Diskuze
Nejlepší ovládání palubního systému mají Němci, japonské značky pokulhávají
Děkujeme za pochopení.
V49l71a98d79i48s87l27a78v 86B38u47r44y16š39e85k
jsem myslel, že bude první mercedes a bmw až druhý, pegot předposlední a renault poslední, ale dopadlo to jak to dopadlo
M72i34c69h42a25l 13F79r95ý39d55a
Asi před 3 měsíci jsem zde psal, že budu kupovat kamika, a že musím vzít základní verzi, protože nechci ovládat klimu přes tablet. To jsem to schytal. Ale naštěstí je to moje volba.
V21l24a51d69i97s21l88a73v 75B49u17r70y30š14e56k
protože je to blbost, jsem taky nechtěl ovládat nic přes tablet, tak jsme koupil klimu automatickou, byla sice dražší, ale je bezobslužná a po celou dobu co auto budu mít se budu věnovat za jízdy jiným věcem, než ovládání klimy přes tablet a přitom nemusím mít základní verzy
P72e85t54r 21M83i28c18h82a30l
Úplně mi stačí, když musím jako velitel vozu ovládat tablet za jízdy k zásahu. Dělat to jako řidič by byl děs.
Mimochodem se mi líbilo řešení v Audi A3. Displej vyjížděl z palubovky a i když měl i dotykové ovládání, bylo na středovém panelu několik ovládacích tlačítek a kruhový volič. Klima se ovládala taky mechanicky. Naprosto bezproblémové.
V29l12a31d34i69s75l69a33v 35B76u13r36y27š39e35k
to musí být strašný, za jízdy nastavovat teplotu v interiéru, zvýšit otáčky ventilátoru a navíc přelatit stanici DAB rádia z viržín na bbc, to musí být panečku řidič rád, že tě má a že to všechno zastaneš, takovej velitel se hned tak nenajde, já když jezdil k zásahům, tak byl velitel většinou ožralej a spal, ten by nedokázal ovládat ani kalkulačku
M45i64l63o49š 37S68e40t93í50k
Z článku, cit: "...užívání infotainmentu zkracuje reakční dobu řidiče mnohem víc než některé omamné látky..."
Opravdu ZKRACUJE? Pokud ano, pak jezdit zfetovaný či opilý, je daleko bezpečnější. Bože, proč páni novináři nepřemýšlí, než něco vydají do éteru.
M27a71r93t12i40n 31N32o77v19o66t48n15ý
A nejhorší na Renault... hlasové ovládání nepoužitelné, hledání v navigaci zoufalé, propojení s mobilem předpotopní, aktualizace map 2 roky stará...
M73a46r47t93i36n 53B45a68r24t84o38ň
Domnívám se, že všechny automobilky naprosto tápou. Ani u jednoho současného vozu jsem zatím (bohužel) nezaznamenal, že by bylo vyřešeno umístění všech prvků potřebných k ovládání vozu a zároveň implementován infotainment. Ve všech vozech je to vždy určitý kompromis, u mnohých okatě násilné, vzhledově nepěkné a o bezpečné jízdě (dotykáč vs. tlačítka) se tu již mnozí zmiňovali.. Mně osobně nejvíce dráždí umístění displeje (dotykové obrazovky) tak, že vypadá, jako by si majitel doma v garážu na přístrojovku přilepil tablet. Viz současné vozy Škoda. Historicky - ve vozech najdeme převážně vždy volant, a většinou též nějaké ukazatele (otáčkoměr, rychloměr, ukazatele teploty vody, oleje, palivoměr.. Tyto "budíky" spolu s kontrolkami světel, blinkrů a dalších základních nezbytností jsou sdruženy do přístrojového štítu. A okolo tohoto bývá vždy sluneční clona, širm, nebo chcete-li "kaplička". Je to logické - přístroje jsou dobře čitelné jak za prudkého slunečního světla, tak ve tmě, díky podsvícení.. Tato "kaplička" se až na nějaké vyjímky nachází logicky nejblíže pohledu řidiče, tj. za volantem. OK. Pak máme náhle další obdobný prvek - display infotainmentu. A ejhle, on trčí "nahý" na přístrojovce do prostoru! Copak tento nepotřebuje též zastínit před okolními slunečnímu paprsky? Aby byl čitelný, je konstruován jako silný zdroj světla. Intenzita se dá snížit, přesto se v noci zrcadlí ve sklech a zhoršuje řidičovo vidění. (To platí dvojnásob o mobilech v držácích..) Proč není tento displej též schován a poněkud zapuštěn do přístrojovky? Aha, máme tam středové výdechy klimatizace (topení/větrání) A měli bychom tam vedle sebe 2 kapličky, že? A to by vadilo? Minimálně z hlediska designu by to bylo jednotnější, než schované budíky přístrojového štítu a vedle trčící "tablet" na středu přístrojovky. Možná to jednou někdo vyřeší a podaří se mu vše uspořádat do přehledného a designově sjednoceného provedení, v současnosti je to bohužel každej pes jiná ves.
J85i54r47i 64T82i79c73h62y
Nevim, jestli sem mohu zaradit radio. Slavna a draha znacka Mercedes mela vzdy oproti americkym a japonskym autum mizrna radia.
L75i35b51o60r 41W74a71l15i93c61h26i87e92w56i71c28z
Hlavní průšvih u současných vozů je v tom, že se infotainment u již vyrobených vozů vůbec nerozvíjí. O nějakém rozvoji nových funkcí si můžeme nechat zdát a jsme rádi, když alespoň přijde oprava těch nejzásadnějších problémů. V tomhle by se mohly automobilky poučit u Tesly.
J10a25r93o34m35í42r 42M17a57y92e65r
A co by jste si na infotaimentu aut přál navíc? Přidat prdící aplikaci nebo Mario Kart aby jste se mohl zabavit když nabíjíte? Co třeba Netflix na romantické večery v autě?
J54a39k48u93b 86F62e61i80f40a73r
Kdyby toto hodnotil nějaký japonský magazín, dopadne to dost pravděpodobně úplněopačně. Japonci mají prostě trochu jiné uvažování, jinou logiku. Prostě jsou jiní.
M50i91r96e74k 45G66a34j73e47r
Jako že měří čas jinak, než v sekundách? Nebo je nezajímá, jak obsluhovat klimatizaci a navigaci?
J19i27n33d26ř78i48c53h 62L81n82ě47n27i33č33k38a
Popravdě se mi asi nejvíc líbilo ovládání v sedmičkovém Golfu / osmičkovém Passatu / trojkové Oktávce - jednoduchý otočný spínač světel (popravdě nechápu, proč se ho zbavují), fyzické ovládání klimatizace, tlačítko na parkovací senzory, samostatné tlačítko na stop-start a další, přičemž pokročilejší nastavení bylo v displeji, takže člověk nebyl utopený v nepřehledné záplavě tlačítek, ale základní funkce měl k dispozici po hmatu na jedno kliknutí.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!