Tatra 77 na výstavě Rétromobile v Paříži
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Tatra 77 na výstavě Rétromobile v Paříži
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Tatra 77 na výstavě Rétromobile v Paříži
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Tatra 77 na výstavě Rétromobile v Paříži
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Tatra 77 na výstavě Rétromobile v Paříži
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Tatra 77 na výstavě Rétromobile v Paříži
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Tatra 77 na výstavě Rétromobile v Paříži
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Tatra 77 na výstavě Rétromobile v Paříži
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Tatra 77 na výstavě Rétromobile v Paříži
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Tatra 77 na výstavě Rétromobile v Paříži
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Tatra 77 na výstavě Rétromobile v Paříži
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Tatra 77 na výstavě Rétromobile v Paříži
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Tatra 77 na výstavě Rétromobile v Paříži
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Tatra 77 na výstavě Rétromobile v Paříži
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Tatra 77 na výstavě Rétromobile v Paříži
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Tatra 77 na výstavě Rétromobile v Paříži
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Tatra 77 na výstavě Rétromobile v Paříži
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Tatra 77 na výstavě Rétromobile v Paříži
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Tatra 77 na výstavě Rétromobile v Paříži
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Tatra 77 na výstavě Rétromobile v Paříži
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Tatra 77 na výstavě Rétromobile v Paříži
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Tatra 77 na výstavě Rétromobile v Paříži
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Tatra 77 na výstavě Rétromobile v Paříži
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Zadní pohled na Tatru 77
Autor: Technické muzeum Tatra
Jeden z prototypů Tatry 77. Všimněte si neobvyklého jednodílného čelního skla a zapuštěných světlometů.
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 77. První prototyp luxusní aerodynamické tatrovky je z roku 1933. Čelní sklo má lomené ze dvou částí.
Autor: Technické muzeum Tatra
Jeden z prototypů Tatry 77. Všimněte si neobvyklého jednodílného čelního skla a zapuštěných světlometů.
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 77 měla ještě dřevěnou kostru karoserie. U následující Tatry 87 se již používala samonosná celokovová karoserie.
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 77 byla prvním sériově vyráběným aerodynamickým vozem na světě.
Autor: Technické muzeum Tatra