náhledy
Scania pracuje s různými ekologicky přívětivými řešeními nákladní autodopravy, nabídne vozy na bateriový pohon i vodík, bionaftu, bioethanol, nezapomněli ani na takzvanou E-Higway s dráty nataženými nad dálnicí. Zákazníci se však zatím nehrnou.
Autor: Scania
Švédský výrobce kamionů a autobusů Scania jezdí stejně jako automobilky testovat do skandinávské zimy.
Autor: Scania
Vyrazili jsme za nimi do největšího norského zimního horského střediska Trysil, které leží přímo na norsko-švédské hranici, asi 200 kilometrů severně od hlavního města Oslo.
Autor: Scania
Scania v Norsku představila své nejnovější modely, šlo však hlavně o to zajezdit si na sněhu. To vyžaduje od řidičů přece jen něco jiného než obvyklá jízda v letních měsících po evropských dálnicích.
Autor: Scania
Kamion Scania
Autor: Scania
Na sněhu to chce hlavně plynulou jízdu a umět předvídat.
Autor: Scania
Když kamion zajede z otevřené krajiny do lesa, mohou se podmínky na silnici rázem změnit
Autor: Scania
V moderních kamionech jsou také nahrané přes GPS topografické údaje a vůz se sám přizpůsobuje terénu a hmotnosti nákladu. Tempomat tak dokáže bez asistence vyhodnotit, zda před kopcem bude nutné přidat plyn.
Autor: Scania
V Česku není obvyklé přezouvat kamiony na zimní obutí. Jednak je to drahé, a pokud není v zimě dostatečná zima, zimní pneumatiky se rychle sjedou.
Autor: Scania
Kamion Scania
Autor: Scania
Kamion Scania
Autor: Scania
Kamion Scania
Autor: Scania
Kamion Scania
Autor: Scania
Kamion Scania
Autor: Scania
Kamion Scania
Autor: Scania
Kamion Scania
Autor: Scania
Kamion Scania
Autor: Scania
Kamion Scania
Autor: Scania
Kamion Scania
Autor: Scania
Kamion Scania
Autor: Scania
Kamion Scania
Autor: Scania
Kamion Scania
Autor: Scania
Kamion Scania
Autor: Scania
Kamion Scania
Autor: Scania
Kamion Scania
Autor: Scania
Kamion Scania
Autor: Scania