náhledy
Trabant 601
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Podzimní trabantiáda 2014
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Podzimní trabantiáda 2014
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Podzimní trabantiáda 2014
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Podzimní trabantiáda 2014
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Podzimní trabantiáda 2014
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Podzimní trabantiáda 2014
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Podzimní trabantiáda 2014
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Berlínská ulice v roce 1989, největší zastoupení má Trabant 601.
Autor: Raphaël Thiémard, CC BY-SA 2.0
Vozy AWZ P50 nulté série vyjíždejí v lednu 1958 ze vrat fabriky. Záhy dostal tento typ malých východoněmeckých automobilů známé jméno Trabant P50, později se používalo i označení Trabant 500.
Autor: Bundesarchiv, Bild 183-52061-0023 / Schmidt / CC-BY-SA 3.0
Trabant 600
Autor: FORTEPAN / Bauer Sádor / CC-BY-SA-3.0
Trabant 600
Autor: FORTEPAN / Bauer Sádor / CC-BY-SA-3.0
Trabant 600
Autor: FORTEPAN / Romák Éva / CC-BY-SA-3.0
Vlevo Trabant 601, vpravo Trabant 600
Autor: FORTEPAN / Romák Éva / CC-BY-SA-3.0
Východoněmecký přístav Warnemünde, dvakrát Trabant 601, limuzínka a před ní kombík
Autor: FORTEPAN / Mészáros Zoltán / CC-BY-SA-3.0
Trosky kostela Panny Marie (Frauenkirche) v Drážďanech. Kostel se zřítil při požáru města po spojeneckém bombardování v únoru 1945, zrekonstruován byl během dvanácti let kolem přelomu tisíciletí. Na snímku z roku 1971 vidíme mimo jiných automobilů i mnoho různých trabantů.
Autor: FORTEPAN / Lencse Zoltán / CC-BY-SA-3.0
Prototyp Trabantu P 603. „Po přerušení vývoje v r. 1968 bylo téměř vše zničeno. P 603 byl jeden z nejdůležitějších poválečných vývojů,“ komentuje Karl Clauss Dietel. Snímky objevil teprve nedávno, měl je za ztracené.
Autor: Archiv Karla Clausse Dietela
Prototyp Trabantu P 603. „Po přerušení vývoje v r. 1968 bylo téměř vše zničeno. P 603 byl jeden z nejdůležitějších poválečných vývojů,“ komentuje Karl Clauss Dietel. Snímky objevil teprve nedávno, měl je za ztracené.
Autor: Archiv Karla Clausse Dietela