V letech 1921 až 1960 jich na celém světě vyrobili přes 220 tisíc, od Španělska přes Francii a Polsko až po Austrálii i Argentinu. Mnoho výrobců stavělo jeho odvozeniny a napodobeniny.
Levný a jednoduchý stroj s jednoválcovým dvoutaktním motorem (nejdřív 6 později 10 litrů objemu) uměl jezdit skoro na všechno, proto byl tak ceněný. Před nastartováním bylo nutné letlampou do ruda rozpálit spodní část hlavy motoru (na schématu pod číslem 23). Poté se sundal volant s kusem hřídele, nasadil se ze strany na setrvačník na klikovém hřídeli a traktor se nastartoval. Byly to operace na několik minut. Po rozběhnutí musel řidič volant nacvičeným chvatem sundat, jinak hrozilo poranění.
Motor byl extrémně nízkootáčkový, při volnoběhu lze rozeznat jednotlivé výbuchy. „Protože motor byl dvoutaktní, při pomalé jízdě s plně naloženým přívěsem do kopce hrozilo nebezpečí, že po vstříknutí paliva píst nepřekoná horní úvrať a motor se rozeběhne v opačném smyslu, což by mělo za následek nežádoucí, neočekávané a velmi rychlé couvání traktoru dolů z kopce,“ varuje Wikipedie.
Název „Bulldog“ se v Bavorsku dodnes obecně používá jako synonymum pro traktor.