Diskuze
Dvoutaktní hit z NDR nebyl jen z bavlny. Poslední trabant vyjel před 30 lety
Děkujeme za pochopení.
S34t37a26n62i70s85l18a40v 60K44r25e73j52c20a51r
Jak by se asi vyvíjel Trabant a Wartburg pokud by nebylo rozdělené Evropy a politickotechnického embarga na technický rozvoj ?? Dederoni dokázali, se vzchopit a být technickou špičkou vycházející z germánského původu. Nderácké automobilky, hodinářství, šicí stroje,diolen,krimplen to bylo i NDR Zeptejte se vašich rodičů a prarodičů co si vozili z dovolené na Rujaně do Československa. Jak na tom byly ostatní státy rvhp porovnáním právě s čssr+ndr Co bylo lepší Practika LTL nebo Zenit E
S18t25a12n77i81s27l36a83v 85K19r73e40j37c50a82r
Kolik dobrodruhů z ČR dokázalo to s Fordy Taunusy nebo Moskviči jako žluté trabanty v zemích na zeměkouli kam je pustili díky ekonormám a předpisům ? Zoufalci, jež používali k útěku před .........., v 21.století právě historické trabanty, místo dustrů,niv a higlanderů .
J35a30n 17T33a76r64a52b97a
Koncem 70. let nestál Trabant 601 lim. 36500 ale 26000Kčs,
T30o60m33á40š 90R30ů83ž73i96č52k40a
Odjezdil jsem v něm celé své dětství. Vozítko jednoduché jak kafemlejnek, táta (automechanik) vždycky vozil v kufru ohromnou kabelu plnou vercajku a náhradních dílů a nebylo opravy, kterou by nezvládl někde na parkovišti nebo přímo u krajnice...
P52e95t54r 79Č88e76r19m93á66k
Což bylo vlastně stigma tehdejší doby - pořád se něco porouchávalo. Embéčko na cestu do Jugošky zabralo ND celej kufr, zavazadla jen na střechu a za sedačky.
T28o42m86á64š 26Z13e52m98á39n53e13k
Vycouvat ze dvorku s čógrem chtělo kus odvahy, protože skrze kouřovou clonu nebylo nic vidět, takže se couvalo na náves naslepo. Ale zas na druhou stranu, kouřové signály byly vidět už z dálky, a každý už věděl, co se bude dít.
Š64i69m14o20n 75M26a52r43t98y33n58e78k
V době svého vzniku to nebylo až tak špatné auto, ale problém byl ,že se ve stejné podobě vyráběl přes 20 let...
P21e22t54r 12Č80e11r97m14á71k
Jo kdyby 20.... V zásadě ta koncepce vydržela bezmála 40let. Co bylo v poválečném německu dobré tak koncem 80tek opravdu beznadějně zastaralé. A to ještě zaslouží soudruzi obdiv, protože to všechno vznikalo v předválečných provozech pamatující Hitlera, místy manufaktura.
L36a81d50i87s73l67a23v 86K77r83a43f53t
Byl mým prvním autem . A víte jak se tam přepínalo z tlumených na dálkový světla ? Tlačítko bylo na zemi vedle spojky a přepínalo se to nohou
P48e75t82r 90Č43e14r71m34á74k
Což bylo v té době nejen v německu normální, obdobně to měl i mercedes a další značky.
P93a43v68e62l 74M52a71r11t71i97n41e49k
Svoji Bedrunu kombika jsem miloval. Co ta odvozila zbozi, neuveritelne.
M40i37c86h63a32l 11R58e38i56t31e48r
Nekdo se mozna uskliba, ale Trabant mel svoje kouzlo. Pamatuju kdyz kamarad Trabanta mel a ve ctyrech dospelych jsme vyrazili pod stan s komplet vybavou. Pravda, do kopce jsme nadskakovali a za nama mlha jak u Rakosnicka (penize nebyly nazbyt tak jsme lili kompresorovy olej co Trabi snesl), ale byl to nezmar a partak.
M25a35r72u45š70k20a 46S95t35e78r96n42o48v80á
Konglomerát Ford oslovil několik evropských automobilek kvůli případné spolupráci.
Na poradě referuje předseda výběrové komise:
"Z došlých odpovědí se nám zdá nejvíce seriózní jistá firma z Zwickau. Poslali i plastový model, který dokonce jakoby čoudí a jezdí!"
Š50i84m15o84n 12M14a18r48t95y36n21e12k
Řidič sedne do trabantu a místo aby vyrazil vpřed, tak chvíli jezdí na místě pořád dokola, nakonec se přeci rozjede. Spolujezdec se ho ptá, co to dělal. Odpoví: "Ále, přivřel jsem si do dveří pampelišku, tak jsem ji ukroutil." :-D
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Prodej rodinného domu 142 m2, pozemek 655 m2
Těšetice, okres Znojmo
7 975 000 Kč