Čekání na novou Teslu Y se nakonec protáhlo o několik týdnů. Ačkoliv to při objednání nejdříve vypadalo, že testované auto dorazí nanejvýš týden po zaplacení kupní ceny, skutečnost byla jiná.
Právě probíhající dotační program Elektromobilita zastihl průhonickou pobočku Tesly nepřipravenou. Předání auta dvakrát přesunula, a k jeho vyzvednutí tak mohlo dojít až měsíc po zaplacení kupní ceny. Mezitím uzavřené pojištění vozidla bylo nutné ukončit a sjednat nové – pokud majitel nechtěl platit pojištění auta, které zatím nedorazilo z berlínské továrny.
Tesla se zákazníky komunikuje elektronicky, informace o přeložení termínu vyzvednutí přicházejí SMS zprávami a aplikací v mobilním telefonu. Po spojení s infolinkou pražského zastoupení se alespoň dočkal zákazník omluvy a vysvětlení: „Je nám to líto, zájem o naše auta je právě nyní díky dotacím obrovský, nestíháme je předávat zákazníkům,“ znělo ospravedlnění.
Začínáme dlouhodobý test nejprodávanějšího auta světa, elektrické Tesly Y |