Tenisák v pružinách
Největšího rozmachu doznal tento trik v době, kdy u nás začaly jezdit původní dacie. Ty svůj mimořádný jízdní komfort vyvažovaly extrémně měkkým pérováním, které poslalo záď vozu k zemi už při středně zatíženém kufru. Kdo chtěl vozit více, občas si brnkl o zem. Účinné řešení, totiž náhrada slabých zadních pružin silnějšími předními, se objevilo až později, a navíc stálo peníze, takže se hledaly alternativy.
A tak vznikl jeden z nejúžasnějších domácích vynálezů. Byl zadarmo (pokud se shodneme, že opinkané tenisové míčky mají nulovou cenu), překvapivě dobře a dlouho fungoval a především jej zvládl aplikovat každý. Stačilo zadek auta zvednout heverem a do každé roztažené vinuté pružiny snadno nacpat dva nebo tři tenisáky podle potřeby. Po opětovném stlačení je pružina udržela na místě a pérování vítaně ztuhlo. Ke stejnému postupu ostatně vděčně sahali první tuneři, ovšem k docela odlišným cílům...