Diskuze
Překvapivá spolupráce: Toyoty převlečené za Suzuki pomohou s emisemi
Děkujeme za pochopení.
M14a98r28e27k 20T64a49u39c60h15m40a18n
Dodnes mě nenapadlo pouvažovat, že emise vozu jsou počítány z jeho hmotnosti. Proto evropské automobily setrvale tloustnou a spotřeba jim narůstá, přitom papírové emise klesají. Regulační ruka trhu (přání zákazníka) je převálcována diktátem EU. Jsem o něco chytřejší a o něco nazlobenější.
L52a31d13i37s39l34a77v 14K47a23l73o23u80s
Mám pro ně geniální metodu řešení.
Do Ignise , který váží jen 935 kg nacpat 200 kg Suzuki písku . Ten pak před jízdou dát pryč a obsadit posádkou.
K70a50r36e88l 33S73c72h91w14e26i94t93z14e77r
To zásadní v článku ovšem jako vždy chybí. Kdo je za tato stupidní nařízení odpovědný? Kdo s tímto způsobem měření přišel a kdo ho v Evropském Parlamentu schválil? Jak o těchto zhovadilostech hlasovali naši poslanci v EP? Tohle by mělo být na závěr článku, aby bylo jasné komu za to mlůžeme v dalších volbách poděkovat.
J54i61r71i 36F44i15n57k
Článku o tom jak byly přijímané normy tu bylo dost v době kdy to bylo aktuální, není třeba tom plevelit každý článek o autech..
T65o98m11á71š 87K91u42c59h11a25ř
Se divím, že automobilky na nesmyslné normy nereagovaly tak, že do nejmenších modelů nezabudovaly tak 450 kg betonového závaží. Hmotnost auta by stoupla o 50 %, ale spotřeba, a tedy produkce CO2 jen cca o 25..30 %, takže by takové auto s balastem mělo vlastně normám CO2 vyhovovat lépe.
Nehledě na to, že je to pokutování CO2 celé postavené na hlavu, protože jak 1000 kg, tak 1600 kg osobákem si veze zadnici průměrně 1,5 člověka. (Dokonce bych řekl, že v těch velkých dražších kárách častěji jede jen jeden.)
J86i90ř59í 47S82c90h73w93a66c76h
Automobilky za tyto "nesmyslné" normy lobbovaly, aby mohly více vydělávat na svých velkých SUV.
J27i47r15i 18F42i34n56k
Každé zvýšení pestrosti nabídky je pozitivní.
Ale ještě je dlužno dodat že aby si Suzuki pomohla tak ta auta musí skutečně prodat a to znamená prosadit se cenově práve proti Toyotě.
M33i51c75h86a38l 18S33e15m50r35á27d
Což se Suzuki obecně dost daří...Prodejnost modelu SX4 a nyní SCross není vůbec špatná...
J44a81n 40M41a12r10t17i13n
To je dost zvlastne. Ona ta podoba je fakt az prilis. Po Corolle TS hybrid pokukujem uz asi 3 roky, cena neustale stupa. Snad to s logom Suzuki bude lacnejsie, ale stale by som sa nepreniesol cez fakt ze to je proste 95% kopia
M54i39r70e70k 97G41a77j38e40r
Evropské emisní předpisy jsou tak podivné, že dnes nutí automobilky prodávat co nejvíce těžkých SUV, do jejichž ceny lze lépe schovat drahé a složité technologie, které jinak nedávají ekonomický smysl. Auta sice produkují více emisí zejména toho CO2, kvůli kterému se údajně předpisy mění, ale čím jsou auta těžší, tím více CO2 je povoleno produkovat. Celkově proto emise CO2 vůbec neklesají.
J27i93r92i 39F62i45n19k
SUV se prodávají protože je chce zákazník.
Že se do normy "propašoval" odpustek pro těžší auta byl právě ústupek producentům automobilů.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Prodej bytu 3+kk s prostornou zahradou 101m2
Armádní, Milovice - Mladá, okres Nymburk
4 690 000 Kč