Dotykové displeje jako zkažené jablko? Prsty kloužou po opatlaném displeji a řidiči se v menu nedaří „ulovit“ požadovanou funkci. Mezitím ujede desítky metrů, aniž by plně vnímal, co se před ním na silnici děje.
Autor: Newspress
Tesla Model 3 v nové verzi
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Tesla Model 3 má v nové verzi „amputované“ páčky pod volantem.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Tesla Model 3 v nové verzi musí mít podle evropské legislativy fyzické tlačítko výstražných světel alespoň na stropě.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Tesla Model 3
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Nové ovládání směrovek u Tesly Model 3.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Škoda si velmi zakládá na velkých otočných ovladačích u nových generací Superbu a Kodiaqu.
Autor: Škoda Auto
Prsty kloužou po opatlaném displeji a „loví“ požadovanou funkci.
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Tesla Model 3
Autor: Tesla
Škoda si velmi zakládá na velkých otočných ovladačích u nových generací Superbu a Kodiaqu.
Autor: Škoda Auto
Škoda si velmi zakládá na velkých otočných ovladačích u nových generací Superbu a Kodiaqu.
Autor: Škoda Auto
Také v novém malém elektrickém Volvu EX30 se prakticky vše ovládá přes tablet ve středu palubní desky.
Autor: Volvo
Volvo EX30 je založené na elektromobilní platformě SEA koncernu Geely.
Autor: Volvo Cars
Volvo S80: vzpomínka na někdejší velká tlačítka vzbuzuje sentiment.
Autor: Volvo
Volkswagen Golf v nové podobě má na volantu opět klasická tlačítka.
Autor: Volkswagen
Volkswagen Golf 2024
Autor: Volkswagen
Infotainment MG4 připomíná smartphony. Je malý, pomalý a zorientovat se v něm chvíli trvá.
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Infotainment MG4 připomíná smartphony. Je malý, pomalý a zorientovat se v něm chvíli trvá.
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
MG4 Electric
Autor: MG
Top infotainment Mercedesu je rychlý, pozornost řidiče při jízdě ale stejně odvádí.
Autor: Mercedes-Benz
Hlasové nahrávky v Renaultu 11 Electronic bohužel nešlo vypnout a údajně se staly i případy, že řidiči ve vzteku palubní desku rozmlátili.
Autor: Renault
Renault 11 Electronic z počátku 80. let vzbudil pozornost svou plně elektronickou přístrojovou deskou s LCD displejem a hlasovým upozorněním prostřednictvím systému nahrávek.
Autor: Renault
Digitální palubní desku měla v jedné verzi i Lancia Y10-
Autor: Lancia, Getty Images
Lancia Y10
Autor: Lancia
Americká značka Buick od roku 1986 ve svém modelu Riviera standardně nainstalovala experimentální tzv. Graphic Control Center od firmy Delco.
Autor: Buick
Buick Riviera
Autor: Buick
Obrazovce CRT trvalo několik sekund, než se zahřála, a tak konstruktéři systém napojili na kliku dveří u řidiče. Jakmile je po odemknutí vozu otevřel, displej se rozsvítil a zobrazil zelené logo Riviera.
Autor: Buick
Většinu tlačítek poslal do historie až slavný iDrive, který se objevil v roce 2001 v BMW řady 7 (E65) z pera Chrise Bangla.
Autor: BMW
Většinu tlačítek poslal do historie až slavný iDrive, který se objevil v roce 2001 v BMW řady 7 (E65) z pera Chrise Bangla.
Autor: BMW
S palubními systémy se svého času potýkali i majitelé britského sedanu Aston Martin Lagonda z druhé poloviny 70. let, palubní deska s katodovými trubicemi byla ale zejména zpočátku velmi poruchová.
Autor: Aston Martin
Aston Martin Lagonda
Autor: Aston Martin
Aston Martin Lagonda
Autor: Aston Martin
Panebože, kdo tohle vymyslel?
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Test infotainmentů
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Není nad fyzické ovladače
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
I zkušení řidiči mají někdy problém se rychle zorientovat.
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Test infotainmentů
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Test infotainmentů
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Test infotainmentů
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Test infotainmentů
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Test infotainmentů
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Hvězdičky Euro NCAP už řadu let vlastně vůbec neříkají, jak dané auto ochrání posádku při havárii, což byl jejich původní význam.
Autor: Euro NCAP
Význam hvězdiček se kvůli nástupu systémů pro zabránění nehodě výrazně změnil. V podstatě platí, že auto se špičkovou ochranou cestujících při nárazu sice pět hvězd dostat může, ale také nemusí: záleží i na další bezpečnostní výbavě, například udržování v jízdním pruhu a nouzové brzdění.
Autor: Škoda Auto
Bezpečnost je prioritou. Všechny škodovky od roku 2008 si z testů Euro NCAP odvezly pětihvězdičkové hodnocení.
Autor: Škoda Auto