Posádka s číslem 611 se od poloviny závodu držela na průběžném 11. místě. V 11. etapě ovšem nedojely 2 kamiony, Martin Šoltys, jehož kamionu praskla v dunách kloubová hřídel a z průběžného čtvrtého místa musel odstoupit a Japonec Sugawara, který se kvůli technickým problémům posunul z první desítky na 14. pozici. I s trochu štěstí se tak ostravský kamion posunul do první desítky a 9. pozici si udržel i po závěrečné dvanácté etapě.
Ostravský tým Fesh Fesh na Rallye Dakar 2025 přivezl nový speciál, který v první desítce jako jediný hájí barvy značky Tatra. Tomáš Vrátný s Bartekem Bobou a Jaromírem Martincem usedli do Tatry s označením FF7. „Naše Sedmička nás v závěru rallye opravdu podržela. Je to skvělé auto a děkuji všem, kdo se podíleli na jeho stavbě a přípravě na závod. Na začátku jsme ladili výkon, pak jsme ve třetí etapě nabrali zpoždění kvůli nefunkční uzávěrce předního diferenciálu, ale v zásadě se auto osvědčilo a jsme s ním velmi spokojeni“, chválí Tomáš Vrátný, majitel skupiny Ostra a šéf týmu Fesh Fesh, který Rallye Dakar absolvoval poprvé v roce 2012.
Nové auto si pochvaluje také palubní mechanik Jaromír Martinec, který má s letošní ročníkem odjeto již 17 Dakarů. „FF7 je bezesporu to nejlepší auto, v kterém jsem kdy seděl, a i když máme o něco delší rozvor, jsme v dunách mrštnější než některé kamiony jiných značek,“ libuje si Martinec.