Diskuse k článku

Corolla se vrací. Nový kombík s velkým kufrem jede do Paříže

Ještě na jaře se to auto jmenovalo Auris, Toyota se ovšem nyní rozhodla, že důležitému modelu pro evropské trhy bude zase říkat Corolla. Návrat k jednomu z nejznámějších jmen automobilového průmyslu chystá na autosalon v Paříži. Představí tam také kombiverzi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E11v50a 48H78u88r14t95o31v81a 9234626376168

VVV

+2/−1
6.9.2018 22:45

Z91d45e40n94ě73k 73H48a19n44z48l 2268494885625

A kolik to bude stát?Aby to poslalo na zem zdejší zájemce

+1/0
6.9.2018 18:02

M21a53r35t23i98n 85K52a32r44á43s28e53k 9258813938448

Tak soucasna generace se da v hybridu sehnat za pul milionu.....

0/0
19.9.2018 9:41

Z37d12e81n36ě62k 66H59a30n28z29l 2408754655125

Tak že Octavie vítězí

0/0
19.9.2018 9:46

M32a39r98t50i84n 76K55a10r62á50s62e68k 9118963768308

Tak kdyz kouknu na cenik, tak octavia kombi, v nafte, s automatem a druhou nejnizsi vybavou je za nejakych 630 000 (v realu samozrejme o kus mene)

+1/0
19.9.2018 10:09

Z57d65e24n10ě20k 24H67a62n98z53l 2938154935785

1.4 TSI stačí

0/0
19.9.2018 10:11

M55a76r65t41i21n 87K53a73r96á27s87e36k 9488413728938

Tak 1,5 TSI ma v ceniku s automatem nejakych 610 000, ale zase bude mit spotrebu vyrazne vyssi nez ten hybrid....

0/0
19.9.2018 10:22

Z65d62e52n97ě70k 74H60a64n90z17l 2718464505415

U nás si to stejně skoro nikdo nekoupí,kdo má 500 tisíc na auto?A firmy o to zájem nemají

0/0
19.9.2018 10:33

M82a50r15t82i93n 85K12a69r84á87s75e83k 9688963228838

No rekl bych ze dost lidi ma pul mega na auto, nekdo je kupovat musi, a firemni flotily jsou tak max pulka....

0/0
19.9.2018 10:55

M75a36r88e15k 87H41r61u95b18y 6807252111498

Firemni flotily jsou u Skodovky cca 70% prodeju, ale nakupuji za o dost jine ceny.

Aurid/Corolla bude za 500 v plne vybave, za 600 v hybridu, a to jsou cenikove ceny. Aktualne lze plne vybaveny Auris s benzinovou 1.6 poridit do 400. K tomu se Skodovka nepriblizi ani ve fleetovych cenach.

0/0
20.9.2018 15:08

M13a26r17t32i64n 44K46a30r64á46s86e90k 9948763648328

U skodovky je 70% prodeju na firmu, kolik z toho je flotila nelze urcit, protoze tuna aut "na firmu" je prost osvc co si koupil nove auto, nebo maly podnikatel co si auto koupi radsi na svoje s.r.o. nez soukrome protoze je to danove vyhodnejsi - to je za me prakticky evkivalent soukromeho nakupu...

+1/0
20.9.2018 15:14

L86a16d63i51s17l41a44v 56K45a52l50o88u19s 7745236701110

V Evropě a tedy i ČR se nová Corolla ještě neprodává. V USA je již v prodeji. Mám Corollu 15.tým rokem a je to podařené vozidlo i když technologicky již za zenitem. Rád bych si ji koupil znovu, avšak okusil jsem pohon 4x4 a rád bych ho měl i u Corolly.Obávám se, že to tam nedají, tak asi zvítězí Suzuki.

0/0
6.9.2018 17:57

A29n81t71o68n60í13n 61S75e62b20e88r12a 7243918640969

Můžu tě ujistit, že tvá corolla byla mnohem kvalitnější a odolnější, než to co se vyráví dnes. Jestli čekáš stjenou výdrž a kvalitu. Tak to tě zklamu.

Jistě Toytoy jsou pořád kvalitnější než ostatní automobily, ale i tak to už není ono. Jednak za to může ekonomická krize před prá lety a taky za to může EU...

0/−1
7.9.2018 13:10

J72i30ř74í 60S58c42h70w80a59c86h 8218924568206

....může za to EU a Kalousek!

+2/−1
7.9.2018 14:46

R88a33d25o88m75í93r 91K63r36u12p12i75č54k31a 9554532310605

Jak ovlivňuje EU životnost auta probůh? Jediné do čeho výrazněji zasahuje je motor a zrovna ten je u Toyoty i tak v pohodě.

+2/0
14.9.2018 11:14

A85n91t46o53n47í20n 52S86e20b89e18r72a 7903688290519

Tak ta Corolla Combi je asi nejhezčí Toyota za posledních 10 let co jsem viděl. Jestli to bude takhle vypadat i v relálu, tak to je hodně slušné R^

+14/0
6.9.2018 11:30

B30o65h86u34m25i69l 14R19ů93ž71i58č81k87a 3493353157650

Zřejmě nastal čas vyměnit Corollu 97 ́ za nové dítě..

+1/0
6.9.2018 11:15

K60r16y63š73t45o84f 15L46a88n82í12k 1549620215425

ja to uz pred par lety nevydrzel (mel jsem stejny rocnik) a kdyz mladej udelal papiry, dostal ji na vyjezdeni. ten dvoulitr asi nebude spatny, ale uz mam Mazdu 3 se stejnym objemem a i kdyz je Toyota nova, Mazda se mi stejne libi vic.

+3/0
6.9.2018 12:42

R56a12d10e88k 66B95o44r26s87k36y 6583745608694

ani s jednim asi clovek neudela chybu.. ;)

+5/0
6.9.2018 14:19

J98i70r63i 12G17a39z61d64a 8764843794804

moc pekny a hybridni verze ideal

+1/0
6.9.2018 10:23

M87a36r85t12i63n 41S59i25c35h84y49n46g48r 1687256891750

proti současnému aurisu TS to je velký pokrok v místě na zadních sedadlech, kufr je skoro stejný i současná verze TS má skoro 600 L, motory budou dvě atmosféry 1,8 a 2,0 s kombinaci s elekromotorem. Toto je co chce Toyota aktuálně dělat a prodávat. Motor 1,2 T bude u tohoto auta v západní evropě stejně na okraji zájmu, už dnes prodej hybridů i u aurisu TS dělá v EU hodně dobré číslo. V případě CH-R a Rav4 je to pak skoro jen hybrid. V ČR kde hodně lidí stále počítá návratnost apod tak z důvodu ceny více volí oblíbenou 1,6 atm, přesto letos tvoří prodeje aurisu v hybridu již 31 % a ten podíl hsd stále roste. S novou motorizací a použití hybridní 4 generace to bude jen stoupat.

+2/0
6.9.2018 10:12

M47a85r19e53k 75H89r22u47b52y 6547802801918

Hybrid je za velmi slusnou cenu, a od Toyoty je to asi nejproverenejsi technika vubec. Navic moznost parkovani na modrych zonachR^

0/0
20.9.2018 15:10

J35a24k19u85b 18W18a39g85n71e27r 6256453443239

hlavně vzhled je furt hruza ikdyž horší než končící auris to být nemuže

+5/−21
6.9.2018 9:43

R31o27m63a47n 24P70o87l38á97č69e36k 5216469735

To je asi hodně individuální aneb i Multipla má svůj fanklub ;-D

+13/0
6.9.2018 9:45

V63i21t 85O77t43a43h59a34l 5365610609164

Na vzhled kašlu. Nemám auto jako "módní doplněk". Bezpečnost, spolehlivost, funkčnost, praktičnost .... tisíc dalších údajů a někde na konci se krčí naprosto nepodstatný atribut: venkovní vzhled.

+7/0
6.9.2018 9:53

M59i89c75h68a93l 17S41l75e89z29á87k 5171666197131

Tohle je asi věc názoru. Mně se ten vzhled moc líbí. Vy budete asi na německé automobily.

+4/0
6.9.2018 10:02

R95o26m48a58n 95P71o65l31á59č40e46k 5126109635

:-)Za mě super. Ideální náhrada mého současného auta. K tomu jako obyvatel Prahy ocením parkování s hybridem po celé Praze za 100 Kč...

Asi není co řešit.

+9/0
6.9.2018 9:42

R96o90b11i86n 17Ž20i96ž62k39a 2748284796696

S tím parkováním bych byl opatrný, to se může změnit v podstatě ze dne na den :-)

Ale jako taky mi to zní jako horký kandidát na příští auto.

+3/0
6.9.2018 18:02

J82a43n 33D78l21o33u39h62ý 7184869120639

Jste uplne mimo: parkovani za 100kc na mesic na modre zone muze akorat plne elekricky vuz. Cili pohon musi zajistovat elektricky motor!

0/0
7.9.2018 8:16

T44o92m67á25š 37V57a15l40d21e92r 7383850299

což hybridy s dojezdem 50km na elektrinu splní.

+3/0
13.9.2018 22:45

M59a97r16t42i85n 73K40a25r11á82s87e36k 9618343778698

Musi jit o vuz, ktery jde prepnou do ciste elektrickeho modu, coz splnuji vsechny toyoti hybridy (i kdyz ujedou nejake 2km)

+1/0
19.9.2018 9:44

Z10d88e13n98ě33k 71D27u38f46e12k 2274234488

Je moc pěkná a konečně udělali něco s kufrem. Bohužel bych ocenil kdyby byl v nabídce třeba 1,5 přeplňovaná bez hybridu. motor 1.2 116 koní přeplňováný benzín a hybridy 1,8 a 2,0 nevím, zda to není malý výběr, ikdyž Toyota a Lexus jsou nejdál s Hybridy.

0/0
6.9.2018 9:16

M57i89c14h46a59l 61S34l33e30z31á23k 5711476427201

za mě naopak plus. pokud chcete turbo, nabízí ho prakticky každý. tohle je ještě poctivá atmosféra, kterých už je dost pomálu. Jedno velké plus!

+9/0
6.9.2018 10:04

R79a88d74k32o 36S70ü20t14t35ö 8861958861805

Pokial viem, v Europe bude iba 1.2 s turbom a 116 konmi - to iste, co je v modeli CHR, potom nejake hybridy.

Chvalabohu, ze s tou atmosferou 1.6 skoncili, bolo to priserne. tam, kde s Fabiou TSI 66 kW prejdem horsky prechod na stvorke, s 97kW Valvematom som sa uradil takmer k smrti, pokial ten motor nemal 5000 otacok, tak odmietal tahat. Ked ich ale mal, hucal ako mixer. Motor ako taky nie je zly, len bol skombinovany s nafigu poskladanou prevodovkou - trojka do cca 160, stvorka cez 200, patka teoreticky 240-250, sestka tesne cez 300, samozrejme teoreticky. So 160 Nm na 1.5 tony (aj s posadkou) to potom na trojke moc neslo, na dvojke uz hucalo. Stacila vacsia zakruta, aby bolo nutne znizit rychlost pod 60 a musela tam dvojka. Skratka tomu chybala para prave tam, kde ju najviac bolo treba - v otackach okolo 2000 az 2500, pretoze tak bola vyskladana prevodovka. Pri 90tke tesne cez 2000 na sestke, pri 130 potom okolo 3000. Zo zvedavosti som testoval pruzne zrychlenie 80-120 na sestke. Vyslo to viac ako 25 sekund. Prave preto som rad, ze to bude mat uz turbo. Jazda bude podstatne prijemnejsia. Zaujimave, ze pre vybrane trhy bude k dispozicii 168 konovy atmosfericky dvojliter. Europu ale obide. Pokial ho nezabiju este dlhsimi prevodmi, mohlo by to byt vyborne auto.

0/0
4.10.2018 12:01

M76a94r83t55i26n 76S52i92c82h88y12n72g52r 1467796661880

malý výběr ?, možná tam mohli dát i plugin verzi :-), kupce by si našla, ale jinak ideální výběr. Jinak hybridní pohon od Toyoty je synonymum pro spolehlivost, Prius je toho důkazem. Osvědčený motor 1,8 atm. v atkinsonově režimu najede min. 500 tis km. Baterky u Toyoty není potřeba řešit min. 300 tis km. Zkuste si něco pohledat na webu, začali to dělat v době kdy škodovka vyráběla Felicie.

+5/0
6.9.2018 14:28

R36a84d39e16k 57R57a36i93d85a 5777472849

Existuje dnes vůbec nějaký třídveřový hatch v nižší střední? (Mini nepočítám)

+1/0
6.9.2018 9:09

L78u59k62á73š 52S56a34d47e66c54k70ý 7881275967980

snad jen v nějaké sport verzi. Normální mě nenapadá...

+1/0
6.9.2018 9:16

R72a58d82e34k 40R46a46i59d21a 5577742289

Možná by to bylo dobré téma na článek :) :)

0/0
6.9.2018 9:45

M47a56r61t40i98n 15N17o14v39o48t98n98ý 7883545280315

Třeba VW Golf GTI nebo VW Golf R. Ale evidentně jich už hodně zmizelo ze scény.

0/0
6.9.2018 9:59

R80o23b49i87n 60Ž57i63ž44k12a 2528164486416

A já se tomu ani nedivím, jestli bych na svým autě něco měnil, tak bych z toho chtěl normální pětidveře :-)

+1/0
6.9.2018 18:03

P98e51t26r 77K37ů86l89a 2155243714839

Seat Ibiza. Jen nevím jestli i ten nový

0/0
6.9.2018 20:11

R20a91d69e33k 59R82a44i84d27a 5247772969

Seat ibiza není nižší střední třída :)

0/0
6.9.2018 20:27

T17o85m67á88š 92V26a38l55d97e68r 7713390969

Kia

0/0
14.9.2018 5:59

R81a31d61e67k 38R26a66i51d65a 5777672879

Taky ne, proceed už není a příští proceed má být kombík se splývavou zádí.

0/0
15.9.2018 5:53

T40o84m28á18š 31V30a27l30d54e18r 7903690969

On už není? :-) Asi žádná škoda :-)

0/0
17.9.2018 5:29

L96a87d85a 25N84o51v30a39k 4362763617

hlavně když to po sto tisících km nebude žrát litr oleje na 100 km .., jako je u některých typů toyot obvyklé....:-/

+2/−5
6.9.2018 9:08

Z82d26e88n96ě20k 54D51u17f98e11k 2624414198

Já mám Corollu 1.6 VVTi a žere mi jen benzín

+6/0
6.9.2018 9:13

L46a76d47a 53N19o51v72a39k 4912693407

ono to tak vypadá většinou tak do 150000 km.. pak jí zachutná i olej...

0/0
6.9.2018 9:17

R37o80m35a79n 36P47o57l13á17č65e35k 5146409295

S průměrným nájezdem obyčejného člověka 20-25 000 ročně je to na pohodu :D To je 6 let provozu a pak půjde do světa.

0/0
6.9.2018 9:44

M19a98r66t83i70n 95B44l56a75ž78e18k 7131755304837

Každá automobilka má lepší a horší motory. Hybridní jsou osvědčené, stejně jako Valvematic 1,6, 1,8.

+2/0
6.9.2018 9:16

Najdete na iDNES.cz