Diskuze

Překvapivá spolupráce: Toyoty převlečené za Suzuki pomohou s emisemi

Japonské značky propojuje Toyota. Nové partnerství pomůže Suzuki s evropskými emisemi. První nová auta, která Suzuki vytvořilo úpravou existujících toyot, dorazí k zákazníkům už na přelomu roku. Suzuki tak rozšíří svoji nabídku o polovinu, výměnou za to pomůže Toyotě na druhém konci světa.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dodnes mě nenapadlo pouvažovat, že emise vozu jsou počítány z jeho hmotnosti. Proto evropské automobily setrvale tloustnou a spotřeba jim narůstá, přitom papírové emise klesají. Regulační ruka trhu (přání zákazníka) je převálcována diktátem EU. Jsem o něco chytřejší a o něco nazlobenější.

3 1
možnosti

V34í27t 62O27ž41a49n19a

13. 10. 2020 14:51

To si tam prolobovaly automobilky.

0 0
možnosti

Mám pro ně geniální metodu řešení.

Do Ignise , který váží jen 935 kg nacpat 200 kg Suzuki písku . Ten pak před jízdou dát pryč a obsadit posádkou.

0 0
možnosti
Foto

To zásadní v článku ovšem jako vždy chybí. Kdo je za tato stupidní nařízení odpovědný? Kdo s tímto způsobem měření přišel a kdo ho v Evropském Parlamentu schválil? Jak o těchto zhovadilostech hlasovali naši poslanci v EP? Tohle by mělo být na závěr článku, aby bylo jasné komu za to mlůžeme v dalších volbách poděkovat.

6 2
možnosti

J54i61r71i 36F44i15n57k

13. 10. 2020 8:15

Článku o tom jak byly přijímané normy tu bylo dost v době kdy to bylo aktuální, není třeba tom plevelit každý článek o autech..

3 0
možnosti

Se divím, že automobilky na nesmyslné normy nereagovaly tak, že do nejmenších modelů nezabudovaly tak 450 kg betonového závaží. Hmotnost auta by stoupla o 50 %, ale spotřeba, a tedy produkce CO2 jen cca o 25..30 %, takže by takové auto s balastem mělo vlastně normám CO2 vyhovovat lépe. ;-)

Nehledě na to, že je to pokutování CO2 celé postavené na hlavu, protože jak 1000 kg, tak 1600 kg osobákem si veze zadnici průměrně 1,5 člověka. (Dokonce bych řekl, že v těch velkých dražších kárách častěji jede jen jeden.) :-P

2 0
možnosti

Automobilky za tyto "nesmyslné" normy lobbovaly, aby mohly více vydělávat na svých velkých SUV.

2 0
možnosti

J27i47r15i 18F42i34n56k

13. 10. 2020 6:51

Každé zvýšení pestrosti nabídky je pozitivní.

Ale ještě je dlužno dodat že aby si Suzuki pomohla tak ta auta musí skutečně prodat a to znamená prosadit se cenově práve proti Toyotě.

0 0
možnosti
Foto

Což se Suzuki obecně dost daří...Prodejnost modelu SX4 a nyní SCross není vůbec špatná...

0 0
možnosti

J44a81n 40M41a12r10t17i13n

13. 10. 2020 6:36

To je dost zvlastne. Ona ta podoba je fakt az prilis. Po Corolle TS hybrid pokukujem uz asi 3 roky, cena neustale stupa. Snad to s logom Suzuki bude lacnejsie, ale stale by som sa nepreniesol cez fakt ze to je proste 95% kopia

0 0
možnosti

M54i39r70e70k 97G41a77j38e40r

13. 10. 2020 0:53

Evropské emisní předpisy jsou tak podivné, že dnes nutí automobilky prodávat co nejvíce těžkých SUV, do jejichž ceny lze lépe schovat drahé a složité technologie, které jinak nedávají ekonomický smysl. Auta sice produkují více emisí zejména toho CO2, kvůli kterému se údajně předpisy mění, ale čím jsou auta těžší, tím více CO2 je povoleno produkovat. Celkově proto emise CO2 vůbec neklesají.

3 1
možnosti

J27i93r92i 39F62i45n19k

13. 10. 2020 8:22

SUV se prodávají protože je chce zákazník.

Že se do normy "propašoval" odpustek pro těžší auta byl právě ústupek producentům automobilů.

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...