náhledy
Uhlazená karoserie Bermatu GT z uhlíkových vláken ukrývá monokok z téhož materiálu, který váží pouhých 80 kg. Není tedy divu, že vozidlo váží jen 1,1 tuny.
Autor: Bermat
Bermat GT pohání přeplňovaný dvoulitrový řadový čtyřválec Alfa Romeo, který má v závislosti na zvolené konfiguraci výkon mezi 239 až 299 kW (325 až 406 k).
Autor: Bermat
Kokpit závodní verze Bermat GT-Pista.
Autor: Bermat
Jednomístná tříkolka ElectraMeccanica Solo existuje i v praktičtější verzi Cargo s větším boxem na zádi.
Autor: ElectraMeccanica
Základem projektu Valiance je krátký Land Rover Defender 90. Vizualizace provedení Cote d´Azur s jasně modrým lakováním je inspirováno plážemi v jižní Francii.
Autor: Heritage Customs
Varianta Solihull Sand se světle zelenou barvou a pískově béžovou střechou pro změnu odkazuje na původní Defender.
Autor: Heritage Customs
Provedení Kokkini Paralia má červené lakování podle slavné červené pláže na řeckém ostrově Santorini.
Autor: Heritage Customs
Prototyp elektricky poháněného pětimístného minivanu Arrival Car pro potřeby služby sdílené jízdy Uber vypadá jako mix Hyundaie Staria a Volkswagenu Up!
Autor: Arrival
Centrálním ovládacím prvkem je uvnitř velký dotykový displej uprostřed palubní desky.
Autor: Arrival
McMurtry Spéirling jakoby ujel z natáčení nějakého pokračování filmu o Batmanovi.
Autor: McMurtry Automotive
Jednomístný Spéirling je jen 1,5 m široký a jen o něco více než metr vysoký.
Autor: McMurtry Automotive
Přímé srovnání McMurtry Spéirlingu se závodním Mercedesem-AMG A 45.
Autor: McMurtry Automotive
Kresby odhalují podobu vyvíjeného elektrického crossoveru Almaz-Antey E-Neva na nové univerzální platformě.
Autor: Almaz-Antey
Fotografie kokpitu Almaz-Antey E-Neva napovídá, že volant pochází ze Škody Octavia.
Autor: Almaz-Antey