Diskuze

Spolehlivý mrňous za dva platy. Patnáctiletý yaris je stále solidní auto

Ve třídě kompaktních aut na našem trhu vždycky kralovala Škoda Fabia a konkurenční modely to proti ní měly velmi těžké. Přesto se třeba Toyota dokázala s modelem Yaris prosadit. Co dnes nabízí za padesát tisíc?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J88a31n 45B15a91r34t89a

12. 2. 2021 1:55

Proti F3 s projektory a vymenou otvorem pres podbeh je vymena u yarisu pohoda...

yaris u me prosel se cti... rok 2006 1.3 manual a stale jezdi i kdyz s nim jezdi 15 let moje mamka, ktera se po 10 letech priskoku divila, ze musi uz menit baterku :)) Holt japonec prvni majitele v tomto ohledu rozmazluje...

0 0
možnosti

Vloni jsem s velkou lítostí prodal rok 2007 s 216000 km za 72000. Nedám na něj dopustit. Mám velké auto na důchodcovské cestování.

0 0
možnosti

Stejný ročník jsem prodával před sedmi lety za sto... ten pokles ceny je minimální

0 0
možnosti

Ta pravidelná údržba ventilové vůle u Daihatsu agregátu spočívá v tom, že to v autorizáku poslechne mechanik a řekne "netiká to". Zatím nevím o nikom, kdo by musel podstoupit seřízení (výměnou hrníčkových zdvihátek) ale pokud to nastane, je to jednorázovka a teď už jistě na doživotí auta. Výhodou staršího 64kW motoru je naopak to, že se pároval s 5MT převodovkou, která netrpí na vadné ložisko vstupní hřídele. Rozvodový řetěz je věčný. Olej měnit nejpozději po 10 tis. km nebo každý rok.

Jinak ve srovnání s Fabií I má o 12l větší kufr a stejný rozvor. Přesto je - narozdíl od Fabie - považován za "mrňouse", to proto že je o 20cm kratší -díky kratšímu čumáku. Dělat něco kolem motoru je tím pádem za trest, výměna H4 žárovek je tragedie provázená spoustou otlaků a oděrek - práce pro drobnou japonskou ruku a ne evropské lopaty.

2 0
možnosti

Pokud chcete servisovat sam, tak na to byly vzdy nejlepsi skody. Dily sezenete vsude skladem, pristup v motoru super a navody taky.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...