Podvozek Tatry 11 s centrální nosnou rourou a výkyvnými polonápravami vzadu
Autor: Technické muzeum Tatra
Hans Ledwinka
Autor: Archiv MF DNES
Tatra 11
Autor: Technické muzeum Tatra
Podvozek Tatry 11
Autor: public domain
Podvozek Tatry 11
Autor: Technické muzeum Tatra
Automobily Tatra 11
Autor: Technické muzeum Tatra
Rover 8 s centrální nosnou rourou se vyráběl v letech 1904 až 1907, nápravy měl tuhé.
Autor: public domain
Rover 8 s centrální nosnou rourou se vyráběl v letech 1904 až 1907, nápravy měl tuhé.
Autor: Vauxford, CC BY-SA 4.0
Edmund Rumpler si nechal výkyvné polonápravy patentovat v roce 1903.
Autor: Edmund Rumpler
Aerodynamický Rumpler Tropfenwagen z roku 1921 měl vzadu výkyvné polonápravy, vpředu nápravu tuhou.
Autor: Mike Peel, CC BY-SA 4.0
Tatra 11, reklama
Autor: archiv / dobové reklamy a prospekty
Tatra 11, exponát Národního technického muzea
Autor: Technické muzeum Tatra, Technet.cz
Tatra 11
Autor: Technické muzeum Tatra, Technet.cz
Trojice Tater 11 upravených jako závodní speciály pro sicilskou soutěž Targa - Florio v roce 1925. Vzadu jsou dva soutěžní vozy, vpředu je vůz záložní. Fotografie je z návratu domů.
Autor: Technické muzeum Tatra
Sériová Tatra 11, která se účastnila Velké ruské jízdy
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 12
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 12 v užitkové verzi
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 12 v užitkové verzi
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 13
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 13
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 13
Autor: Technické muzeum Tatra
Luxusní Tatra 31 ze druhé poloviny dvacátých let měla vodou chlazený šestiválec.
Autor: archiv / dobové reklamy a prospekty
Nejluxusnější kopřivnický typ Tatra 80 byl poháněn vodou chlazeným dvanáctiválcem.
Autor: časopis Světozor, říjen 1930
Tatra 80, první vyrobený exemplář
Autor: časopis Salon, leden 1931
Tatra 75, reklama automobilky Tatra z časopisů z doby první republiky
Autor: archiv Radek Folprecht, Technet
Tatra 75, reklama automobilky Tatra z časopisů z doby první republiky
Autor: archiv Radek Folprecht, Technet
Tatra 57 Hadimrška, reklama
Autor: public domain
Reklama automobilky Tatra z časopisů z doby první republiky
Autor: archiv Radek Folprecht, Technet
Tatra 57 Hadimrška
Autor: Technické muzeum Tatra
Autocamping s Tatrou 57a
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 57b
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 23 v úpravě pro odvoz komunálního odpadu
Autor: public domain
Tatra 24, motor je vodou chlazený
Autor: public domain
Tatra 27, motor je vodou chlazený
Autor: Technické muzeum Tatra
Reklama automobilky Tatra z časopisů z doby první republiky
Autor: archiv Radek Folprecht, Technet
Tatra 82, podvozek. Verze velitelský automobil, speciální vůz „break“ a podvozky určené pro autobusy se lišily jednoduchou montáží zadních kol místo zde zachycené dvojmontáže.
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 81 byla přímou předchůdkyní Tatry 111, ale motor měla vodou chlazený
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 111
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 111, sklápěč se zkráceným rozvorem mezi první a druhou nápravou
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 138, jednostranný sklápěč
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 138, třístranný sklápěč
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 148, třístranný sklápěč, zleva zasahuje do snímku jednostranný sklápěč.
Autor: archiv / dobové reklamy a prospekty
Výstavba nádraží MHD v Holešovicích v první polovině 80. let. Kolový nakladač Cat 988A plní jednostranný sklápěč Tatra 148.
Autor: archiv Zeppelin CZ
Tatra 813 8x8 Kolos, základní vojenská verze
Autor: Technické muzeum Tatra
Podvozek Tatra 813 8x8 s prodlouženým rozvorem mezi druhou a třetí nápravou se používal pro civilní verze (jednostranné sklápěče a jeřáby).
Autor: Technické muzeum Tatra
Třístranný sklápěč Tatra 815 na továrním zkušebním polygonu
Autor: fotografie z dobových prospektů vozidel Tatra
Valník Tatra 815, zde s nataženou plachtou
Autor: fotografie z dobových prospektů vozidel Tatra