/100...

0 0
možnosti
JK

J96a94n 60K34o91v32á49ř

9. 8. 2018 12:17

Logicky nechápu, proč se řeší CO2. Řešit by měli NOx a skutečně škodlivé věci.

0 0
možnosti
ZAU

Zbytečný diskuse, ještě chvíli a povolený budou jen velbloudi...

2 1
možnosti
ZD

Pánové z Bruselu, jste zřejmě na hlavu padlý z velký výšky. Platí fyzikální zákony a ty ani vy ani Vaši zástupci prostě nezměníte.

5 1
možnosti
ZAU

...fyzikální zákony..., už jsem se bál, že na ně chcete jít s logikou!!

1 0
možnosti
LK

Problém rovněž je, že automobilky předpokládaly nějaký rozumný způsob dopravy. Pokud bude každých 100m křižovatka řízená světly, navíc bez implementace zelené vlny,tak spotřebu nebude možné udržet nikdy. Navíc většina vozidel narůstá do délky, tak do šířky, viz. kamionová/nákladní doprava. I kdyby všechny osobáky byly hybridy, nebo elektroauta, stačí jeden kamion/náklaďák a kolona pojede podle nejslabšího článku řetězu.

0 0
možnosti

řeší emise z dovozu čínského šmejdu do EU ? Ne

řeší emise z výroby šmejdu v Číně pro EU ? Ne

řeší emise lodní dopravy ? Ne

Emise tepelných elektráren, házení bordelu do moře v rozvojových a polorozvinutých zemích ? Ne

Tak nejsou normální, když si myslí, že pár g CO2 z aut v EU spasí svět.

1 0
možnosti
JK

J73a87n 37K24u91d29e49r69a

1. 8. 2018 10:39

No zrovna lodě to taky docela řeší, kamarád dělá v UPS a bavili jsme se o tom. Lidi co nedělají v námořní dopravě o tom neví.

1 0
možnosti
JT

J78a55n 12T51a42r91a21b79a

29. 7. 2018 22:46

Automobilky, resp jejich manageři, by byli padlí na hlavu, kdyby nyní nevyužili nové povinné homologace spotřeby/CO2 WLTP a spotřebu nenavýšili. Minimálně do konce roku 2020. Pokud to nebudó dělat hlópě vybíjením batérie a vypínáním startstopu, ale nastaví to natvrdo v ŘJ, my sice budeme tři roky kupovat auta se zbytečně vyšší spotřebou, ale komisaři je pak nevykostí v letech 2025 a hlavně po roce 2030.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu

23. dubna 2024

Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...